Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeastiko Sointu Borg luuli että Jaajon "yritysimperiumissa" olisi joku kehitysjohtajan paikka olemassa?

Vierailija
07.09.2022 |

Naurattaa lähinnä.

Kommentit (149)

Vierailija
121/149 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo muka vasta 30? Huomaa miten botox, täyteaineet ja silikonit vanhentaa! Nuoret ottakaa opiksi, että ei missään tapauksessa kannata ottaa tuollaisia ellette halua ikääntyä ennenaikaisesti!

Vierailija
122/149 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diilissä haettiin kehitysjohtajan paikkaa. 

Niin haettiin eikä silikoonijohtajan paikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/149 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ohjelmaan osallistujille on jotain luvattu, niin siitä pitää pitää kiinni. Jos tässä on jotain ongelmia, niin se vain paljastaa itse konseptin ongelman: tositv pohjainen rekrytointi on todella huono idea.

Onko mikään tosiTV ollut koskaan hyvä idea? :D

Vierailija
124/149 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä millä perusteella ihmiset valikoi puoliaan

Sointu v...ttaa mammoja, niin ei edes perus feministinen "setä riistää nuorta naista" -ulinakaan ala tällä kertaa. Kun sillä on ne silkkaritissitkin, niin se on pettänyt kaikki naiset ja ansaitsee mitä tahansa kohtelua.

Jaajo taas on symppis, tai ainakin harmiton julkkismies ja ihan hassu radiossa, niin hän on tarinan -jos ei uhri, niin ei ainakaan pahiskaan- palkatessaan työhön, jota ei ollut (?) henkilön, jonka itse valitsi.

Eipä 30v nyt niin nuori ole, etenkin kun näyttää täytteineen ja pakkelointeineen 10v vanhemmalta.

Jaajo on kyllä yksi ällötys myös.

Vierailija
125/149 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://gekkonen.net/wp-content/uploads/2021/10/sointuborgg.jpg  onko toi venäläissyntyinen?

Ei ole. Soinnulla on naama ja posket täynnä täyteaineita. Oli paljon vähemmän viehättävä nuorempana Mp-messukuvissa 2015. Venäläissukuiset ovat kyllä usein hyvin kauniita luonnostaan ilman fillereillä muotoiluakin.

Vierailija
126/149 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wiki: "Sointu Borgin isä on vaalitutkija Sami Borg ja isoisä valtio-opin professori Olavi Borg"

Onko päässyt suhteilla eteenpäin koulutuksen suhteen, kun isän suku yliopistoissa töissä?

Vierailija
127/149 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaa:

– Minua on yritetty “laittaa ruotuun” kymmeniä kertoja. ”En antaisi oman tyttäreni ikinä julkaista tuollaista kuvamateriaalia”, lohkaisi ex-poikaystäväni kerran.

Hyvä ja asiallinen mies kun suojelisi tyttölastaan saalistajilta ja muulta! Nainen uhriutuu tuossakin ja kääntää kaiken itseensä. Onko narsisti?

Onneksi tolla naisella ei ole lapsia, tulee vaan heti ekana mieleen että kannustaisko tytärtä ottaan silikoonia ja muuta täytettä, ja poseeraamaan vähissä vaatteissa "siks kun naisten pitää vähän voimaantua"?!?!?!

Riittävän hölmö kun on niin ei ylimielisyyttään kuuntele edes saamiaan neuvoja koska "kaikki muut on kuitenkin väärässä". 

Vähän tuntuu että noiden kahden kiistassa on suurin ongelma se, että molemmat on täysin varmoja että just he itse on maailmankaikkeuden keskipiste jonka ympärillä kaikki muu pyörii ja kahden tällaisen yhteistyöstä ei tietenkään tule mitään ilmeisistä syistä. 

Vierailija
128/149 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesarin jutusta:

”Jollain ihmisellä voi varmasti tulla tosi paha olo, kun katsoo minun kuviani. Joku voi voimaantua.”

“Minua on syyllistetty siitä, että omilla kauneusoperaatioillani ja pukeutumisella tuen länsimaista, toksista kauneusihannetta. Koen, että se on lokerointia.”

Fiksua puhetta. Kyllä Sointu on ihan fiksu. Ärsyttävä myös. Mutta fiksu

Miksi ylileikellyn itseään esineellistävänä naisen kuvista voisi voimaantua? Itse en. Voimaannun kun näen pätevän naisen pääsevän toimariksi, en jonkun silikoneilla eteen pyrkivän.

Vierailija
129/149 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt eletään 2020 ja turhista muoveista pitäisi tajuta luopua!

Sointu on jotenkin jämähtänyt sinne 2000-luvun alkuun ulkonäöltään. Selkeesti siihen aikaan kun on ollut parikymppinen.

Vierailija
130/149 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ohjelmaan osallistujille on jotain luvattu, niin siitä pitää pitää kiinni. Jos tässä on jotain ongelmia, niin se vain paljastaa itse konseptin ongelman: tositv pohjainen rekrytointi on todella huono idea.

Amazing Race

Vierailija
131/149 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Nyt eletään 2020-LUKUA, siis

Vierailija
132/149 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amazing Race

Eikse ollu enemmän seikkailusarja kuitenkin? Niillä oli omat tiimit ja perheet jne?

Ei niin että pistetään porukkaa samaan tilaan tai tiimiin kuten BB, Farmi, Viidakon tähtöset, Temptation Island, Diili ja mitä noita nyt onkaan.

Vierailija
133/149 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se Jaajo ihan siinä ohjelman alussa selitti, että tällä kertaa voittajalla on mahdollisuus itse luoda oma työnsä, eli ei hän mistään työsopimuksesta edes puhunut, vaan osakkuudesta, jossa hän voi luoda firmaan puitteet ja henkilöstöä, mutta se voittaja sitten innovoi sitä juttua eteenpäin ja luo itse firmasta tuottavan, josta voi nostaa sitten menestyksen mukaan palkkaakin.

En sitten tiedä, miksei Sointu tätä tajunnut. Tai ehkä tajusi, mutta sitten kun hommat alkoi, niin tajusikin ettei hänestä siihen oikeasti olekaan.

Vierailija
134/149 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amazing Race

Eikse ollu enemmän seikkailusarja kuitenkin? Niillä oli omat tiimit ja perheet jne?

Ei niin että pistetään porukkaa samaan tilaan tai tiimiin kuten BB, Farmi, Viidakon tähtöset, Temptation Island, Diili ja mitä noita nyt onkaan.

Voi olla, vaikka miellän sen tosi-tv:ksi. 

Vierailija
135/149 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diilissä haettiin kehitysjohtajan paikkaa. 

Niin haettiin eikä silikoonijohtajan paikkaa.

Miten silikonit estää johtamisen?

Vierailija
136/149 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysjohtaja on niitä hyväveli- tai -sisko järkestelmän kovapalkkaisia palkintovirkoja, joissa ei tarvitse tehdä mitään, ottaa kantaa mihinkään eikä vastuu paina, paperit vain käy kääntymässä siinä työpöydällä, korkeintaan leima paperissa että on käynyt siinä pöydällä firman byrokratian rattaissa kulkiessaan.

Nimike vastaa jotain pöytälaatikkofirmaa, joka on nimellisesti olemassa, mutta ei tee mitään.

Vierailija
137/149 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Sointua.

Kauppakorkea on näitä bimboja täynnä, joten KTM-tutkinnon saaminen ei mitään erityistä osaamista tai älykkyyttä vaadi. Riittää kun sluibailee ryhmätyot

läpi fiksumpien tehdessä hommat.

Miten Sointu muka pärjäisi jonain kehitysjohtajana?

Nyt Sointu itkee kun ei ole saanut rikasta miestä haaviinsa huolimatta ahkerasta silikonitissien heiluttelusta iltapäivälehtien sivuilla ja ei olisi muka halunnutkaan.

Kehitysjohtajaksi ei ole asiaa ja joutuu juontamaan festareita hienosta tutkinnosta huolimatta.

Tekisi jotain järkevää, mutta ei taida kyvyt riittää.

Vierailija
138/149 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä millä perusteella ihmiset valikoi puoliaan

Sointu v...ttaa mammoja, niin ei edes perus feministinen "setä riistää nuorta naista" -ulinakaan ala tällä kertaa. Kun sillä on ne silkkaritissitkin, niin se on pettänyt kaikki naiset ja ansaitsee mitä tahansa kohtelua.

Jaajo taas on symppis, tai ainakin harmiton julkkismies ja ihan hassu radiossa, niin hän on tarinan -jos ei uhri, niin ei ainakaan pahiskaan- palkatessaan työhön, jota ei ollut (?) henkilön, jonka itse valitsi.

Molemmat ovat ällöttävä, sointu voimaantumisineen ja jaajo ihan yleisesti ottaen.

Vierailija
139/149 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtaja nimikkeenä tarkoittaa yritysmaailmassa yleensä tulos- ja budjettivastuuta ja alaisia. Edes halpaviihteen nimissä on turha lähteä tahraamaan titteleitä.

Hypätäänkö kohta ammattinimikkeiden puolelle? Haluatko kirurgiksi? Haluatko 

Vierailija
140/149 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin vastenmielinen tyyppi aikoinaan Diilissä kun ei muuta osannut kuin haukkua selän takana muita kilpailijoita. Jatkaa nyt samalla tyylillä ja haukkuu Jaajoa.

Eipä tyttörukka ymmärrä että kukaan firma ei palkkaa henkilöä varsinkaan johtotehtäviin jotka eivät kunnioita muita ihmisiä. Kyllä kritiikkiä voi antaa mutta kun tällä neidillä ainakaan Diili ohjelmassa ei muuta sanottavaa ollutkaan kuin muiden kritisointi/ haukkuminen.

Jotenkin en ole ollenkaan yllättynyt että Jaajo ei löytänyt hänelle oikein mitään duunia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä