En oikein ota selvää onko uuden tapailukumppanin kommentit kehuja vai piikittelyä?
Olen puolisen vuotta viikottain tapaillut yhtä miestä, johon tutustuin ystäväni kautta.
Esimerkkejä: Olin laittautunut treffeille nätiksi ja ostanut uuden mekon joka mielestäni sopi hyvin, ja sievät alusvaatteet. Illallisen jälkeen jatkoimme miehen luokse ja hommat etenivät makuuhoneen puolelle. Kesken puuhien mies sanoi "vielä kun sä olisit blondi niin tää olis täydellistä" Minulla on ruskeat hiukset. Pitäisikö tämä käsittää niin, että seksi kanssani oli lähes täydellistä, eli kehuna vai että minun pitäisi värjätä hiukseni?
Kaverinsa mökillä grillailimme, saunoimme, uimme ja vietimme mukavaa iltaa. Miehen kaveri, mökin omistaja alkoi korjailla astioita ja ylijääneitä ruokia pois, jolloin mies toppuutteli "Ei sun tarvi kun toi Elina on niin kätevä noissa hommissa" Eli siis minä, koska olen keittiöllä töissä. Viimeinen asia mitä haluan vapaa-ajallani kylään kutsuttuna tehdä, on siivota toisten tiskejä tai kerätä tyhjiä pulloja.
Tavallaanhan tuo oli kehu, olen hänen mielestä taitava. Mutta toisaalta, miksi juuri minun olisi pitänyt siivota ainoana naisvieraana muiden jäljet?
Kerran sanoi, että näytän seksikkäältä ilman korkokenkiä kun niiden kanssa olen liian pitkä (olen 174cm) Ja taas, kehu: näytän seksikkäältä, moite: olen liian pitkä.
En ymmärrä miten tuota ihmistä täytyisi "lukea" ?
Kommentit (65)
Opetellut aikanaan ns pelimies-filosofiaa. Yrittää kehaista samalla jättäen sinut epävarmaksi
Siinä ja siinä että iskiessä tuollainen voisi toimia nyt kun kaikki p u a - typeryydet ovat unohtuneet mutta vain muutama vuosi sitten tuosta tunnisti epätoivoisen incelin joka yritti päästä eroon poikuudestaan internet- viisauksin.
Piikittelee. Eivät nuo ole kehuja.
Mihin tyyliin hän sanoo nuo asiat? Ilmeet, eleet, äänensävy? Jos vilpittömästi ja hyväntahtoisesti, hän saattaa vain olla sosiaalisesti taitamaton. Mitä hän on sanonut, kun olet huomauttanut, että sinua harmittaa kun kaikkiin kehuihin liittyy aina myös piikki? Onko yrittänyt korjata tapojaan?
Ensi kerralla kun olette kiihkeissä tunnelmissa, tartu miehuuteen ja sano että "Kappas, ihan kuten mulukku, paitti pienempi!"
Joo, perinteistä negaamista. Sen tarkoituksena on "osoittaa sinulle paikkasi", eli kertoa että hän kyllä sinua sietää niin kauan kuin teet mitä hän haluaa ja täytät hänen vaatimukset.
Miten teillä muuten menee, saako hän sinussa aikaan fiiliksen, että olet hyvä tyyppi ja hän tykkää sinusta juuri sellaisena kuin olet? Pystyttekö puhumaan rehellisesti ja aidosti tunnepuolen asioista? Jos hän on vaan törppö eikä tajua sanojensa vaikutusta, rehellinen juttelu asiasta pitäisi korjata asian. Jos hän taas ei näe ongelmaa ja vetoaa siihen että sinun pitäisi kestää huumoria, kannattaa alkaa pakata laukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tyyliin hän sanoo nuo asiat? Ilmeet, eleet, äänensävy? Jos vilpittömästi ja hyväntahtoisesti, hän saattaa vain olla sosiaalisesti taitamaton. Mitä hän on sanonut, kun olet huomauttanut, että sinua harmittaa kun kaikkiin kehuihin liittyy aina myös piikki? Onko yrittänyt korjata tapojaan?
