Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen
Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.
Kommentit (2372)
Mielenkiinnolla odotan, ollaanko tässä kuviossa vuosia.
Ap, onko olotilasi tasaisen hyvä vai saatko romahduksia?
Puhutko enää mitään miehesi kanssa?
En usko ap:n juttuja.
Traumataustainen ja mt-ongelmainen, koko ikänsä ollut yhden miehen kanssa eikä muita ystäviä. Asuu maaseudulla tai pikkupaikkakunnalla. Nyt yhtäkkiä muka on kahvitellut monen miehen kanssa ja harrastanut seksiäkin jonkun tuntemattoman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Traumataustainen ja mt-ongelmainen, koko ikänsä ollut yhden miehen kanssa eikä muita ystäviä. Asuu maaseudulla tai pikkupaikkakunnalla. Nyt yhtäkkiä muka on kahvitellut monen miehen kanssa ja harrastanut seksiäkin jonkun tuntemattoman kanssa.
Lähinnä mietin, että missä on seksiä harrastanut, kun kotona lapset. Autossa? Karsinassa? Ja ei kuulosta uskottavalta, kun lukee hänen kirjoituksiaan. Tietty jos menny maniaan, niin silloinhan sattuu ja tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Mä itse asiassa ihmettelin aivan samaa. Ap on ollu käytännössä koko aikuisikänsä saman miehen kanssa pikkupaikkakunnalla / maaseudulla vanhassa kotitalossaan lasten ja kotieläinten kanssa. Melko eristäytynyttä elämäähän siinä väkisinkin viettää, kun puitteet ovat tuollaiset. Lisäksi ketjun alussa ap sanoi, ettei hänellä oikein ole ystäviäkään, kun koko vapaa-aika on mennyt vain kotona puuhailuun. Töissä sentään käy. Tuolla taustalla on mahdotonta pystyä menemään käytännössä kenenkään ventovieraan kanssa sänkyyn. Jossakin kohtaa ap taisi sanoa, että ovat ihan teineistä saakka olleet yhdessä ja nyt ovat 40 + vuotiaita, jotenka ei ap:lla ole edes ollut muita miehiä (tai ainakaan ei mitään järisyttävää teininä ennen miestä).
Lisäksi tämä salasuhde paljastui vasta syksyllä, eli ei siitä pitkä aika ole.
Itsekin olin 20 vuotta eli koko aikuiselämäni saman miehen kanssa. Erosta on vuosi enkä ole edes käynyt kahvilla kenenkään kanssa. Ei vain pysty. Saatikka, että menis jonku kaa sänkyyn. Aivan absurdi ajatuskin.
Ei sitä seksiä nyt kotona harrasteta, ukko käy Mirkulla, Ap voi sopia tapaamiset lasten kouluaikaan tai kun ukko tai anoppi lapsenvahtina. Ei ole vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä seksiä nyt kotona harrasteta, ukko käy Mirkulla, Ap voi sopia tapaamiset lasten kouluaikaan tai kun ukko tai anoppi lapsenvahtina. Ei ole vaikeaa.
Kuka ystävätön, eristäytynyttä elämää 20 vuotta viettänyt, vain yhden miehen kanssa koko elämänsä ollut käytännössä pystyy tuosta noin vain yhtäkkiä hommaamaan sujuvasti halukkaan miehen netistä ja mennä konkreettisesti tapaamaan tätä, kun lapset ovat koulussa ja siitä ihan sujuvasti muka pystyisi menemään sänkyyn? Siis oikeasti vaatteet pois ja siinä makaisi ja antaisi miehen painaa. En vain voi kuvitella. Tuntuu täysin absurdilta tällä taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä mietin, että missä on seksiä harrastanut, kun kotona lapset. Autossa? Karsinassa? Ja ei kuulosta uskottavalta, kun lukee hänen kirjoituksiaan. Tietty jos menny maniaan, niin silloinhan sattuu ja tapahtuu.
Ainoat vaihtoehdot tässä keississä on miehen koti tai joku hotelli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoat vaihtoehdot tässä keississä on miehen koti tai joku hotelli.
Kyllä, enkä usko hetkeäkään, että traumataustainen ap pystyy riisuutumaan tuosta noin vain ventovieraan äijän edessä selvin päin ja levittämään jalat. En kerta kaikkiaan usko. Ap:lla on päällä elämänsä kriisi. Ap:lla on myös lapset hoidettavana eikä voi olla öitä missään eikä ole edes sen tyyppinen, on kotihiiri.
Onkohan koko ketju provo.
Toivottavasti mulla ei nyt mitään kommentteja. En ole taas hetkeen käynyt ja täällä onkin ihmetelty tätä seksihommaa. Olen yllättänyt täysin itsenikin tällä. En olisi aiemmin kuvitellutkaan voivani edes koskea kehenkään toiseen mieheen. Kun tunteet kuoli niin annoin ajatusten tulla myös, myös seksuaalisuuteeni liittyvien. Aika pian tajusin että olen miellyttänyt miestä myös sängyssä. Meidän tarpeet ovat olleet erilaiset ja minusta paljastui ihan "uusia puolia" kun menin sänkyyn toisen miehen kanssa. Olen tämän miehen kanssa käynyt hotellissa nyt 2 kertaa ja yhden kerran on touhuttu autossa. Hotelleista saa myös päivähuoneita. Lisäksi olen käynyt kolmen miehen kanssa kahvilla. Minusta on kuoriutunut ihan uusi nainen. Absurdilta tuntuu itsestäkin, mutta ihan on totta kyllä joka sana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mulla ei nyt mitään kommentteja. En ole taas hetkeen käynyt ja täällä onkin ihmetelty tätä seksihommaa. Olen yllättänyt täysin itsenikin tällä. En olisi aiemmin kuvitellutkaan voivani edes koskea kehenkään toiseen mieheen. Kun tunteet kuoli niin annoin ajatusten tulla myös, myös seksuaalisuuteeni liittyvien. Aika pian tajusin että olen miellyttänyt miestä myös sängyssä. Meidän tarpeet ovat olleet erilaiset ja minusta paljastui ihan "uusia puolia" kun menin sänkyyn toisen miehen kanssa. Olen tämän miehen kanssa käynyt hotellissa nyt 2 kertaa ja yhden kerran on touhuttu autossa. Hotelleista saa myös päivähuoneita. Lisäksi olen käynyt kolmen miehen kanssa kahvilla. Minusta on kuoriutunut ihan uusi nainen. Absurdilta tuntuu itsestäkin, mutta ihan on totta kyllä joka sana.
Ap
Siis Toivottavasti ei mennyt ohi mitään kommentteja
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oho *suu auki hymiö*
Ei ole rahaa maksaa 200 euroa avioeroprosessin aloittamiseksi, mutta hotelliin on varaa..?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rahaa maksaa 200 euroa avioeroprosessin aloittamiseksi, mutta hotelliin on varaa..?
Niinpä. Plus kaikkeen muuhun. Jo pelkkään perheen ja kotitilan pyöritykseen uppoaa tuhansia per kuukausi, ja ap:lla on omat ja miehen palkka talouteen.
Ai että minusta on koomistakin välillä seurata tätä ketjua. Minusta on ihana, että Ap on herännyt elämään. Jos muiden miesten huomio tuo piristystä elämää niin se on hienoa. Joidenkin mielestä Ap:n vaan pitäisi surra ja murehtia sitä miestä ja Mirkkua. Olisihan se ero hyvä asia, mutta mikä ihmeen kiire sillä enää on. Ratkaisuhan on varmasti taloudellisesti ja lapsien + eläimien kanssa Heillä ainut mahdollinen. Pääasia, että Ap on päässyt sieltä sängyn pohjalta ylös. Eikä Ap varmasti ole toipunut vielä miehen tekosista, mutta aika parantaa pikkuhiljaa. Ap on korostanut aiemminkin kaipuunsa seksiin ja hoitaa nyt selkeästi itseänsä, turha sitä meidän muiden jeesustella. Elämä on.
Ja jos ihan totta puhutaan niin minua ei ole koskenut 30 vuoteen kuin yksi mies, miehen rakkaus kuoli ...... Haluaisin niin uskaltaa hakea seksiseuraa itsekkin, mutta en edes tiedä mistä hakisin. Ei se tätä eroa ja ikävää helpottaisi, mutta voisi tehdä muuten hyvää. Kivittäkää vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Uskon sua, koska oon kokenut saman tunteen. Tunteet kuoli mieheen ja myös takana oli pitkä suhde. Mies meni omia menojaan ja alkoi huomioida vähemmän ja vähemmän. Kerran kun suutuin tästä niin hetkeksi rauhottui. Joskus arvosteli mua ja sitten taas joskus kehui yms. Lopulta sitten pikku hiljaa vaan tunteet kuoli. Varsinkin kun välissä oli perseily episodeja miehen puolelta. Yritin koittaa vielä, mutta sitten lopulta sain kuulla ennen eroa että on paneskellut yhden naisen kanssa jonka minäkin tunnen. Miehen sen aikainen paras ystävä kertoi. Soitin sitten miehelle ja sanoin "onko jotain tapahtunut?". Mies alkoi itkemään ja sanoi ettei halua sanoa. Totesin vaan että eli on ja sanoin että tämä oli sitten tässä. Ei ollut edes munaa sanoa että on pettänyt ja ei edes pyytänyt anteeksi. Siinä vaiheessa viimeisetkin tunteet ja kunnioitus hävisi. Voin sanoa että oli helppoa päästä irti enkä edes ollut vihainen sille toiselle naiselle. En ole koskaan ollut. Ei siinä montaa kuukautta mennyt kun aloin avoimesti olemaan muiden miesten kanssa. Yhden kanssa vain olin intiimisti. On tämän hetkinen mieheni. Muiden kanssa jäi jutustelun puolelle.
Ap on ollut pitkään ilman seksiä sillä aikaa kun mies on paneskellut Mirkkua säännöllisesti. Tekee tuota edelleen. Saa ap pitää myös hauskaa ja muutenkin eroavat aikanaan. Typerää olisi jos ap nyhjäisi vaan kotona ja hoitaisi lapsia sillä aikaa kun mies edelleen piehtaroi Mirkulla. Anna mennä vaan ap!
Misä nuo hotellirahat ovat nyt löytyneet? Vai maksaako tuo ko. mies mies kaiken?
Itse en näe mitenkään voimaantumisena hotellien päivähuoneissa tai autossa suoritettua seksiä aikuiselta naiselta.
Pikemminkin on hätähuuto tai ihan sekaisin tunteidensa ja itsensä kanssa. Olen enemmänkin huolestunut aloittahjan tilanteesta. Esimerkiksi on vaarallista mennä tuntemattoman kanssa hotelliin tai autoon muiden siitä tietämättä.
Toiseksi on tuossa tilanteessa hyvä kohde hyväksikäyttäjille tai ihmisillä leikkijöille. Tai joillekin vinksahtaneille. Aloittaja on täysin tottumaton nykyiseen elämään ja sen raadollisuuteen monessa asiassa.
Oli hän ollut ilman seksiä tai ei, tuontyyppinen menettely ei asioita korjaa tai tuo vain enemmän sekavuutta.
Entistä enemmän aloittaja satuttaa ja asettaa vaaraan itseään näillä seksisekoiluilla.
Jos nyt on ylipäätään totta eikä fantasiaa.
Ensin kaikki asiat ja oma pää selviksi. Se on nyt tärkeintä. Ja lasten hyvinvointi.
huh, mikä juttu
Ensin Mirkun piti olla vain hädässä oleva ystävä, jota mies auttaa. Mutta sitten paljastuikin heidän rakkaussuhteensa ja panemisensa.