Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pitkävihainen? Kuinka helposti annat anteeksi ja käännät toisenkin posken

Vierailija
07.09.2022 |

kun sinua on loukattu jotenkin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siinä, että minulla ei ollut ennen mitään henkilökohtaisia rajoja ja siksi ihmiset ilkeilivät minulle minkä ikinä kehtasivat. Nyt lähempänä viittäkymppiä olen tullut äärimmäisen kiukkuiseksi näistä vahoista vääryyksistä, nyt tajusin itsekin olevani ihminen. Olen sulkenut tällaiset ihmiset pois lähettyviltäni. 

Vierailija
2/12 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suikaan ole pitkävihainen.Loukaava osa puoli on vain minulle kuollut.En näe häntä en kuule häntä.Ei lupa ottaa kontakti ei tervehtiä.Ei perän kysellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti: olen pitkävihainen enkä anna helposti anteeksi.

Vierailija
4/12 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tasainen luonne. Jos tänään veetuttaa niin ei tarvitse kuin nukkua yön yli ja tunteet ovat laantuneet. Joskus veetutus tulee uudestaan päivän mittaan kun muistelen sitä, mutta yössä se taas laantuu.

Vierailija
5/12 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on siinä, että minulla ei ollut ennen mitään henkilökohtaisia rajoja ja siksi ihmiset ilkeilivät minulle minkä ikinä kehtasivat. Nyt lähempänä viittäkymppiä olen tullut äärimmäisen kiukkuiseksi näistä vahoista vääryyksistä, nyt tajusin itsekin olevani ihminen. Olen sulkenut tällaiset ihmiset pois lähettyviltäni. 

Se on muuten jännä että jos yrität olla mahdollisimman mukava muille, ilkeät ja kateelliset käyttävät sitä hyväkseen. Ei voi käsittää.

6/12 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan helposti anteeksi jos väärintekijä tunnustaa tehneensä väärin.

En muutenkaan luonnehtisi itseäni pitkävihaiseksi. Olen kyllä oikeudentuntoinen ja -janoinen eli mietin tosi paljon tapahtumia ja tekoja oikean ja väärän näkökulmasta. Anteeksiantavaisuus ei siis tarkoita lepsuutta tai välinpitämättömyyttä.

Vierailija
7/12 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu asiasta

Vierailija
8/12 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkävihainen enkä anna anteeksi lainkaan. Jumala armahtaa - minä en.

Vierailija
9/12 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lepyn muutamassa tunnissa, max. muutamassa päivässä., vähän tilanteesta riippuen. Mutta on pari tyyppiä, joille en ole pystynyt enkä halunnut antaa anteeksi ja siksi olen jo kauan sitten poistanut heidät kokonaan elämästäni.

Vierailija
10/12 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä käännä toista poskea.

Vierailija
11/12 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin itse kohtelemaan toisia ihmisiä kunnioittaen ja ystävällisesti ja sen vuoksi minun on vaikea ymmärtää miksi joku loukkaa tahallaan. Olen pitkävihainen ja voin sanoa, että en anna koskaan anteeksi. Välttelen tällaisten ihmisten seuraa ja valitettavasti olen muutaman kanssa samassa työpaikassa. Voi muutaman pakollisen sanan vaihtaa ja sitten siirryn muualle.

Vierailija
12/12 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskipitkävihainen.

En pysty antamaan heti anteeksi jotain kokemaani selkeää vääryyttä, mutta koska vihaisuudesta on haittaa pelkästään itselleni eikä sille väärintekijälle, pyrin aikaa myöten jättämään asian taakseni.

.

When I find myself in times of trouble

Mother Mary comes to me

Speaking words of wisdom Let it be

And in my hour of darkness

She is standing right in front of me

Speaking words of wisdom Let it be...

Whisper words of wisdom Let it be

And when the night is cloudy

There is still a light that shines on me

Shine on 'til tomorrow Let it be...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän