Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajalta tuli tulikivenkatkuinen viesti että ei nyt käy päinsä kun en ole merkinnyt lasta sairaaksi Wilmaan maantailta ja tiistailta vaikka torstain ja perjantain merkitsin

Vierailija
07.09.2022 |

Laitoin takaisin että mulla on kolme lasta ja Wilma huutaa koko ajan + käyn töissä, en voi muistaa joka per""leen päivä merkata yhtä lasta kipeäksi etenkin kun opettaja TIETÄÄ hänen olevan kipeä, käyttäisi maalaisjärkeä jos sitä on.
Mieheen taas ei voi luottaa yhtään tuon Wilman kanssa, kammoaa koko järjestelmää ja haaveilee reissuvihkojen paluusta.

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rutiiniksi käydä siellä joka aamu. Näin ei tarvitse erikseen miettäi mitä on kuitattu ja mitä luettu.

Vierailija
2/106 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muita normaaliin elämään kuuluvia asioita et kykene hoitamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että sieltä seurataan, miten monta päivää on poissa koko vuonna tms

Vierailija
4/106 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten merkitään luvaton poissaolo jos huoltaja ei muista ilmoittaa.

Vierailija
5/106 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa nipo ope. Kohta varmaan lasuttaa.

Vierailija
6/106 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi fiksua pysyä asiallisena, vaikka ärsyttäisi. Miksi edes triggeröidyit noin pahasti noin pienestä jutusta?

Ehkä myös kannattaisi miettiä keinoja, joilla nuo arjen pienetkin jutut saisi pidettyä kuosissa eikä tulisi tuollaisia unohduksia.

Vierailija
7/106 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuusi lasta koulussa ja vähän väliä opet valittaa kun wilmassa olis sitä

Ja tätä tietoo että tarvis käydä lukemassa. Oon sanonu ihan suoraan, että näitä

Lapsia on niin paljon ja joillakin viikoilla jokaisen wilmaan tuöee kymmenkä viestejö, minkä lisäksi luen omaa sähköpostia ja kolmea työsähköpostia, että paljon muuta ei päivän aikana ehtis tekeekään, jos niitä wilmaviestejä kävis jatkuvasti vahtaamassa. Ni sit ne on tärkeimmistä aiheista vaan laittanu viestiä whatsappiin, että kattoisitko nyt. Eli noin 2-3x/vuosi. Niin. Eli jos vaan noi kerrat on tärkeitä ni miks sinne wilmaan pitää tunkee kymmeniä viestejä joka viikko jokaiselle lapselle?? On meinaan muutakin tekemistä!!

Vierailija
8/106 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitten merkitään luvaton poissaolo jos huoltaja ei muista ilmoittaa.

Ei se kuittaamaton poissaolo voi päivässä luvattomaksi muuttua. Usein koko perhe on yhtä aikaa kipeä, eikä ole kohtuullista, että se kipeä vanhempi keskittyy Wilmaan eikä perheeseensä ja omaan toipumiseensa.

Vierailija
9/106 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä ope tietää jos Mara on ollut poissa to ja pe ettei lintsaisi paria päivää lisää

Vierailija
10/106 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla, että sieltä seurataan, miten monta päivää on poissa koko vuonna tms

sitähän nyt seurataan että osataan antaa oikea tukitoimi oppilaalle jos on paljon poissaoloja

Vierailija
11/106 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma siinä wilmassa on? Lataat appin kännykkään ja ilmoitat poissaolon jo siinä vaiheessa, kun tiedät aamulla ettei lapsi mene kouluun. Vaihtoehtoisesti kuittaat heti, kun tulee poissaoloilmoitus kännykkään.

Vierailija
12/106 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kuusi lasta koulussa ja vähän väliä opet valittaa kun wilmassa olis sitä

Lapsia on niin paljon ja joillakin viikoilla jokaisen wilmaan tuöee kymmenkä viestejö, minkä lisäksi luen omaa sähköpostia ja kolmea työsähköpostia, että paljon muuta ei päivän aikana ehtis tekeekään, jos niitä wilmaviestejä kävis jatkuvasti vahtaamassa. Ni sit ne on tärkeimmistä aiheista vaan laittanu viestiä whatsappiin, että kattoisitko nyt. Eli noin 2-3x/vuosi. Niin. Eli jos vaan noi kerrat on tärkeitä ni miks sinne wilmaan pitää tunkee kymmeniä viestejä joka viikko jokaiselle lapselle?? On meinaan muutakin tekemistä!!

Minulla on vain kaksi omaa lasta ja yksi vaihtari, kaikki eri koulussa. Viestejä tulee oikeasti kymmeniä viikossa.

Tänään oli mm tullut viesti siitä että vanhojen tansseihin pitää kiireesti varata frakki. Ihmettelen vaan että miksei esimerkiksi tällaista viestiä voi otsikoida niin, että ne perheet joissa se tanssija ei alunperinkään ole aikonut tanssia frakissa näkisi heti otsikosta, että pitkä lakana ei koska heitä. Nyt se oli otsikoitu klassisesti "vanhojen tansseista".

Vierailija
13/106 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olisit pitänyt jalat ristissä jos ei onnistu

Vierailija
14/106 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, kyllä se lasten teko on niiden lasten koulunkäyntiä tärkeämpää.

Parasta on kun pistää taloudesta tietokoneet pois, kohta niitä ei voi kumminkaan käyttää kun sähkö loppuu.

Vierailija
15/106 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko oikeasti opettajan muistavan jokaisen lapsen sairastelut? Jos et kuittaa, niin tulee luvaton poissaolo. Turhaa mariset.

Vierailija
16/106 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait se sen open vika ole, että olet päättänyt lisääntyä kolmesti. Hän hoitaa vain työnsä. Hoida sinä lapsesi asiat

Vierailija
17/106 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka käskee porsimaan kuin eläin jos ei kykene huolehtimaan niistä pershedelmistään?

Vierailija
18/106 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apotti ja Wilma, kuka näkee yhtäläisyydet? =D

Vierailija
19/106 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet vanhempi ja hoidat yhteyden ja ilmoitat jos lapsi sairas, hammaslääkärissä (lääkäriin ilmoitetaan aiemmin), kerran päivässä avaat Wilman. 

Vierailija
20/106 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne Wilmaan tullut paljon viestiä, yksi lapsi tosin VAAN. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi