Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä muovipussisi ovat?

Vierailija
07.09.2022 |

Minulla keittiön alalaatikossa, tungettuna.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa

2/12 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on keittiön laatikoston alimmassa laatikossa. Käytän niitä uudestaan ostoskasseina sekä lopulta roskiksina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rulla roskapusseja on roskiskaapin hyllyllä.

Vierailija
4/12 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole kaupan muovikasseja kuin satunnaisesti erittäin harvoin-

Jos yksi tulee vuodessa niin se menee kohta puoliin roskakassina roskiin.

Vierailija
5/12 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai minä tuollaista asiaa avoimella keskustelupalstalla paljasta. Jos joku saisi tietää, kuka tämän viestin kirjoittaa, niin eikös olisi heti paatuneet muovipussivarkaat hipsimässä kätköni luona yöllä.

Vierailija
6/12 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässä

Vierailija
7/12 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kai minä tuollaista asiaa avoimella keskustelupalstalla paljasta. Jos joku saisi tietää, kuka tämän viestin kirjoittaa, niin eikös olisi heti paatuneet muovipussivarkaat hipsimässä kätköni luona yöllä.

Joo, piilopaikan selvittyä varmasti selvittäisivät jotenkin ip-osoitteesi ja siinä sitä sitten oltaisiin. Muovipussit kadonneet ja takaoven lasissa lasileikkurilla tehty reikä.

Vierailija
8/12 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siististi kolmioiksi taiteltuna autotallissa lipaston laatikossa. Aikoja sitten sinne taiteltu.

Pitäisi varmaan hävittää muovijätteenä, koska roskapusseina käytän biohajoavia pusseja ja kauppakassina minulla on kestokassit.

Onneksi ne eivät sentään lisäänny, sillä en enää kehtaisi kulkea muovikassien kanssa.

Vierailija
9/12 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa muovipussien säilytyshuoneessa.

Vierailija
10/12 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankin tallelokerossa.

Vierailija
11/12 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hajauttanut riskin muovipussivarkaiden varalta. Kätköjä on yhteensä neljä, yksi tuossa lähimetsikössä.

Vierailija
12/12 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoukaapissa sellaisessa Ikean putkilossa. Olisikohan siellä kolme kpl? Kaupassa kestokassit ja roskiksessa vielä rullatavarana myytävät pussit, sain niitä anopin jäämistöstä, kun tyhjennettiin hänen asuntonsa, muutti hoivakotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän