Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen

Sarita
05.09.2022 |

Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.

Kommentit (2372)

Vierailija
1441/2372 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys ap:lle: kerroit nähneesi somessa kuvia ko. henkilöistä yhdessä. Käyttikö miehesi niissä sormusta? Vai onko muu rooli päällä kylillä?

Onko nainen poseerannut muiden setien kanssa yhteiskuvissa? Ajattelin vaan että kun näkyy olevan leväperäinen muutenkin...

Tuo kännykkäpommitus on reviirinmerkkaamista lähinnä sinun kiusaamiseksi.

Hohhoijaa. Käyttäisi energiaansa sinkkuihin.

Ei vaan taida kelvata.

En ole somessa nähnyt. Kuvat jotka näin, olivat miehen puhelimen galleriassa. Kävin sitä siis tarkoituksella kyttäämässä tässä kerran.

Ap

Vierailija
1442/2372 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilustuu vain???

Hah hah hah. Epätietoisuudessako sitä pitäisi elää, että mikä on miehen ja Mirkun suhteen tilanne tällä hetkellä, kun niin rajut käänteet jo tulivat ap:n suhtautumisessa heidän suhteeseensa. Ja kuinka Mirkku jo tunnusti rakkautensa ja halunsa, että ap:n mies olisi ihan poikaystävä hänelle. Ihan on kuule oikeus vähän ap:n nuuskia puskissa.

Ap:n mies vedättää ap:ta kuus nolla. Ei näistä pettäjistä mitään irti saa, ellei toimi itse salapoliisina ja nuuski asioita.

Eihän mies ole paljoa mitään myöntänyt eikä tule myöntämään. Eli totuus pitää kaivaa esiin muilla tavoin. 

Eihän tässä ole mitään epäselvää. Miehellä ja mirkulla on suhde, mutta apn mies ei saa aikaiseksi erota. Veikkaan että vaikka ap näkisi näiden pussaavan, ei se muuttaisi tilannetta mihinkään. Mies väittäisi että ap näki väärin ja edelleen ap eläisi "epätietoisuudessa". Lainausmerkit siksi, koska ei tossa mitään epätietoisuutta ole.

Ja sitten tässä on vielä sekin, että tapahtumien paikkana on ilmeisesti jokin melko pieni maalaispitäjä tms, joten koko lähitienookin jo tietää miehen ja mirkun suhteesta, koska nämä kaksi ovat niin vatipäitä että suhailevat yhdessä julkisesti.

Jokainen, joka on joskus asunut tällaisella pikkupaikkakunnalla, tietää ettei koko asujaimistoon leviävään juoruun tarvita kuin yksi näköhavainto aviossa olevasta miehestä naisen kanssa, joka ei ole tämän miehen oma vaimo.

Tää koko juttu on saanut mut voimaan pahoin. Prkl.

Varmasti on joku nähnyt ja ihmetellyt. Miehen mielestä ei ole mitään outoa, vaikka joki näkisi, ovat vain ystäviä. Mikään ihan pieni paikka tämä ei varsinaisesti ole, vaan isomman paikan "sivukylä" ja mirkku asuu paikkakunnan toisella laidalla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/2372 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin mies halusi asiaa selvästi salailla, mutta nyt on tällainen "kerro kenelle vaan, ei haittaa" -vaihe. Hänellä "ei ole mitään salattavaa eikä hävettävää", kyllä ystäviä saa olla.

Ap

Vierailija
1444/2372 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto, kun mä en näe tuosta Teidän tilanteesta mitään järkevää ulospääsyä.

Vaihtoehtona joko ero tai Mirkun hyväksyminen. Jälkimmäinen ei tietenkään ole hyvä vaihtoehto, mutta ei miehesi Mirkusta eroon halua, kielletty hedelmä houkuttelee liikaa. Ihmettelen kyllä miten miehesi pitää puhelinta niin avoimesti esillä, että näet kun Mirkulta tulee viestejä.

En siis hyväksy miehesi tekoa, mutta asian pitkittyessä olet vajonnut jaksamiesi äärirajoille ja kun et selkeästi pysty eroamaan niin olisiko sitten helpompi kun henkisesti asian hyväksyisi ja sopisi jonkinlaiset pelisäännöt miehen kanssa. Minä en pystyisi siihen itse ja tuossa tilanteessa eroaisin, mutta aiheesta "taisteleminen" vie Sinulta voimat kokonaan.

Ihmettelen kyllä miestä, ihan kiukuttaa puolestasi.

Vierailija
1445/2372 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hitto, kun mä en näe tuosta Teidän tilanteesta mitään järkevää ulospääsyä.

Vaihtoehtona joko ero tai Mirkun hyväksyminen. Jälkimmäinen ei tietenkään ole hyvä vaihtoehto, mutta ei miehesi Mirkusta eroon halua, kielletty hedelmä houkuttelee liikaa. Ihmettelen kyllä miten miehesi pitää puhelinta niin avoimesti esillä, että näet kun Mirkulta tulee viestejä.

En siis hyväksy miehesi tekoa, mutta asian pitkittyessä olet vajonnut jaksamiesi äärirajoille ja kun et selkeästi pysty eroamaan niin olisiko sitten helpompi kun henkisesti asian hyväksyisi ja sopisi jonkinlaiset pelisäännöt miehen kanssa. Minä en pystyisi siihen itse ja tuossa tilanteessa eroaisin, mutta aiheesta "taisteleminen" vie Sinulta voimat kokonaan.

Ihmettelen kyllä miestä, ihan kiukuttaa puolestasi.

Ja vielä lisään tähän, että uskon, että miehesi valehtelee myös Mirkulle. Pitää Mirkun lupauksilla "itsellään". Varmasti selittelee Mirkulle, kuinka ei voi juuri nyt erota kun vaimo on niin huonossa kunnossa jne.

Kyllä se miehesi aikamoinen pelimies on.

Vierailija
1446/2372 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään toivoa ei liitollanne ole, ellet ap hyväksy kynnysmattona oloa loppuikäsi suhteeksi mieheesi.

Mies on itsekäs sika ja nyt on sianjättöaika.

Vierailija
1447/2372 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain sattuu olemaan kokemusta ylivelkaantuneena kiinteistönomistajana eroamisesta tai muista eroon liittyvistä hankalista "lusikoiden jakamisista", niin olen kiinnostunut kuulemaan. Tai jos tulee mieleen blogia tms. aiheesta niin otan lukuvinkkejä vastaan.

Ap

Vierailija
1448/2372 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jollain sattuu olemaan kokemusta ylivelkaantuneena kiinteistönomistajana eroamisesta tai muista eroon liittyvistä hankalista "lusikoiden jakamisista", niin olen kiinnostunut kuulemaan. Tai jos tulee mieleen blogia tms. aiheesta niin otan lukuvinkkejä vastaan.

Ap

Onko velkaa enemmän kuin kiinteistön arvo on? Tästä varmaan kannattaa tehdä oma aloituksensa.

Vierailija
1449/2372 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin seksiäkin, sitä ei ole ollut nyt aikoihin. Ensimmäistä kertaa ikinä näin pitkä aika. Eikä oikein edes tee mieli miestäni, vaikka ennen sytytti sekunnissa. Vaikka se nyt sivuseikka tässä kaikessa.

Ap

Vierailija
1450/2372 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko velkaa enemmän kuin kiinteistön arvo on? Tästä varmaan kannattaa tehdä oma aloituksensa.

Kyllä, noin 70-80 000 enemmän. Hyvä vinkki, kiitos!

Ap

Vierailija
1451/2372 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä, noin 70-80 000 enemmän. Hyvä vinkki, kiitos!

Ap

En saa enää lisää lainaakaan, vaikka luottotiedot siis on. Miehellä löytyy jonkin verran takaajaa, minulla ei.

Ap

Vierailija
1452/2372 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten menee ap?

Kiitos kysymästä, hengissä olen. Olen ollut niin loppu, etten ole edes jaksanut tulla av:lle. Mies luvannut nyt toden teolla vähentää mirkun kanssa olemista, ja on sitä hieman tehnytkin, mutta ei kokonaan. Näin eilen juuri kännykän näytöllä kun mirkulta tuli viesti, että haluan nähdä sinut! Kellojen siirtäminen aktivoi taas ajatuksen puskissa kyttäämisestä. Aiemmin ollut liian valoisaa, ehkä vähän vieläkin, mutta aika vahva ajatus minulla on, että kun tarpeeksi illat pimenevät, niin menen katsomaan ja varmistamaan. Tiedän että on ihan hölmöä, tämä kaikki on jo ihan liikaa, eikä minun tulisi tällaista sietää. Siedän jostain syystä vaan kuitenkin, kyllä ihminen voi olla säälittävä. Luulen että miehenkin pitäisi mennä lääkäriin, joku diagnoosi hänellekin sieltä kai tulisi. Tai sitten on vaan kusipää. On välillä selvästi kyllä masennuksenkin tapaista, ollut jo ennen Mirkkuakin. Hän on myös kuin tuuliviiri ajatustensa kanssa. Yhtenä hetkenä on yhtä mieltä ja hetken päästä taas jotain ihan muuta. Tällainen ei ole aiemmin ollut. Ennen Mirkkua siis.

Ap

Kiitos Ap kun jaksoit tulla päivittämään tilannetta. Kyllä sinä jaksat tämän läpi vaikka sinusta varmasti nyt tuntuu aivan hirvittävän raskaalta rämpiä tällaisessa märässä sementissä ja sumussa.

Muista, että sinä et ole tehnyt mitään väärää vaan sinua kohdellaan nyt todella iljettävällä ja sydämettömällä tavalla. Sinä et ole ansainnut tällaista. Pelkästään tuo, että miehesi ei ole pyynnöistäsi huolimatta katkaissut edes väliaikaisesti ja toistaiseksi kaikkea yhteyttä mirkkuun, on jotain käsittämättömän kammottavaa. En voi ymmärtää miehesi julmuutta. 

On ihan tervettä ja normaalia, että haluat todisteita asioiden tilasta, koska sinulle valehdellaan ja tunteitasi vähätellään noin törkeästi. Eli jos tällä haavaa ainoa tapa saada todisteita miehen ja mirkun touhuista on mennä sinne pusikkoon pimeällä odottelemaan, niin siitä vaan pusikkoon ja kamera kuvausvalmiuteen!

Raha-asiat ratkeaa aina tavalla taikka toisella, älä niitä murehdi (liikaa). Jonkinlaisen uuden maksusuunnitelman voi yleensa aina neuvotella. Velkaneuvontaa on tarjolla, joten sinäkin saat aivan varmasti apua kunhan vain pyydät sitä.

Sinun ei tarvitse kantaa kaikkea taakkaa itse. Apua. On. Saatavana. Aina. Jostain.

Tsemppiä, voimia ja sopivissa määrin raivoa jokaiseen päivääsi, ap!

Vierailija
1453/2372 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimat palaa ja henkinen tilasi paranee vasta silloin kun olet eri osoitteessa kuin miehesi. Tuossa tilanteessa missä elät päivästä toiseen voit aina vain huonommin ja huonommin. Lähteminen ja eron ottaminen tulee vaikeammaksi koska et enää jaksa toimia. Olet henkisesti imetty niin kuiviin kuin olla ja voi.

Mitäs jos kuitenkin laittaisit netin kautta eron vireille? Se ei vaatisi paljoakaan koska eihän se ero heti astu voimaan. Ja lopullista eroa ei ole pakko ottaa jos siltä tuntuu. Se voisi olla sellainen alkusysäys, lumipallo joka lähtisi pyörimään eteenpäin. Tämä herättäisi myös miehesi todellisuuteen sieltä pilvilinnoistaan. Voimia!

Vierailija
1454/2372 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap halua erota eikä taatusti laita vireille eroa netissä.

Vierailija
1455/2372 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten menee ap?

Kiitos kysymästä, hengissä olen. Olen ollut niin loppu, etten ole edes jaksanut tulla av:lle. Mies luvannut nyt toden teolla vähentää mirkun kanssa olemista, ja on sitä hieman tehnytkin, mutta ei kokonaan. Näin eilen juuri kännykän näytöllä kun mirkulta tuli viesti, että haluan nähdä sinut! Kellojen siirtäminen aktivoi taas ajatuksen puskissa kyttäämisestä. Aiemmin ollut liian valoisaa, ehkä vähän vieläkin, mutta aika vahva ajatus minulla on, että kun tarpeeksi illat pimenevät, niin menen katsomaan ja varmistamaan. Tiedän että on ihan hölmöä, tämä kaikki on jo ihan liikaa, eikä minun tulisi tällaista sietää. Siedän jostain syystä vaan kuitenkin, kyllä ihminen voi olla säälittävä. Luulen että miehenkin pitäisi mennä lääkäriin, joku diagnoosi hänellekin sieltä kai tulisi. Tai sitten on vaan kusipää. On välillä selvästi kyllä masennuksenkin tapaista, ollut jo ennen Mirkkuakin. Hän on myös kuin tuuliviiri ajatustensa kanssa. Yhtenä hetkenä on yhtä mieltä ja hetken päästä taas jotain ihan muuta. Tällainen ei ole aiemmin ollut. Ennen Mirkkua siis.

Ap

Kiitos Ap kun jaksoit tulla päivittämään tilannetta. Kyllä sinä jaksat tämän läpi vaikka sinusta varmasti nyt tuntuu aivan hirvittävän raskaalta rämpiä tällaisessa märässä sementissä ja sumussa.

