Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~Enskojen viikonloppu la&su~~~

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti sua harmittaa, kun joudut kipeimmän kautta etenemään kohti synnytystä! Jokainen kadehtii varmasti toisten helppoja kokemuksia. Mielelläni mäkin olisin ilman tätä turvotusta, joten ymmärrän kyllä kateuden tunteet. Tänään esim. meinas tuntua pahalle, ku piti mennä teatteriin ja laittaa rumiin jalkoihin rumat kengät... :)

Mä oon miettinyt, et mistä johtuu helppo avautuminen, ja päädyin siihen, et se vyöhyketerapia tosiaan auttoi tilannetta. Menen siis ihan mielelläni uudelleen tiukempaan käsittelyyn ens viikolla, jos vaikka saatais vielä lisää edistymistä aikaiseksi! Monethan vannoo, että vt helpottaa synnytystä hirveesti. Saa nähdä, miten tosissaan käy.

amyn Mimmi on tosi söpö!

Nyt täytyis varmaan mennä pehkuihin, mutta kidutan itseäni katsomalla tätä Hiljaiset lapset leffaa... Oon vissiin teatterin jälkeen jotenkin ylikierroksilla, tai sitten viime yön unet syö tän yön unentarvetta.

Vierailija
22/43 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään käymään näytillä, mutta katsotaan vielä laittavatko takaisin kotiin. Otin yötä vasten Panadolia 2*500mg, mutta supistukset vaan tulee läpi 5-7min välein. Antakoon sitten vaikka jotain troppia nukkumiseen jos ei vielä ole meidän vauvan syntymisen aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#800080]Ekaa kertaa on aamulla pakkasta..talvi on tosiaan alkanut? Muistin talviajankin vasta kahvia keittäessä enkä nyt siis päässyt nauttimaan siitä ylimääräisestä tunnista. Pöh. =)

Noinkohan mörötin on enää päässyt kotiin? Hui! =)

Kiitos Amylle synnytyskertomuksesta. Mun kauhukuvien mukaisesti et kerinnyt saada sitä epiduraalia, mutta et kauheesti valitellutkaan kipuja..=)

Tyttö kuulosta ja näyttää ihanalta! =)

Sara-Maria: ei tänne Turkuun kukaan halua tulla tapaamisiin! =D Meillähän on Espoossa miitti 25.11 (taitaa olla jo 3.), tuu säkin sinne!

Osse oli ollut pikkukolarissa! Hyvä, ettei käynyt mitään, mutta kyllä mä olisin nyt pikkasen ottanut iloa tilanteesta filmaamisella..=D

Ope..Hitto tollasia remppoja TYKSissä. Mun tuurilla mä joudun 5 muun maman kanssa samaan huoneeseen ja ne kaikki on jotain 9 lapsen äitejä. ÄH!! Kävitkö Ainon kanssa ekoilla vaunutteluilla? =)

Kai tässä jotain tarttis alkaa tehdäkin, ettei mene sunnuntai ihan hukkaan makoilemalla. Oikein ihanaa talviaikaista sunnuntaita kaikille! =)

t. poppis ja räpsy rv27+4

Vierailija
24/43 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko näyttää paistavan, jee :)

Olis se lumikin kyllä ihan kiva.

Osborne, ihanaa oli varmaan teatterissa, mäkin haluun!!!! Hyvin jaksoit kuitenki istua siellä?

Henna, wau sä kudot jotain pientä villatakkia, mä oon kyllä kateellinen, mulla ei neula ja kutimet ym pysy kädessä yhtään, ei yhtään..

Amylla on kyllä kaunis tyttö, kiva kun pistit sulosia kuvia!

Niin joo, Jushkalle tervetuloa tosiaan, unohtu viimex..

Poppis, mitä kirjotit että Espoossa on tapaaminen? Eikös sen pitäny olla Jumbossa, vai onx multa menny ohi... No, mä kuitenkin asun Espoossa, että oli sitten kummassa vaan niin vois tulla..

Miehen äiti oli nähny unta että poika olis tulossa, mulla taas on ollu tyttö -olo kokoajan... Ne ei kuulema kerro tossa rakenneultrassa sukupuolta, paljonkohan se sit maksais täällä pk.seudulla yksityisellä, tietääkö kukaan? Olis niin kiva tietää...

Huomenna on neuvola taas, toivottavasti pienet sydänäänet taas kuuluu :)

Joo aamupalalle vois tästä lähteä, heippa!

Riikka 17+2

Vierailija
25/43 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#800080]Missä se Jumbo sit on? Vantaalla? Eikös sitä maaseutua siellä kehäIII:n sisäpuolella lasketa kaikkea yhdeksi isoksi pläntiksi? XD

Hihiii..Miitti siis Jumbossa eli Vantaalla eikä Espoossa..Kröhöm. =D

t. poppari

Vierailija
26/43 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaata se taitaa olla :)

Mä en löydä mistään sitä esittelypinoa, oonko vaan niin sokee... :/

Vierailija
27/43 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin vaan sokee..

Vierailija
28/43 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla jo oli lunta ihan vähän tiellä, ja reilu tunti sitten kun talon pienimmät tulivat herättelemään, oli ulkona ihanan valkea maisema. Nyt meinaa jo aurinko paistaa, eli iltapäivällä päästään vaihtamaan autoon toisen puolen jarrupalat. Jos tällä kertaa ei olisi liut jumissa ja menisi se liukutappi poikki...

Amy, todella söpöjä kuvia pikkuisesta. :)

Ja jokohan ensi viikolla kuullaan uusia vauvauutisia. :)

Jumbon tapaamisesta oli ollut puhettta.. Paikka olisi käynyt todella hyvin, mutta tietysti meillä koulussa avoimetovet!! Meidän osastolla on vielä muotinäytös, mutta mä haluan olla ihan omalla osastolla, voi olla että ainakaan kovin nopeasti ei pukijana pystyisi liikkumaan tai nostamaan vaatteita lattialta.. Parasta suosiolla jäädä pois sieltä lavan takaa.

Nyt pitää mennä leikkimään lasten kanssa legoilla!

bejpi ja öttiäinen 33 tasan! :)

Vierailija
29/43 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin ollaan kotiuduttu hautajaisreissulta ja nyt saakin olla keskiviikkoon asti kotona - luxusta!!

Amyn tyttö on suloinen ja halittavan näköinen, ah, nauttikaa vauva-ajasta!

Mörötinkö on nyt sitten vauvanhakureissulla?! Huimaa, taas tulossa uus beibsi tähän porukkaan :) Katsotaan, miten käy, vieläkö lähettävät takaisin vai pääseekö Mörötin tositoimiin!

Nyt tää menee purkamaan laatikoita, tää meidän muuttaminen on kyllä yks ikuisuusprojekti joka ei tunnu ikinä loppuvan...argh.

Makkara 24+6

Vierailija
30/43 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möröttimellä jännät paikat!!! Tsemppiä sinne koitokseen!

Amyn mimmi on IHANA!! Ja synnytyskertomus luettiin taas kyynelten läpi...

pikku-milli & Aksu 6kk

Vierailija
31/43 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin monella muullakin täälläkin kyynelet silmissä luetaan synnytyskertomuksia ja katsellaan muiden pikkuisten kuvia. Mulla on jo´ihan hirveän ikävä omaa masua ja haikeana lueskelen tuota " odotuspäiväkirjaani" (vaikkakin ensimmäisenä lukee ne ekat 13 viikkoa kun oksensin aamusta iltaan ;))

Taisin maalata piruja seinille, kun koliikista puhuin :) Eilenkin tyttö oli niin tyytyväinen :) Päästiin miehen kanssa ekaa kertaa tanssikurssillekin, kun neiti vihosta ja viimein kelpuutti yhden tuttipullon :)

Tässä muutama kuva tytöstä, joka on jo niiiin iso :) Huomenna huikeat neljä viikkoa :)

Tässä kuvassa tyttö 2vko+ ekaa kertaa ilman valjaita: http://i108.photobucket.com/albums/n26/MiaMik/IMG_0326.jpg

Tämä kuva otettu eilen (tyttö on jo kovasti alkanut hymyilemään ja yrittää sanoakin jotain, mutta suusta tulee vain " öy" , kun oikein pinnistää): http://i108.photobucket.com/albums/n26/MiaMik/IMG_0375.jpg

MiaMik ja Iinu-Liina huomenna 4vko

Vierailija
32/43 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihania kuvia Amyn ja MiaMikin tyttösistä =)

Möröttimelle virtuaalisesti tsemppiä, toivottavasti olet päässyt tositoimiin eikä enää tarvitsisi tulla kotiin kipujen kanssa!!

Eilen saunottiin ja harrastettiin sitä toistakin ässää, ja suppareita alkoi tulla taas viiden minuutin välein, ja melko kipeitäkin olivat mutta ei tarpeeksi.. 2,5 tuntia niitä tuli, mutta sitten taas loppuivat kuin seinään ja nukahdin. Ehdin jo luulla että yöllä tulisi lähtö. Aamulla taas heräsin kipeään supistukseen, ja niitä tuli vielä pari, mutta ei sen enempää. Nyt on supistellut sitten kivuttomasti säännöllisen epäsäännöllisesti koko aamupäivän.

Hankalaa kun meiltä on sen verran matkaa synnärille, ettei viitsi lähteä jos ei ole aivan " varma" että synnytys vois olla käynnissä. Toisaalta k-suu sentin jo auki, joten voikohan se avautua nyt vähän niin kuin varkain, ja lopulta tulee kiire..?

Tulipas omanapaista tekstiä, palailen myöhemmin, nyt kävelyllä tuonne ihanaan auringonpaisteiseen pakkasilmaan!

Viipero & Kaapo rv 38+6

Vierailija
33/43 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu täällä Jyväskylässä on tosiaan nyt sitten talvi. Lunta ja pakkasta, eilen käytiin miehen kanssa kävelyllä (=taapertamisella, supparit tekee munkin kävelystä aikamoista pingviinikäyntiä :-P) ja piti oikein varoa jossain kohtaa, kun oli liukasta. Aika kivaa! =)

Ja kiitos, Mörötin ja Siru, perjantaista!! Oli tosi mukava tavata. Kyllähän sitä jo silloin puhuttiin, että Möröttimellä voi olla synnyttämään lähtö aika lähellä. Toivottavasti olette päässeet äheltämään saliin!! Ja ehdottomasti pannaan uutta tapaamista pystyyn. Pitää nyt katsoa, onko se marraskuussa Otson (ja Viiperon Kaapon) synnyttyä vai joulukuussa pikku-L:n synnyttyä? :-) Eikä siitä ole enää kauaa Sirun tai Viipulinkaan laskettuihin aikoihin! Kohta päästään toden teolla tuhisija-kerhoilemaan!

Amylle onnittelut ja suurkiitos mega-romaanista =)! Mä ainakin luin sen tosi tarkkaan. Jotenkin just tuo vaihe mietityttää tällä hetkellä itseäni eniten, siis synnytys ja sen jälkeiset päivät. Kiitos myös ihanista kuvista, jotenkin noiden vauvojen pelkkä näkeminenkin auttaa, kun raskaus kyllästyttää! =)

Yhteisöön mahtuu kyllä minusta vielä hyvin. Varsinkin odottajia minä kaipaan sinnekin mukaan! Niin ja Poppis, se on Microsoftin tuote, joten ei mikään ihme että tuntuu vaikealta. Ne sivut eivät toimi kunnolla, jos käytät jotain muuta selainta kuin Exploreria. Ja lisäksi ne ovat bugiset kuin mitkä kaikin puolin silläkin selaimella. Ja sitä profiilia yhteisöön ei voi luoda ilman, että luo itselleen MSN-spacen ja määrittelee siellä, että omat " yleiset tiedot" ovat " kaikkien" nähtävissä. Hrr, ei kovin houkuttelevaa, mut käytännössä kai toi " kaikki" tarkoittaa lähinnä esim. niiden yhteisöjen jäseniä, joissa on itse mukana. Terv. Super Nerd ;-)

( . ) Meilläkin yöt ovat kovin katkonaiset nykyään: närästystä ja pissitystä ja supistelua ja milloin mitäkin kolotusta pitää vähän väliä nousta parantelemaan. Se sitten aihettaa sen, että olen ylhäällä aikaisintaan kymmenen maissa. Onneksi yleensä voikin itse rytmittää päivänsä.

Tuosta kävelystä; kandi valitteli supistuksia ja olen täysin samassa tilanteessa itsekin. Lisäksi jalkoväli turpoaa kävellessä niin, että sekin sattuu. Johtuu varmaan kudosten höllentymisestä ja nesteestä ja limakalvojen turpoamisesta... Ei mukavaa! Tää on ollut mulla itse asiassa jo jostain 20. viikosta lähtien. Pyörällä olen mennyt tähän asti oikein mukavasti, mutta nyt en oikein uskalla, kun olen arka talvipyöräilijä ilman masuakin! Pitääkö mun siis ryhtyä vielä käymään esim. uimassa, että pysyisin jonkinlaisessa kunnossa? Vai olisko vain parempi olla stressaamatta koko asiasta sen enempää? :-/

Jushkalle tervetuloa kerhoon ja onnellista alkuodotusta! :-)

Sara-Maria: me kerrottiin tuleville isovanhemmille joskus ekan kolmanneksen loppupuolella, sit kun oltiin käyty ekassa ultrassa, olisko ollut viikoilla 10+ jotain. Se sattui äitienpäiväksi, ja mä en voinut olla kertomatta kotonani. :-) Monethan kertovat aiemminkin, mut meillä ei ole niin välittömät välit kehenkään vanhempaamme, että olisimme halunneet jakaa heidän kanssaan mahdollisen tuulimunaraskauden tai km:n tuomat tunteet, ja halusimme " pelata varman päälle" ja odottaa, että edes ultralla on nähty se pikkuasukki. Oli sitten myös ultrakuva näyttää. :-) Mut tää oli siis vaan meidän tapaus.

Jahas. Meillä on muutto tulevana keskiviikkona, ja täällä on nyt enemmän kuin tarpeeksi täysiä ja tyhjiä pahvilaatikoita... Tänään täyttyy lisää kun ystäväni tulevat avuksi pakkaamaan. Mä ilmoittaudun kyllä Poppiksen lailla muutonvihaajiin, tai siis oon kyllä innolla vaihtamassa asuntoa, mut kun pitäis tehdä se konkreettinen muuttotyö ja sietää tätä epäjärjestystä, niin meinaa hermo mennä! :-) Lapsettaa?

Eli nyt suihkuun ja pukemaan, mars. Olkaahan masukkaita! :-)

Terkuin Ladie + pikku-L viikoilla 34+3

Vierailija
34/43 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kuvia tosiaan Amylla ja MiaMikillä! Piti miehellekin näyttää, kun se ihmetteli mitä mä oikein huokailin täällä ;)

Ladie, millaiseen kämppään muutatte? Ja minne päin? Mä tunnen Jyväskylää jonkun verran, kävin ekan lukiovuoden Lyseota kunnes pääsin sinne Britanniaan IB-lukioon. Tuli siinä vuoden mittaan keskustan paikat aika tutuksi, ja kyllähän kaikki keski-suomalaiset nyt Jyväskylän tuntee muutenkin, ainut shoppailukaupunki mitä maakunnalla on tarjota :)

Huh, meillä oli tänään aikainen herätys. Mies on nyt ollut jonkin verran aamuvuorossa, ja tänäänkin se vain heräsi itsestään puoli kahdeksalta. Ainut mutta oli, että kellot oli vielä vaihtamatta talviaikaan, eli oikeasti noustiin jo klo 6.30!!! Mä otin tuossa aamupäivällä kyllä tirsat, mutta mies on ihan pirteänä ollut hereillä siitä saakka. Hulluja on monenlaisia :) No, onpahan sunnuntaisiivous jo tehty, ja nyt voidaankin lössöttää loppupäivä. Jospa vaikka mentäisiin pienelle sunnuntaikävelylle jossain vaiheessa, kun on niin ihana ilma...

Kandi & Muhku 31+3

Vierailija
35/43 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli maitojunalla tultiin takaisin kotiin :( Kyllä niitä supistuksia on taas tullut läpi yön ja tänäkin aamuna käyrille niitä piirtyi 7 min välein, mutta ei vielä riitä teho eikä tahti. Sitä paitsi mulla tuntuu nuo supistukset muutenkin pakoilevan sitä käyrittämistä, kun ei ne supistukset siellä sairaalassa tulleet lähellekään niin voimakkaasti ja tiheästi kuin kotona. Tänäkin aamuna katsoin kellosta niin väli oli 5 minuuttia, mutta auta armias kun piuhat vedettiin mahalle niin väli venyi siihen 7min. Petidiinin avulla sain nyt kuitenkin hiukan henkäistyä ja se troppi pisti kyllä pollan ihan sekaisin, mutta ei onneksi oksettanut. Oli taivaallista tuntea itsensä rennoksi ja suht kivuttomaksi edes sen parin tunnin ajan, kun tämä mennyt viikko on ollut yhtä jatkuvaa pingotusta. Olihan siellä kohdunkaulalla ja -suulla taas menty eteenpäin, mutta hidasta näyttää olevan mulla tämä aukeaminen :( Nyt sitten kotona lepäillään ja kerätään voimia ja toivotaan sormet ja varpaat ristissä, että synnytys tajuaisi lähteä tosissaan käyntiin. Suunnitelmissa on päiväunet ja sitten voisi käydä kävelemässä tuolla ihanassa aurinkoisessa talvikelissä.

Viime yön aikana tuli kuultua useampaan otteeseen ensiparkaisuja ja kyllä sitä toden totta odottaa, että pääsisi tositoimiin ja kuulemaan tämän oman rakkaan pienokaisen ensimmäisen rääkäisyn.

Mörötin ja Otso rv39+2

Vierailija
36/43 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=104E8B] Täällä Jyväskylässä on tosiaan lunta tällä hetkellä aikas paljon, talviselta näyttää. Tykkään kyllä talvesta tosi paljon (saisi vain olla hieman lyhyempi)! Pimeät illat, lumisade, kynttilät, lämpöinen viltti, kuuma kaakao ja kauniit ulkovalot sekä lumilyhdyt pihalla saavat kyllä hyvälle mielelle:) [/color]

[color=BF3EFF] Tänään tulee se Inhimillinen tekijä (klo 13.15) muuten uusintana (aiheena, kun odottava äiti kuulee, ettei sikiöllä ole kaikki kunnossa) ja nyt ajattelin sen katsoa, kun jäi viikolla katsomatta. [/color]

[color=104E8B] Suloisia vauvakuvia oli Amy ja MiaMik laittaneet nettiin!!! [/color]

[color=BF3EFF] Omaan napaan ei kuulu sen kummempia, hyvää vaan=) Tänään on ollut vähän heikko olo (pyörryttänyt hieman), mutta täytyy mennä kohta vaikkapa pyörittelemään lumiukko tuonne pihalle, niin olokin varmasti piristyy kun saa raitista ilmaa! Illan ohjelmaan kuuluukin sitten remonttia, saunomista ja joulutorttujen leipomista sekä glögin juomista! Ajattelin laittaa saunaan ja kylpyhuoneeseen paljon kynttilöitä, niin saa ihanan tunnelman sinne ja voi oikein kunnolla rentoutua miehen kanssa:) [/color]

