Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen

Sarita
05.09.2022 |

Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.

Kommentit (2372)

Vierailija
1961/2372 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ap menee?

Vierailija
1962/2372 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/2372 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän ap:lla menee?

Vierailija
1964/2372 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppppp

Vierailija
1965/2372 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kuvitella, että joulunaika on rankkaa eroa tekeville ja eroa vakavasti pohtiville. Yrittääkkö lasten tähden esittää onnellista perhettä vielä hetken mahdollistaakseen heille mukavan joulun vai leviääkö pakka totaalisesti ennen aattoa.

Vierailija
1966/2372 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
1967/2372 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppppp

Vierailija
1968/2372 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaankin ihan hyvä merkki, että ap on ollut pitkään hiljaa.

Olisi silti kiva kuulla, onko hänellä tullut lisää ahaa-elämyksiä elämän suhteen.

Vierailija
1969/2372 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten hiljaisuus kielii siitä, että ap ei kehtaa tulla myöntämään, että aikookin olla miehensä kanssa.

Vierailija
1970/2372 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän tuo toinen ketju katosi, jossa miestä janotti vanha suola 20 vuoden takaa?

Vierailija
1971/2372 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta ja pahoittelut hiljaiselosta. Lapset olleet kipeänä. Täällä kaikki ennallaan. Minun mieleni ei ole muuttunut, voin paremmin kuin piiiiitkään aikaan. Yhtäkään ei ole mieli muuttunut. Mennään nyt joulu ihan rauhassa ja katsellaan sitten. Kotona on nyt ihan rauhallinen tunnelma. Mies pahoillaan. Viestittelee ja tapaa mirkkua, en tiedä minkä verran, en ole kiinnostunut enää.

Ap

Vierailija
1972/2372 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta ja pahoittelut hiljaiselosta. Lapset olleet kipeänä. Täällä kaikki ennallaan. Minun mieleni ei ole muuttunut, voin paremmin kuin piiiiitkään aikaan. Yhtäkään ei ole mieli muuttunut. Mennään nyt joulu ihan rauhassa ja katsellaan sitten. Kotona on nyt ihan rauhallinen tunnelma. Mies pahoillaan. Viestittelee ja tapaa mirkkua, en tiedä minkä verran, en ole kiinnostunut enää.

Ap

Oikein muuten, mutta ei miehesi ole pahoillaan

Vierailija
1973/2372 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies miettii yhä pienissä aivoissaan, miten hän syö ja säästää kakun samaan aikaan, eikä tajua, että hänellä ei ole tähän asiaan enää vaikuttamis mahdollisuuksia.

Tsemppiä ap!

Vierailija
1974/2372 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luulee, että koska ap on hyväntuulinen (?) ja rauhallinen, hommat on ns hoidossa eli äijä saa jäädä nautiskelemaan sekä kotileivonnaisista että vierasvarasta.

Onnea ap, kiva kuulla että voit hyvin. Olet voiton puolella.

Vierailija
1975/2372 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi fyysisesti olette siellä kotona, niinkuin mitään ei olisi tapahtunut?

Annat siis miehesi olettaa, että voi jatkaaa näin eikä eroa ole tulossa???

Oletko oikeasti valmis fyysiseen eroon?

Mitä ihmettä oikein odotat?

Vierailija
1976/2372 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä katselet joulun jälkeen? 

Mistä tiedät, että tapaa Mirkkua ja viestittelee?

Mieshän lupasi lopettaa kaiken.

Vierailija
1977/2372 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän lupasi lopettaa kaiken.[/quote]

Hyvä pointti!

Mies ei ole kyennyt, voinut, pystynyt tai omannut sen vertaa edes ameebamaista selkärankaa, että olisi mahtavista draamakuningatarmaisista lupauksistaan huolimatta lopettanut yhteydenpidon mirkkuun. Ei kyennyt tähän edes viikoksi.

Vellihousu. 

Vierailija
1978/2372 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
1979/2372 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän lupasi lopettaa kaiken.

Hyvä pointti!

Mies ei ole kyennyt, voinut, pystynyt tai omannut sen vertaa edes ameebamaista selkärankaa, että olisi mahtavista draamakuningatarmaisista lupauksistaan huolimatta lopettanut yhteydenpidon mirkkuun. Ei kyennyt tähän edes viikoksi.

Vellihousu. 

Noh se nyt on ollut kaikille tiedossa että ei aio jättää Mirkkua. Valehteli niin kuin tähänkin mennessä. Ei sen sanomisiin voi ja kannata luottaa tippaakaan. Teot on ne mitkä merkitsee ja on jo toistamiseen näyttänyt että ei ole luottamuksen arvoinen. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ero.

Vierailija
1980/2372 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies luulee, että koska ap on hyväntuulinen (?) ja rauhallinen, hommat on ns hoidossa eli äijä saa jäädä nautiskelemaan sekä kotileivonnaisista että vierasvarasta.

Onnea ap, kiva kuulla että voit hyvin. Olet voiton puolella.

Ei se luule, ollaan puhuttu asioista ja olen sanonut hyvin selvästi, että haluan eron vaikka en olekaan vihaisen oloinen.

Ap