Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taiteilijanimen ottaminen, voisiko auttaa naisten saamisessa?

Vierailija
15.04.2024 |

Tällaista mietin. Kun kaiken maailman Archieille tuntuu naisia riittävän, niin kannattaisiko ottaa käyttöön taiteilijanimi? Itsessä kuitenkin on hieman taiteilijan vikaa, nuorempana on ollut bändivirityksiä, biisien sanoituksia/runoja on tullut kirjoitettua jne. Eli ei siis olisi ihan tuulesta temmattu ajatus.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frederikillä naisia riittää vaikka ikää kertyy eli vastaus aloitukseen: taiteilijanimestä on selvää hyötyä.

Vierailija
2/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mun kohdalla taiteilijanimet paljoa auta jos on samanlainen turvonnut kaljoitteleja ja ympäriinsä kuksija kuin tuo artsie

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se artsien suosio taitelijanimestä johdu vaan siitä että artsiet sanoo olevansa bändissä ja esiintyy kuin omistaisi koko maailman. Joihinkin naisiin sellainen vetoaa. Voit testata itse: pue nahkahousut ja bändipaita päälle, mene baariin, kailota kovaan ääneen olevasi bändissä, ja voit myös sanoa että nimesi on Mica c:llä/ Yukka y:llä tms, ja kas kummaa: kohta kainalossasi on joku iida.

Vierailija
4/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt että yksi palstalainen nimeltään hopeakettu on naisten suosiossa.

Vierailija
5/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frederikillä naisia riittää vaikka ikää kertyy eli vastaus aloitukseen: taiteilijanimestä on selvää hyötyä.

Friedrich ja Tanny vetävät naisia vanhalla maineella. Eikö Reetukin ole Dänin ikäluokkaa?

Vierailija
6/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä mun kohdalla taiteilijanimet paljoa auta jos on samanlainen turvonnut kaljoitteleja ja ympäriinsä kuksija kuin tuo artsie

Onko Aatsi sitten sinua yrittänyt? Nyt Artsien vienti vain kasvaa, kun on päässyt pylsimään tätä tyrkkyä.

Vierailija
7/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Friedrich ja Tanny vetävät naisia vanhalla maineella. Eikö Reetukin ole Dänin ikäluokkaa?

Naurahdin.

Vierailija
8/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit ottaa taiteilijanimen "Lauri Tähkä" kun Jarkko ite ei enää halua olla se. Luulis et joitain naisia vielä kiinnostais?

Vierailija
9/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauri Läähkä

Vierailija
10/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joku Juha Petteri tai Kari Tapani? Oscar Persson? Mantelimies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi