Lue keskustelun säännöt.
Mitä kadut / Minkä tekisit toisin?
28.10.2006 |
Jos voisit tehdä menneisyytesi valintoja uudelleen.
Itse hakisin toisen kerran kutsumusammattini opiskelupaikkaan.
Kommentit (4)
En myöskään olisi ollut niin ilkeä ja epäoikeudenmukainen entisille poikaystävilleni.
Opettelisin aikaisemmin normaalin alkoholinkäytön ja kohtelisin perhettäni paremmin (yrittäisin hankkia apua ylilyövään teini-ikään).
En kadu moniakaan asioita, mutta monta tekisin toisin.
Kaikista eniten harmittaa " kesken" jäänyt nuoruus. Mutta jokainen ystäväni on samassa tilanteessa kuin minä, eli sen puolesta olen hyvin onnekas!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt ei ole mitään " oikeaa" harrastusta, jossa olisin hyvä.
Nyt vaivaa ainainen pieni " mitä jos olisin" ajattelu.