Oikeastiko Sointu Borg luuli että Jaajon "yritysimperiumissa" olisi joku kehitysjohtajan paikka olemassa?
Kommentit (149)
Ottaisitteko itse Sointu Borgin töihin jos olisitte firman omistaja?
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi, haluan sellaisia jotka tekee töitä, omaavat hyvät yhteistyötaidot, ja joilla kehityksen suhteen tulevaisuudennäkymiä.
En sellaisia huomionhakuisia jotka tulee firmaan ja kuvittelevat olevansa prinsessoja ja suuria sometähtiä, kulkevatesittelemässä silikoneja, ja valittavat sen jälkeen huomiostaan, ja haukkuvat ehkä vielä kaupan päälle muita julkaisuissa kuten kirjoissa ym jälkeenpäin. Sellaisia kutsutaan työelämässä kiusaajiksi.
Olisi mielenkiintoista tietää niiden firmoissaan kaksoisstandardeja noudattavien johtajien nimet, joihin Sointu viittaa kirjansa perusteella tehdyissä haastatteluissa.
Johtajat sikailevat juhlissa ja päällepäin esittävät puhtoista poikaa. Sointu tietää kaikenlaista, koska on ollut pr-hommissa.
Nyt on sitten kiva mollata Sointu maanrakoon vain ulkonäön vuoksi.
Hyvä muistaa, että nämä proggikset ovat vain viihdettä viihdettä katsoville ja niiden tuotanto on tulonmuodostuskeino tekijöille ja osallistuville. Yritystoiminta, tittelit ja pöhköt tehtävät ovat vain maalailtuja kulisseja tälle kaikelle.
Vierailija kirjoitti:
Saattaisin ottaa. Mutta tältä istumalta voin sanoa, että en sijoittaisi Jaajon imperiumiin. Ja kyllä - pääomien allokointi on oikeaa työtä ja ehkä tärkeimpiä mitä maailmassa on.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi.
En halua ketään mautonta v-sanan viljelijää yritykseeni.
On se mielenkiintoista että tässä tapauksessa silikoni tissit on päässyt noin pahasti jonkun ihonalle. Minun mielestäni tuo neito on erittäin kaunis, enkä usko että nuo oppiarvot on lahjaksi saatu. Onpa tytöllä myös rohkeutta tuoda asioita julkisuuteen.
Ei sointu mikään itsevarma ole. Päin vastoin hvin epävarma ja heikko, mutta röyhkee. Monet tuon kaltaset ihmiset pyrkii peitteleen epävarmuuttaan ja heikkouttaan röyhkeällä ja agressiivisella käytöksellä.
Jos Jaajolla ois menestyvä yritysrypäs niin miksi se kävis päivätöissä radiossa? Ohjelma itse pelkkää rahakasta tuotesijoittelua.