Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen
Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.
Kommentit (2372)
Juu, ap, mene stalkkaamaan miestäsi. Mene sinne harrastuksen ulkopuolelle odottelemaan puskiin. Parkissako pitävät autoja ja saapuvat autoilleen harrastuksen jälkeen?
Mene sinne jonnekkin kyttäämään, nyt kun illatkin ovat jo pimeitä. Laita vaan tummat vaatteet päälle ja jätä autosi pois näköetäisyydeltä.
Sittenpähän saat totuuden, ehkä. Mikäli juuri silloin sattuvat pussaamaan tai sanomaan jotain raskauttavaa. Jos ei ole tuulinen ilma, heidän puheensakin kuuluu melko kauas.
Kyllä mielestäni totuus on tullut jo esiin ilman että täytyy mennä puskiin kykkimään. Ei ole aikuista käytöstä. Vilustuu vain ja pahoittaa mieltä lisää. Jotain voimaannuttavaa lepoa ja tekemistä kokonaan eri ympäristössä nyt tarvittaisiin enemmänkin. Mutta mitähän se voisi olla? Kylpyläreissu lasten tai ystävättären/siskon/työkaverin kanssa jonnekin.
Vilustuu vain???
Hah hah hah. Epätietoisuudessako sitä pitäisi elää, että mikä on miehen ja Mirkun suhteen tilanne tällä hetkellä, kun niin rajut käänteet jo tulivat ap:n suhtautumisessa heidän suhteeseensa. Ja kuinka Mirkku jo tunnusti rakkautensa ja halunsa, että ap:n mies olisi ihan poikaystävä hänelle. Ihan on kuule oikeus vähän ap:n nuuskia puskissa.
Ap:n mies vedättää ap:ta kuus nolla. Ei näistä pettäjistä mitään irti saa, ellei toimi itse salapoliisina ja nuuski asioita.
Eihän mies ole paljoa mitään myöntänyt eikä tule myöntämään. Eli totuus pitää kaivaa esiin muilla tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mielestäni totuus on tullut jo esiin ilman että täytyy mennä puskiin kykkimään. Ei ole aikuista käytöstä. Vilustuu vain ja pahoittaa mieltä lisää. Jotain voimaannuttavaa lepoa ja tekemistä kokonaan eri ympäristössä nyt tarvittaisiin enemmänkin. Mutta mitähän se voisi olla? Kylpyläreissu lasten tai ystävättären/siskon/työkaverin kanssa jonnekin.
Ai pää pensaaseen ja kylpylään vain unohtamaan asia? No way! Ei ikinä!
Nythän tämä peli vasta alkaakin.
Nyt kehiin kaikki keinot, että saadaan mies kiinni rysän päältä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ap, mene stalkkaamaan miestäsi. Mene sinne harrastuksen ulkopuolelle odottelemaan puskiin. Parkissako pitävät autoja ja saapuvat autoilleen harrastuksen jälkeen?
Mene sinne jonnekkin kyttäämään, nyt kun illatkin ovat jo pimeitä. Laita vaan tummat vaatteet päälle ja jätä autosi pois näköetäisyydeltä.
Sittenpähän saat totuuden, ehkä. Mikäli juuri silloin sattuvat pussaamaan tai sanomaan jotain raskauttavaa. Jos ei ole tuulinen ilma, heidän puheensakin kuuluu melko kauas.
Kyllä, juuri näin. Ja parkkipaikalle jäävät usein miehen mukaan juttelemaan hetkeksi.
Ap
Minä varmaan en pystyisi olemaan menemättä sinne parkkipaikalle jonnekin pusikkoon kyttäämään. Ja tekisin johtopäätöksiä siitä, mitä näkisin. Jos jotain vilunkia tapahtuisi niin se olisi välitön byebye ilman mitään selityksiä. Turvaa oma selustasi. Mieti valmiiksi, miten toimit, kun tilanne laukeaa. Sehän on vain ajan kysymys. Tsemppiä ja voimia.
Ehkäpä sä tarttet nähdä ne omilla silmilläsi. Se saa sinut toimimaan!
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pidä kehenkään noin tiiviisti yhteyttä, vain parisuhteessa olevat ovat toisiinsa yhteydessä joka päivä. Kaverit, ystävät ja sukulaiset eivät viestittele toisilleen joka ikinen päivä.
Ja miksi et jaksa puhua? Miksi annat tilanteen soljua ja olla noin? Vetelet nappeja naamaan ja mykkänä katselet touhuja, lueskelet miehesi puhelinta.
Miksi et voi sanoa, että v'ttu nyt välit poikki Mirkkuun täysin, että haistapa ukko p*ska
Kyllä me viestitellään parhaan ystäväni kanssa päivittäin. Ei yhteydenpito ole mikään parisuhteellisen yksinoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pidä kehenkään noin tiiviisti yhteyttä, vain parisuhteessa olevat ovat toisiinsa yhteydessä joka päivä. Kaverit, ystävät ja sukulaiset eivät viestittele toisilleen joka ikinen päivä.
Ja miksi et jaksa puhua? Miksi annat tilanteen soljua ja olla noin? Vetelet nappeja naamaan ja mykkänä katselet touhuja, lueskelet miehesi puhelinta.
Miksi et voi sanoa, että v'ttu nyt välit poikki Mirkkuun täysin, että haistapa ukko p*ska
Kyllä me viestitellään parhaan ystäväni kanssa päivittäin. Ei yhteydenpito ole mikään parisuhteellisen yksinoikeus.
Eikä tämä ole opiskelevien sinkkujen ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tämä ole opiskelevien sinkkujen ketju.
Eikä sellaisten, jotka hylkäsivät ystävänsä kun alkoivat seurustella.
Ap, mikäs tilanne?
Oletko vain hiljaa ja hyväksyt tilanteen vain? Ja vedät nappeja naamaan?
Ja mies pokkana viestittelee Mirkun kanssa ja näkee tätä, vaikka voit pahoin?
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan nielisi tuollaista p*skaa. Miten niin tapailun lopettaminen ei ole mahdollista? Haluaako pitää teidän molemmat vai eikö vain raaski jättää sinua, kun tietää heikosta mielenterveydestäsi?
uppp
Mikä on tekosyysi olla eroamatta ?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tekosyysi olla eroamatta ?
Tätä voi ap itse miettiä
ap, tule päivittelemään tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Minä varmaan en pystyisi olemaan menemättä sinne parkkipaikalle jonnekin pusikkoon kyttäämään. Ja tekisin johtopäätöksiä siitä, mitä näkisin. Jos jotain vilunkia tapahtuisi niin se olisi välitön byebye ilman mitään selityksiä. Turvaa oma selustasi. Mieti valmiiksi, miten toimit, kun tilanne laukeaa. Sehän on vain ajan kysymys. Tsemppiä ja voimia.
Kyllä se on jo avioliiton loppu, jos alkaa kyttäilemään puolisoaan pusikoista. Palautuuko luottamus, jos mies ei pussaile mirkun kanssa juuri silloin ja sillä kerralla? Vai tuleeko siitä pysyvä harrastus ap:lle, iloa vuosiksi eteenpäin?
Tärkeintä on ap, että teet asioita, jotka auttavat sinua masennuksesta pois. Olen ehdottomasti kylpyläloman tai vastaavan kannalla. Miestä et tarvitse mukaasi, vaan etäisyyttä tilanteeseesi. Nyt olet jumissa kuin täi tervassa, mutta joku päivä sinä nykäiset itsesi irti tuosta sotkusta tavalla tai toisella.
Tiedän tunteen kun äitini haukkuu minua ja nolaa ihan koko ajan lapsuudesta lähtien ja kamalaa riitaa koko ajan pahaa mieltä aiheuttaen kun en vaan elä hänen toiveidensa mukaisesti.
Ja kuinka raskasta tämä on kun ei yhtään pystytä sovussa elämään. Lapsuuden kodista kun pääsin pois niin hermot lepäsivät sairaalta nalkuttamiselta kun herätettiin kuudelta viikonloppuisinkin aamulla. Yhtään ei saanut levätä viikon loppuisinkaan kun huudettiin aamulla että lähde töihin vaikka elatusmaksut ja lapsilisät se sai.