Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tehyn mukaan poliisit voivat pian viedä hoitajia töihin

Vierailija
06.09.2022 |

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009049703.html?fbclid=IwAR0XfZzjcA…

Hoitajille tonni kuussa lisää palkkaa niin kuin olisi jo. Hoitajat jos ketkä ovat sen ansainneet ja rahat saadaan kyllä kun karsitaan näiden Kelan rahoilla elävien pummien tukia.

Voihan ne poliisit raahata työpaikalle jos resursseja riittää mitä epäile kyllä, mutta milläs pakotat tekemään töitä?

Hoitajilla on loistava kiristysruuvi, lisää palkkaa tai ihmisiä alkaa kuolla.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tehdään murha, jos ei tee mitään?

Meinaatko selvitä kuolemantuottamuksella? Pitkästi linnaa sekin tietää. Ja isot korvaukset.

Vierailija
22/79 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeille rikollisille koittaa kissan päivät kun poliisilla menee kaikki aika jahdatessa hoitajia:D

Toivottavasti tekee murtoryöstön tuon yhden hönön kotiin. Se ei selviä koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta enää paskan vertaa, kaikki hoitajat vaan potkut ja virkarikos ja muut syytteet perään. Päänaukominen, uhoaminen ja uhkailu on tullut tiensä päähän, monoa vaan perseeseen.

Kyl se sinuu kiinnostaa kunhan olet avun tarpeessa vaikka kuvitteletkin, ettet sinä sairastu koskaan esim. syöpään.

Minä olen valmis vaikka kuolemaan, ettei tarvitse olla jonkun suomalaisen kusipää hoitajan kanssa missään tekemisissä. Suomalaiset hoitajat ovat alinta ihmissaastaa.

Vierailija
24/79 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaako poliisi kädestä pitäen pakottaa tekemään työpaikalla töitä? Mä vaan istuisin kahvilla 😆

Tyypillinen hoitsu, moraaliton laiskiainen.

Vierailija
25/79 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ookkonää oulusta pelekääkkönää polliisia

Vierailija
26/79 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin niitä poliiseja riittää saattajaksi, taitaa sielläkin resurssit olla tiukilla ja pitää tehdä oikeita töitä.

Poliisi prioirisoi hoitajien pamputtamisen. Siinä ovat ihmishenget kyseessä.

Vierailija
27/79 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta enää paskan vertaa, kaikki hoitajat vaan potkut ja virkarikos ja muut syytteet perään. Päänaukominen, uhoaminen ja uhkailu on tullut tiensä päähän, monoa vaan perseeseen.

Kyl se sinuu kiinnostaa kunhan olet avun tarpeessa vaikka kuvitteletkin, ettet sinä sairastu koskaan esim. syöpään.

Minä olen valmis vaikka kuolemaan, ettei tarvitse olla jonkun suomalaisen kusipää hoitajan kanssa missään tekemisissä. Suomalaiset hoitajat ovat alinta ihmissaastaa.

a Ja Suomalaiset potilaat on kusipääpotilaita. Ei teitä kukaan haluakaan hoitaa.

Vierailija
28/79 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin niitä poliiseja riittää saattajaksi, taitaa sielläkin resurssit olla tiukilla ja pitää tehdä oikeita töitä.

Poliisi prioirisoi hoitajien pamputtamisen. Siinä ovat ihmishenget kyseessä.

Mielellään sitä poliisin kanssa pamputtelee.

Vierailija
29/79 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeille rikollisille koittaa kissan päivät kun poliisilla menee kaikki aika jahdatessa hoitajia:D

Oikeat rikolliset ovat yleensä kiinnostuneita vain rahasta. Hoitaja haluaa tappaa.

Vierailija
30/79 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ministeri Linden nyt nukkumaan!

Vierailija
31/79 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla aivovamma?

Vierailija
32/79 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tehdään murha, jos ei tee mitään?

Meinaatko selvitä kuolemantuottamuksella? Pitkästi linnaa sekin tietää. Ja isot korvaukset.

Potkut taitaa olla ainoa asia joka tuosta seuraisi, että istuu tekemättä töitään. Ei se ole kultapieni rikollista toimintaa.

Vierailija
33/79 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hoitoalalle hakeutunut ihminen voi pitää rahaa tärkeämpänä kuin ihmishenkiä? Tehy on tehnyt hoitajista hirviöitä.

Vierailija
34/79 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkut taitaa olla ainoa asia joka tuosta seuraisi, että istuu tekemättä töitään. Ei se ole kultapieni rikollista toimintaa.

Jos jättää kuolemaan ihmisen, jonka voisi pelastaa, saa aivan varmasti poliisin ja syyttäjän peräänsä. Hoitajat eivät ole lain yläpuolella, ystäväiseni.

Vierailija
35/79 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla työmotivaatio kyllä huipussaan, jos eronnutta tai lakkoilevaa hoitajaa hakee kotoa. Itse en hoitaja ole, mutta tuossa tilanteessa kyllä istuisin taukohuoneessa juomassa kahvia koko päivän.

Vierailija
36/79 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien hoitajien nimet myös julkikseksi, jotka omalla toiminnalla vaarantavat ihmishenkiä. Minä en tulevaisuudessa halua että nämä ihmiset käyttävät yritykseni palveluja, enkä tule myöskään palkkaamaan kyseisiä ihmisiä. Minä tulen ottamaan selville ketä nämä ihmiset ovat.

Vierailija
37/79 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin myrkkyhoitajia poikkeuksiksi. Mutta nyt paljastuivat kaikki hoitsut verenhimoisiksi. Huh huh.

Vierailija
38/79 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla työmotivaatio kyllä huipussaan, jos eronnutta tai lakkoilevaa hoitajaa hakee kotoa. Itse en hoitaja ole, mutta tuossa tilanteessa kyllä istuisin taukohuoneessa juomassa kahvia koko päivän.

Seuraavaksi istuisit käräjillä.

Vierailija
39/79 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti teidän nimet saadaan selville, niin voimme haistattaa teille pitkät paskat vastapalveluksi omissa yrityksissä ja julkisella puolella, turha hakea teidänkään mihinkään apua tulevaisuudessa missään asiassa.

Vierailija
40/79 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ny sentään. Mutta ahneita ovat, ainakin se paksu punainen.