Muista, että sinä et ole tehnyt mitään väärää vaan sinua kohdellaan nyt todella iljettävällä ja sydämettömällä tavalla. Sinä et ole ansainnut tällaista. Pelkästään tuo, että miehesi ei ole pyynnöistäsi huolimatta katkaissut edes väliaikaisesti ja toistaiseksi kaikkea yhteyttä mirkkuun, on jotain käsittämättömän kammottavaa. En voi ymmärtää miehesi julmuutta. 

On ihan tervettä ja normaalia, että haluat todisteita asioiden tilasta, koska sinulle valehdellaan ja tunteitasi vähätellään noin törkeästi. Eli jos tällä haavaa ainoa tapa saada todisteita miehen ja mirkun touhuista on mennä sinne pusikkoon pimeällä odottelemaan, niin siitä vaan pusikkoon ja kamera kuvausvalmiuteen!

Raha-asiat ratkeaa aina tavalla taikka toisella, älä niitä murehdi (liikaa). Jonkinlaisen uuden maksusuunnitelman voi yleensa aina neuvotella. Velkaneuvontaa on tarjolla, joten sinäkin saat aivan varmasti apua kunhan vain pyydät sitä.

Sinun ei tarvitse kantaa kaikkea taakkaa itse. Apua. On. Saatavana. Aina. Jostain.

Tsemppiä, voimia ja sopivissa määrin raivoa jokaiseen päivääsi, ap!

Kiitos!

Ap

Vierailija
1456/2372 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos teillä Ap ei miehesi kanssa ole seksiäkään, mikä pitelee sinua enää suhteessa? Itse jäin hieman tilanteesi kaltaiseen suhteeseen, mutta meillä oli kuitenkin koko ajan fyysistä ja henkistä läheisyyttä, keskusteluyhteys, ymmärsimme toistemme näkökohtia ja kipupisteitä ja seksi oli aina ollut hyvää. Uskon ja tiedän että olen miehelleni kuitenkin ykkönen, hänen elämänsä tärkein ihminen. Sen hän on minulle monin tavoin osoittanut. Muilla suhteillaan hän yrittää hoitaa jotain oman mielensä pimeitä ongelmia, keskeneräisyyksiä ja vaillejäämisiään.

Jos hänen eteensä jostakin putkahtaa vielä todellinen uusi parempi rakkaus kuin minä näin sitten käy ja olen varautunut siihen. Lisäksi hän on aina ollut valmis tekemään myönnytyksiä minulle, jättänytkin Mirkkuja pelätessään menettävänsä minut. En vain viitsi vaatia häneltä enää uskollisuutta koska en luota että hän pystyy tätä vaatimusta noudattamaan.

Vierailija
1457/2372 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jos avioerossa omaisuus jaetaan tasan niin samoin velatkin. Onko muutaman kymppitonnin velka 30-40 000 per pää sen arvoista että kitkuttelee huonossa suhteessa? Jos olet työelämässä eikö tuo tule 5-10 vuodessa maksetuksi?

Eri asia sitten on meneekö nyt haja-asutusalueella talot varsinkin jos sähkölämmitys kaupaksi?

Työssäkäyvänä saanet pankista myös lainaa sen verran että voit maksaa halutessasi miehesi ulos talosta. Kiinteistöjen hinnat on nyt alhaalla.

Asioilla on tapana järjestyä kun vain alkaa asioita järjestämään yksi kerrallaan. Vaihtoehtoja on.

Vierailija
1458/2372 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jos avioerossa omaisuus jaetaan tasan niin samoin velatkin. Onko muutaman kymppitonnin velka 30-40 000 per pää sen arvoista että kitkuttelee huonossa suhteessa? Jos olet työelämässä eikö tuo tule 5-10 vuodessa maksetuksi?

Eri asia sitten on meneekö nyt haja-asutusalueella talot varsinkin jos sähkölämmitys kaupaksi?

Työssäkäyvänä saanet pankista myös lainaa sen verran että voit maksaa halutessasi miehesi ulos talosta. Kiinteistöjen hinnat on nyt alhaalla.

Asioilla on tapana järjestyä kun vain alkaa asioita järjestämään yksi kerrallaan. Vaihtoehtoja on.

Kiitos! Vakituinen työ on, palkka ei kyllä päätä huimaa. Kaikki menee mitä tulee.

Ap

Vierailija
1459/2372 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ero vireille. Ja käy kytiksellä jos siltä tuntuu. Ei ole mitään menetettävää noin huonossa suhteessa.

Vierailija
1460/2372 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi