Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen

Sarita
05.09.2022 |

Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.

Kommentit (2372)

Vierailija
2101/2372 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, miten sujuu? Mites miehen harrastus? Entä Mirkun kanssa yhteydenpito?

Kuinka usein käy Mirkulla niin, että tiedät?

Mitäs väliä tällä on, kun tiedossa on että harrastaa ja käy Mirkulla? Ei todellakaan enää mitään väliä, aivan sama, ei varmaankaan kiinnosta ukon menemiset yhtään.

Varmaan parempikin että pysyttelee poissa mahdollisimman paljon luulen minä.

Ap keskittyy nyt vahvistumaan itsenäisenä arvonsa tuntevana naisena ja luomaan omaa elämää.

Juurikin näin. Juoksee siellä sen minkä ikinä pystyy ja olen vaan tyytyväinen kun on pois.

Ap

Vierailija
2102/2372 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikki olosuhteisiin nähden hyvin. Arki rullaa ja minulla vointi parempi kuin aikoihin. Olen kahvitellut muutaman miehen kanssa ja yhden kanssa on ollut nyt muutaman kerran seksiä. Mitään parisuhdetta en ole etsimässä, viihdytän vain itseäni. Kaikki kelle olen kertonut meidän tilanteesta ihmettelevät miksen tee jo vauhdilla muuttoa. Olen hieman erikoinen ja äärimmäisen pitkäpinnainen ihminen ja minulla ei ole mitään hätää tässä. Sikäli ymmärrän kaikki ihmettelevät kommentit täysin. Lisäksi kirjoittamalla on hieman vaikeampi avata asioita kuin se että saisin teille ihan puhumalla kertoa. Miehen menot ei häiritse enää pätkän vertaa ja itse saan aivan mahtavaa petiseuraa kun sitä haluan. Kaikki on mulla nyt aika hyvin oikeastaan. Tottakai haluaisin että kaikki olisi jo tehty, mutta en stressaa itseäni nyt turhista. Olen voinut niin huonosti niin kauan että nautin nyt vain tästä hyvästä olosta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/2372 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kaikki olosuhteisiin nähden hyvin. Arki rullaa ja minulla vointi parempi kuin aikoihin. Olen kahvitellut muutaman miehen kanssa ja yhden kanssa on ollut nyt muutaman kerran seksiä. Mitään parisuhdetta en ole etsimässä, viihdytän vain itseäni. Kaikki kelle olen kertonut meidän tilanteesta ihmettelevät miksen tee jo vauhdilla muuttoa. Olen hieman erikoinen ja äärimmäisen pitkäpinnainen ihminen ja minulla ei ole mitään hätää tässä. Sikäli ymmärrän kaikki ihmettelevät kommentit täysin. Lisäksi kirjoittamalla on hieman vaikeampi avata asioita kuin se että saisin teille ihan puhumalla kertoa. Miehen menot ei häiritse enää pätkän vertaa ja itse saan aivan mahtavaa petiseuraa kun sitä haluan. Kaikki on mulla nyt aika hyvin oikeastaan. Tottakai haluaisin että kaikki olisi jo tehty, mutta en stressaa itseäni nyt turhista. Olen voinut niin huonosti niin kauan että nautin nyt vain tästä hyvästä olosta.

Ap

Aivan järkyttävää, että olet ihan tyytyväinen, vaikka liittonne on täyttä kulissia tällä hetkellä. Mies ravaa Mirkulla ja sä olet mennyt sänkyyn jonkun lähes vieraan miehen kanssa. Ihmiset on niin erilaisia. Mun mies kun yllättäen jätti minut, hän häipyi kodistamme saman tien. Hän jäi kiinni muutamissa viikoissa, että olikin salasuhde jo valittuna, jonka vuoksi minut jätettiin. Mä en ole vieläkään edes kirjoittanut yhdenkään miehen kanssa netissä, saati edes livenä mennyt mihinkään tapaamiseen. Ei tulis mieleenkään yhtääkään äijää tavata. Minut petettiin ja muserrettiin aivan totaalisesti. Olen täysin yksin ollut siis vuoden, hoitaen lapsiamme, jotka hän hylkäsi myös. Yhdessä olimme 20 vuotta ja olemme teidän ikäisiä eli 40 +.

Vierailija
2104/2372 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottu kautta aikain on eletty kuin Ap, molemmilla puolisoilla on ollut omat viihdyttäjänsä. Ei tässä mitään sen kummallisempaa nytkään tapahdu.

Vierailija
2105/2372 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko, että tuossa kuviossa kuitenkaan niin hyvin voidaan.

Vierailija
2106/2372 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optimitilanne olisi tietysti rakkausavioliitto, mutta maailma on epätäydellinen. Hyvinvointi ja onni pitää monesti etsiä toisella tavoin.

Vierailija
2107/2372 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aivan järkyttävää, että olet ihan tyytyväinen, vaikka liittonne on täyttä kulissia tällä hetkellä. Mies ravaa Mirkulla ja sä olet mennyt sänkyyn jonkun lähes vieraan miehen kanssa. Ihmiset on niin erilaisia. Mun mies kun yllättäen jätti minut, hän häipyi kodistamme saman tien. Hän jäi kiinni muutamissa viikoissa, että olikin salasuhde jo valittuna, jonka vuoksi minut jätettiin. Mä en ole vieläkään edes kirjoittanut yhdenkään miehen kanssa netissä, saati edes livenä mennyt mihinkään tapaamiseen. Ei tulis mieleenkään yhtääkään äijää tavata. Minut petettiin ja muserrettiin aivan totaalisesti. Olen täysin yksin ollut siis vuoden, hoitaen lapsiamme, jotka hän hylkäsi myös. Yhdessä olimme 20 vuotta ja olemme teidän ikäisiä eli 40 +.

Ihmiset on erilaisia, jonkun toipumiseen laastarina toimiva seksisuhde voi olla ihan parasta lääkettä. Minusta Ap:n tilanne on sellainen, että kodin ja talouden pyörittämiseen tarvitaan kaksi. Jos Ap:ta ei haittaa tuo kulissiliitto niin miksi se järkyttää Sinua.

Miehesi teki pissiaivosesti, eikä selkeästi ollut Sinun arvoisesi ja itse en lakkaa ihmettelemästä millainen mies jättää lapsensa (alinta sakkia).

Vierailija
2108/2372 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaikea uskoa, että on hyvä olo, kun ukko on paljastunut pettäjäksi, joka ei pysty luopumaan salarakkaastaan.

Vierailija
2109/2372 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kiva, että voit tilanteeseen nähden hyvin. Tsemppiä pesän erotteluun ja selvittelyyn! Jossain vaiheessa sekin on väistämättä edessä.

Vierailija
2110/2372 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis maksaa kaiken,ja se olis talouodellista väkivaltaa kun eron sattuessa nainen joutuukin töihin..

Vierailija
2111/2372 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies siis maksaa kaiken,ja se olis talouodellista väkivaltaa kun eron sattuessa nainen joutuukin töihin..

Molemmat kyllä käy töissä ja maksaa kuluista. Ei mennyt nappiin sun ulinas. Susta on vissiin myös ok valehdella ja pettää vaimoa ja jättää samalla lasten hoito vaimolle?

Vierailija
2112/2372 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on tainnut tulla väärään ketjuun, kun ei osu miltään osin Ap:n tilanteeseen.

Vierailija
2113/2372 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Vierailija
2114/2372 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Kuviossa on myös lapsia, onko kukaan tilanteen ylistäjistä miettinyt miten lapset voivat?

He vaistoavat ja ymmärtävät kyllä paljon.

Miten käsittelevät tämän aikuisten tilanteen ja miten aikuiset sen heille selittävät?

Isi nyt käy Mirkun luona auttelemassa ja äiti lohduttelee itseään vieraiden miesten kanssa. Mutta valtakunnassa kaikki hyvin.

Vierailija
2115/2372 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nosto

Vierailija
2116/2372 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Kuviossa on myös lapsia, onko kukaan tilanteen ylistäjistä miettinyt miten lapset voivat?

He vaistoavat ja ymmärtävät kyllä paljon.

Miten käsittelevät tämän aikuisten tilanteen ja miten aikuiset sen heille selittävät?

Isi nyt käy Mirkun luona auttelemassa ja äiti lohduttelee itseään vieraiden miesten kanssa. Mutta valtakunnassa kaikki hyvin.

No, ei lapsille kuulu jakaa kaikkea tietoa. Viittaan tuohon äitin ja isin intiimielämään.

Totta on tuo huoli lapsista. Minusta on tärkeätä, että äiti on noussut sieltä sängynpohjalta ylös. Ehkä tässä tilanteessa lapset eivät saa parasta mallia parisuhde-elämään aikuisuutta ajatellen, mutta tämmöistä elämän vuoristorataa elämä on. Riippuen minkäikäisiä lapsia on niin sen mukaan toivottavasti lapset kohdataan.

Vierailija
2117/2372 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kaikkea, mutta aloittaja, kerrothan ettet enää ole tuon miehen kanssa? Tuli paha mieli aloituksestasi. Kenenkään ei pidä sietää tuollaista ja oma mielenterveys on tärkeämpää, kuin yksikään parisuhde tässä maailmassa. Tsemppiä.

Vierailija
2118/2372 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Ei kai tässä nyt hyvinvoimisesta ole kyse vaan paranemisprosessista, johon kuuluu erilaisia vaiheita. Välillä voidaan paremmin ja välillä huonommin. Hyvä kun Ap näyttää nyt voimaantuneen eikä makaa masentuneena sängynpohjalla ja löytää jostain iloa elämään.

Vierailija
2119/2372 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaikea uskoa, että on hyvä olo, kun ukko on paljastunut pettäjäksi, joka ei pysty luopumaan salarakkaastaan.

Siitä alkaa olla nyt aikaa kun paljastui. Ei kai sitä koko elämää surra ja voihkita.

Vierailija
2120/2372 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea kaikkea, mutta aloittaja, kerrothan ettet enää ole tuon miehen kanssa? Tuli paha mieli aloituksestasi. Kenenkään ei pidä sietää tuollaista ja oma mielenterveys on tärkeämpää, kuin yksikään parisuhde tässä maailmassa. Tsemppiä.

Kyllä ap on vielä aviomiehensä kanssa, asuvat kuten ennenkin samassa talossa yhdessä lasten kanssa. Avioeropapereita ei voi jättää (kun maksaa 200 euroa), samassa talossa pitää asua, kun on lapset, kotieläimet ja velka.

Ap:n mies ravailee salarakkaallaan yhä.