Ei se mitään sosiaalista taitamattomuutta ole, jos jokaiseen kohteliaisuuteen tietoisesti lisää piikin.
Vierailija kirjoitti:
Täys mulkero äijä jolla on itsetunto ongelmia ja projisoi niitä sinuun.
Luultavasti lyhyt mies ja vaatimaton varustus.
Mun miesystävä haluaisi, että värjäisin karvoituksen mustaksi, kun se on seksikästä. Voi hyvää päivää. Otin itseeni aika tavalla. Mulle ei tulisi mieleenkään kommentoida hänen alapäänsä varustusta millään tavoin, koska se on niin herkkää aluetta. Ylipäätään hänellä on toivomuksia ulkonäköni suhteen. Onko se miehille tyypillistä?
Vierailija kirjoitti:
Narsisti, juokse ja lujaa vielä kun voit.
Jokainen idiootti mulqvisti ei ole narsisti. Ärsyttää kun tota sanaa viljellään jokaisen pässinpään kohdalla.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Alkavaa dissausta ja alistamista. Mies kokeilee mitä siedät ja kohta sulla on itsetunto lytätty, kun et ikinä ole tarpeeksi hyvä tai kaunis.
Tämä. Jos jäät katseleen tuo pahenee. Kohta dissaa ihan tosissaan ja sit susta ei ookkaan enää mitään jäljellä etkä uskalla lähteä koska sun itsetunto on murskattu. Juokse ja lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Ensi kerralla kun olette kiihkeissä tunnelmissa, tartu miehuuteen ja sano että "Kappas, ihan kuten mulukku, paitti pienempi!"
Jep. Mieti nyt, sanoisitteko itse miehelle. Hei olis ihan täydellistä jos sun mulkku olis kuten mun eksällä tai edes isompi? Hei näytät hyvälle, jos olisit pidempi.
Ihan sama. Miksi sä edes jatkat tapailua sellaisen ihmisen kanssa jonka sanomiset jäävät vaivaamaan?
Ei oo niin mukava ja mahtava tyyppi millaisena häntä tahdot pitää, eikä siihen ole mitään muttia.
JA, ap, sinä olet helppo uhri, koska mietit täällä että nuohan on kehuja, että oletko nyt käsittänyt ne väärin. Tosissaan, mietipä uudestaan.
Otsikkoa enempää lukematta kysyn onko sillä oikeasti jotain väliä? Eihän tuosta voi ikinä tulla yhtään mitään, koska oli ne kommentit kumpia hyvänsä niin silti ne saa sut epävarmaksi eikä sulla ole hyvä olla tuon ihmisen kanssa.
Te ette ole samalla taajuudella.
Mulla on tuollainen ystävä. Hänen tapaamisestaan jää aina sellainen epämiellyttävä ikävä olo. En siinä hetkessä ennen miettinyt hänen sanomisia lainkaan, mutta nykyään koitan vältellä, tai jos en voi välttää niin valmistaudun henkisesti pukemaan haarniskan päälle, kun tiedän että hän kehuu ja piikittelee tavoilla, jotka saa mut tuntemaan oloni todella huonoksi, ja samalla hän jotenkin onnistuu itseään kehumaan jatkuvasti. Jos minun on pakko tavata häntä, keskityn nykyään vain kyselemään häneltä hänen elämästään asioita, niin piikittelyn määrä pysyy edes vähän aisoissa. Useimmiten nykyään piikit tulee silloin, jos seuraan liittyy joku muukin henkilö, niin minut esitellään jotenkin meganolosti tai minusta puhutaan vähän "reppanana" tai dissataan jotain tekemistäni tai ominaisuuttani. En sano useimmiten mitään siinä tilanteessa, koska tuntuu, että se vain pahentaisi tilannetta. Luojan kiitos ei tarvitse enää nykyään tavata kuin maks pari kertaa vuodessa.
Ei taivas