Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palasin lomalta töihin ja kukaan ei kysynyt miten lomani meni. Onko teillä muilla samanlaista?

Vierailija
06.09.2022 |

Ensimmäinen puhelu kollegalta oli vain jonkin työtehtävän työntäminen minulle koska hän ei itse halunnut sitä tehdä, ei mitään tervetuloa takaisin lomalta small talkia. Kun muut lomailivat kesällä ja jouduin itse olemaan töissä, heidän palatessaan lomiltaan oli aina keskustelua miten lomat olivat sujuneet. Tuntuu vähän tympeältä tulla takaisin töihin kun on ensin on muiden joustamattomuuden vuoksi joutunut jättämään kesäloman loppukesään ja alkusyksyyn ja kun sitten palaan takaisin työyhteisö tuntuu lähinnä ärsyyntyneeltä miten kehtasin lomailla kiireiseen aikaan, jos huomioi ollenkaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Työskentelen tosin enimmäkseen yksin, joten ei tullut yllätyksenä.

Vierailija
2/12 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. En tosin kysynyt itsekään muilta lomasta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ketään kiinnosta.

Vierailija
4/12 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kertoo itse mitä haluaa kertoa.

Vierailija
5/12 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla kysyä  ku aina tuut entistä lihavempana lomiltas, sitte dieetti taas loppuvuoden muka.

Vierailija
6/12 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos multa kysytään, vastaan: Ihan jees.

Sisäisesti nauran kun meidän yli-innokas tehotyöntekijä sanoo, ettei hän tarvitsisi edes lomia, kun haluaa vain tienata rahaa, niin olipas taas kesäloman kipeä.

Vetää itsensä aina niin tappiin, et kroppa kipuilee lomalla.

Vierailija
7/12 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi pahastua moisesta. Ei minuakaan voisi vähempää kiinnostaa, mitä joku työkaveri on tehnyt lomalla. Eikä itseänikään kiinnosta töissä jauhaa omasta lomastani. Ei se liity työhön mitenkään.

Vierailija
8/12 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää että kysytään lomasta tai muistakaan yksityisasioista. Mulla on vaikea elämäntilanne eikä oo varaa eikä voimia esim. matkustaa ulkomaille. Suuri osa ihmisistä olettaa, että lomalla on pakko matkustaa jonnekin ja kysytään samaan hengenvetoon "miten loma meni, kävitkö missään reissussa?"

Vierailija
9/12 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan itse että kysellään ja sitten pitää luetella monelle ne samat latteudet. Minä olen siis ajatellut olla se mukava työkaveri, enkä kysele.

Vierailija
10/12 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua moisia kyselyitä, enkä kysy siksi itsekään muilta.

Vierailija
11/12 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On samanlaista. En kysynyt työpaikalla keneltäkään, miten loma meni. Ei vaan kiinnosta.

Vierailija
12/12 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi pahastunut jos joku olisi toivottanut tervetulleeksi takaisin lomalta ja sanonut että toivottavasti loma meni mukavasti. En itsekään sen enempää utele muiden lomanviettotavoista, mutta kivahan se olisi tulla huomioiduksi samalla lailla kuin muutkin tulevat.

ap