[color=104E8B] Jaksamisia ja iloisia hetkiä kaikille Enskoille:)! [/color]

[color=BF3EFF] ~ ♥ ~ Viipuli ja Piksu, rv 19+6 ~ ♥ ~ [/color]

Vierailija
37/43 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi kaikkea nyt läpi lukemaan, mut Amyn kuulumiset sieltä poimin=) Onnea HIRMUISESTI koko perheelle!! Suloinen prinsessa teillä siellä kotona. Jotenkin sitä noita kuvia katsoessa toivoisi jo näkevän omankin nyytin pian. Mut vielä täytyy sinne helmikuulle malttaa odottaa:=) Tulettekos tytöt yhdessä ens treffeille sitten? ;)

Mä olen tosiaan vai löhöillyt ja laiskotellut enkä ole edes koneelle raahautunut. Eilen sit imuroin yläkerran, kun oli sen verran pölyistä. Ja johan sit supistelikin koko hemmetin illan ja taas jatkunut tän päivän. Miten tää nyt menee, levossa kun olen olo on hyvä, supparit väheni TOSI paljon to ja pe ja toi mun peppu/alaselkäkipukin on hävinnyt kuin tuhka tuuleen kun olen levännyt. Alkaako sama rumba heti kun teen jotain tai meen duuniin?! :( No, viikko taas leväten ja ens viikonloppuna sit täytyy taas kokeilla mitä kroppa sanoo liikkumisesta ja perus kotiaskareista.. Ja tulis nyt maanantaina ne bakteeriviljelyn tulokset, lääkäri sanoi että tuloksissa menee pari päivää jos ei pöpöä, elikkäs jotain siellä on, kun ei tuloksia ollut pe vielä tullut:( Sekin vielä...

Sori omanapaisuus ja valitus, oli vaan pakko vähän " purkautua" jonnekin, kun alkaa tää kotona olokin jo vähän tökkiä! Mukava sunnuntain jatkoa kaikille, palaillaan huomenissa iloisimmissa merkeissä:)

Aurora + Poitsu rv 23+1

Vierailija
38/43 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... eikä mitään erikoisia tuntemuksia. Teillä muilla viimemetriläisillä kun tuntuu olevan suppareita sun muita tuntemuksia vaikka mitä, et joudunkohan minä odottamaan kauankin vai tuliskohan ns. " äkkilähtö" ? No odotellaan...

Eilisilta meni siis mökkikekkereissä, tuli syötyä ja juotua ja saunottua kunnolla! Tultiin kuitenkin yöksi kotiin (tai sanotaan ennemminkin kotiin nukkumaan koska oltiin kotona joskus klo 03.00) ja isäntä ajoi koska on luvannut olla koko ajan kärppänä valmiudessa jos tarvii lähtee synnärin suuntaan ;-) Katteli siis mun tavoin muita juhlijoita limun voimin :-) Tänään onki sitte aika väsy olo vaikka tuli nukuttuakin tosi pitkään. Mun masu oli kyllä illan kuvatuin ;-) Yövieraatkin lähti " aamu" palan jälkeen kotiinsa ja mies raksalle joten mulla on tällanen möllötyssunnuntai täällä yksinäni.

Mörötin, kyllä vaan tulee jokojoko-puheluita ja tekstareita, just kaveri soitti ni vastasin ennenku sanoin mitään muuta et " Ei vielä!" Tsemppiä sulle niitten suppareitten kanssa ja toivotaan että niillä alkas olee jotain tehoakin pian!

Aurorallekin tsemppiä, toivottavasti ei ihan täysin vuodelepoon tarvi ryhtyä.

MiaMik ja Amy oli laittanu kuvia näytille, voi että miten ihania pienokaisia! Mukavaa että teillä ja muillakin vauvautuneilla on lähteny mukavasti arki rullaamaan. Jotenkin ei silti vaan tajua että itellä on kohta sama tilanne, ei tunnu yhtään siltä vieläkään!!

Nyt alkaa nälkä iskemään sen verran että syömään on mentävä, onneks jäi sieltä mökiltä kaikkee hyvää syömistä jäljelle. Viivikin jaksaa möyriä masussa tuttuun tapaansa, ei sillä taida olla sieltä vielä mikään kiire ulkomaailmaan. Taas tuntuu kantapää tossa oikeella puolella :-) Mutta palaamisiin taas ja muksaa sunnuntai-iltaa!

JoJo ja Viivi rv 39+6 (Huomenna ne maagiset luvut...)

Ainiin, tuleva isukki tänään yhtäkkiä yllättäen avasi isyyspakkauksensa jonka olin sille antanu jo muutama kuukausi sitten! Meinasi että kohta saattaa tarvita ;-) Tykkäsi kovasti :-)

Vierailija
39/43 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF00FF]Pakko oli pikaisesti tulla kuulumisia lukemaan.. äsken lähti anoppi perheineen meiltä ja kohta tulee miehen isä perheineen kylään.. noh, kyllä tässä silti kerkiää kirjoittelemaan;)

Amylle suur kiitos synnytys kertomuksesta!! Aina vaan enemmän ja enemmän kiinnostaa muiden synnytys kertomuksia luella.. vaikuttaisikohan oman synnytyksen lähestyminen jotenkin asiaan;)?

Amy ja MiaMik oli laittanut myös ihania kuvia.. niinkuin joku jo kirjoittikin, niin aina nuo vauva kuvien katsomiset herkistää ja toivoo, että pian tulisi tammikuu ja saisi sen oman nyytin jo syliin=)

Möröttimelle jaksuja viimeisiin hetkiin.. eiköhän se pikkuinen sieltä jo kohta halua masun ulkopuolellekkin tulla äitiä ja isää katsomaan=)

Plaah, nyt en enää muista, oliko jotain muuta jota piti kommentoida..

noh, huomenna ainakin palailen paremmalla ajalla.. nyt hieman kiirettä pitää:)

Omaan napaan ei mitään uutta.. tiiti siellä kovasti möyrii.. toisina päivinä enemmän ja toisina vähemmän.. hassun näköistä, kun alkaa liikkeet näkymään ulospäin, sitä jaksaisi katsella vaikka kuinka;) Joo mutta nyt on pakko mennä laittamaan kahvi pöytää kuntoon=)

Voikaahan hyvin!!

terkuin siru ja tiiti rv 28+5[/color]

Vierailija
40/43 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pyyhitään silmiä kiitos synnytyskertomusten ja ihunien vauvakuvien.

Opettelen vasta kovasti teitä kaikkia tuntemaan, joten aikansa menee ennenkuin nickit tulee tutuiksi, mutta kova on yritys koko ajan.

Äkkiä sitä oppii tulemaan ensin tänne puolelle ja sitten vasta tuonne kuumeilupuolelle. Sinne kun jäi vielä jo monta tutuksi tullutta yhdessä jännittänyttä.

Kiitoksia kaikille tervetulotoivotuksista. Tuli niin kotoinen olo heti. =)

Tämä viikko on mennyt niin uskomattoman epäuskoisissa fiiliksissä siitä lähtien kun maanantai-illalla sen ekan haamun sain.. En oikein jaksa pystyä uskomaan vielä että Papu kasvaa masussa, onhan siellä ehkä joku 5 mm kokoinen nykerö tällä hetkellä. =)

Huomenna soitan neuvolaan ja kysyn onko mitään mahkuja päästä jonkinlaiseen alkuraskauden ultraan tässä jossain kohtaa, että selviäis toi LA tarkemmin. Kun musta se on tosi paljon jos se heittää 15 pv suuntaansa.

Suokaa anteeksi kovin omanapainen viesti, mutta tässä kohtaa on vaikea ajatella muuta kuin itseään. =)