Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oikein ota selvää onko uuden tapailukumppanin kommentit kehuja vai piikittelyä?

Vierailija
07.09.2022 |

Olen puolisen vuotta viikottain tapaillut yhtä miestä, johon tutustuin ystäväni kautta.

Esimerkkejä: Olin laittautunut treffeille nätiksi ja ostanut uuden mekon joka mielestäni sopi hyvin, ja sievät alusvaatteet. Illallisen jälkeen jatkoimme miehen luokse ja hommat etenivät makuuhoneen puolelle. Kesken puuhien mies sanoi "vielä kun sä olisit blondi niin tää olis täydellistä" Minulla on ruskeat hiukset. Pitäisikö tämä käsittää niin, että seksi kanssani oli lähes täydellistä, eli kehuna vai että minun pitäisi värjätä hiukseni?

Kaverinsa mökillä grillailimme, saunoimme, uimme ja vietimme mukavaa iltaa. Miehen kaveri, mökin omistaja alkoi korjailla astioita ja ylijääneitä ruokia pois, jolloin mies toppuutteli "Ei sun tarvi kun toi Elina on niin kätevä noissa hommissa" Eli siis minä, koska olen keittiöllä töissä. Viimeinen asia mitä haluan vapaa-ajallani kylään kutsuttuna tehdä, on siivota toisten tiskejä tai kerätä tyhjiä pulloja.

Tavallaanhan tuo oli kehu, olen hänen mielestä taitava. Mutta toisaalta, miksi juuri minun olisi pitänyt siivota ainoana naisvieraana muiden jäljet?

Kerran sanoi, että näytän seksikkäältä ilman korkokenkiä kun niiden kanssa olen liian pitkä (olen 174cm) Ja taas, kehu: näytän seksikkäältä, moite: olen liian pitkä.

En ymmärrä miten tuota ihmistä täytyisi "lukea" ?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus narsismista, siinä oli tyypillistä kehun yhteydessä aina haukkua jollain lailla. Ihmisen itsetunto murskataan pikkuhiljaa.

Vierailija
62/65 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu sille miehelle ja sano, että et tuollaisista kehuista välitä. Eli jos on muuten hyvä mies, niin voi olla vain sosiaalista kömpelyyttä.

Mutta jos esim. teidän suhde ei ole edennyt tapailuastetta edemmäs, koska mies himmailee ja epäröi... no sitten se saattaa vaan odotella sitä pikkaisen lyhyempää blondiaan ja käyttää sinua ajanviettona.

Mökki-iltaisesta möläytyksestä sanoisin sen, että ainakin meidän ystäväporukassa jälkiä korjaillaan yhdessä, kaikki vievät omat tiskinsä koneeseen/altaaseen, pyyhkivät pöytää, jne. Eli taisi kaikilta olla vähän tökeröä jättää isäntä yksin asiasta vastuuseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkavaa dissausta ja alistamista. Mies kokeilee mitä siedät ja kohta sulla on itsetunto lytätty, kun et ikinä ole tarpeeksi hyvä tai kaunis.

Tässä se jo tulikin heti ensimmäisellä sivulla. Juuri tästä on kyse. Tietynlaisilla ihmisillä on tämä sama kaava, minkä tiedän valitettavasti omasta kokemuksesta ja kokemusteni takia asioihin perehtyneenä. Yhteiseltä lapselta olen myös kuullut, että tämä pikkuhiljaa tapahtuva itsetunnon nakertaminen ja alistaminen alkoi exän nyxän kohdalla noin puolen vuoden tietämillä.

Alkuvaiheessa tulee vielä suurimmaksi osaksi kehuja ja ylistystä, mutta niihin piilotetaan aina vain useammin piikkejä ja ilkeilyä, vihjailua siitä että kumppani on jotenkin vääränlainen tai tyhmä tai kömpelö tai hidas, mutta silti niin hyvä ja paras ja rakas. Vähitellen piikkien ja arvostelun määrä kasvaa ja kehut alkavat jäädä vähemmälle, mutta niitäkin tulee vielä aika ajoin - jos kumppani joutuisi kuuntelemaan pelkkää haukkumista ja solvaamista, niin eihän siihen kukaan jäisi. Paitsi siinä vaiheessa kun on yhteinen koti ja yhteiset lapset ja taloudellinen riippuvuus.

Usein tämä voi myös olla verhottua huumoriin, kuten oma exäni on tehnyt nykyiselle kumppanilleen, esim. mennyt pieraisemaan tämän kasvojen eteen ja leyhytellyt sitten hajua. Sillä tavoin on saatu myös lapsi mukaan tähän, kun kumppanin halventamisesta on tehty "hauska juttu", jolle on naurettu yhdessä, eikä pieni lapsi osaa vielä ymmärtää, ettei toista ihmistä saa kohdella niin.

Vierailija
64/65 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pohtisi miksi mies huomauttelee noin tyhmästi, vaan miten sen saa loppumaan, mikäli haluat jatkaa suhdetta. Kesken seksin, anteeksi mutta haluaisitko tosiaan, että minä olisin blondi? ja miehen selitys ennen seksin jatkoa. Itseä ei huvittaisi jatkaa seksiä typerien kommenttien jälkeen.

Turn off tuo, että miehen toiveissa olisi blondi eikä brunette kesken seksin. Joten, mies ei välitä naisesta ihmisenä vaan ulkokuoresta. Eri asia toivoa voisiko nainen käyttää joskus blondia peruukkia seksin aikana jos de on miehen fantasia. Fiksaatiohan se olisi jos aina pitäisi käyttää peruukkia voisikohan mies aina värjätä itsensä pintaan ihanan brunan, suihkutusketus silleen 12 kertaa voimakkaammin kuin normisti otetaan sävyä.

Korkokenkiin voisi kysyä, että häiritseekö miestä sinun pituutesi ja kokeeko hän itsensä lyhyeksi? Voit myös kuitata, että jos hänellä on pukeutumisneuvojan koulutus niin kuuntelet mielellään ideoita - mutta muuten eivät maallikon kommentit kiinnostele.

Se ruokapöydän astiat voi mikä törppö onkaan miehenä. Kommentti, että olen toki taitava työssäni mutta nyt olen vapaalla ja kylässä. Ehkäpä kiitoksena isännälle mies hoitelee ruuat jääkaappiin ja tiskit. Normaalia arjen toimintaa, ei siihen kovin paljoa taitoa tarvita.

Tsemppiä ap:lle. Ei aina kyse ole narsismista tai aspergdrin oireista, miehen luonne vain voi olla törppö, käytös nyt ainakin on todella tyhmää. Pakkoko hänen on aina sanoa ääneen mitä ajattelee.

65/65 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat lähinnä ilkeilyjä, vähätteleviä kommentteja. Aika selkeästikin mielestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan