Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen
Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.
Kommentit (2372)
Ei se eroaminen tuskaasi poista, mutta se auttaa sinua pääsemään asiassa eteenpäin ja lopettaa tilanteesi pahenemisen.
Jos nyt jo oireilet noin kovasti, niin herätyskellojen pitää soida. Et voi syödä lääkkeitä, voidaksesi olla tuossa suhteessa.
Yksinolo ei ole yhtään helpompaa, ehkä alussa päinvastoin, mutta silloin sinulla on optio voida joskus paremmin. Ota kaikki terapia apu vastaan mitä saat, mutta harkitse lääkkeitä. Korkeintaan lyhytaikaisesti.
He nöyttävät elävän kolmois elämää, sinun kärsimyksesi energialla. Älä anna heille siihen enää mahdollisuutta.
Järjestele mahdollinen ero huolella, sinun parhaaksesi.
Voimia ja iloa tulevaan.
.
Ei ap saa aikaiseksi eroa.
Tuossa he olla köllöttävät vuodesta toiseen, ap syö lääkkeitä voidakseen olla tuossa. Mies ravailee Mirkulla. Mikäs siinä sitten. Voihan sitä elämää elää noinkin.
Ihan ensimmäisenä suosittelen aloittamaan eroamisen käytännön järjestelyt hankkiutumalla eroon kotieläimistä, niin pian kuin mahdollista. Ei jotenkin kuulosta siltä että toisivat talouteen rahaa kun kerran molemmat aikuiset käyvät töissä. Harrastuskotieläimet rasittavat velkaantunutta taloutta. Vielä pahempaa on nyt se, että ne vievät voimia ja sitovat taloon ja suhteeseen. Ap muistaakseni kirjoitti aiemmin että eläinten hoito vaatii kahden aikuisen työpanoksen. Tuo elämäntilanne ei missään tapauksessa sovi nyt tuollaiseen eläinten pitoon. Jos eläimet ovat henkireikä, tilalle voi hankkia jotain mistä voi huolehtia lapset ja yksi aikuinen. Itse en tekisi nyt sitäkään niin kauan kun tulevat asumiskuviot ovat auki. Myöhemminkin ehtii.
Mäkin mietin, että mitäköhän kotieläimiä heillä on?
Kissat on suht helppoja, mutta koira vaatii jo paljon, saatika, jos koiria on useampi.
Mies voi säästää sen 200 euroa sillä, että lopettaa toistaiseksi mirkulla ravaamisen autolla. Jos on ihan pakottava tarve nähdä mirkkendaalia, kävelkööt. Mirkku voi juosta toisesta suunnasta vastaan, tavatkoon toisiaan puolivälissä matkaa.
Tai hei! Mirkku voisi myös osallistua avioerokustannuksiin, on kuitenkin ollut aiheuttamassa niitä. Onko se nuorenparin harrastus ilmainen vai maksaako paljonkin? Mies voisi nyt laittaa suun säkkiä myöden. Kulut minimiin.
Jos taloudessa on kaksi työssäkäyvää yli 40-vuotiasta ihmistä, ei ole lainkaan uskottavaa, että järjestelmällä ei löytyisi 200 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Jos taloudessa on kaksi työssäkäyvää yli 40-vuotiasta ihmistä, ei ole lainkaan uskottavaa, että järjestelmällä ei löytyisi 200 euroa.
Korjaus: järjestelemällä
Ap, eli et tee nyt mitään?
Elätte siinä miten elätte, maksatte laskuja ja käytte töissä?
Vierailija kirjoitti:
Mäkin mietin, että mitäköhän kotieläimiä heillä on?
Kissat on suht helppoja, mutta koira vaatii jo paljon, saatika, jos koiria on useampi.
Kotieläimet ovat yleensä sellaisia, jotka asuvat navetassa, tallissa, laitumella tms. Lemmikkieläimet ovat sisällä kotona.
Uudessa white lotus kaudessa oli mielestäni erinomainen neuvo. Älä suostu uhrin asemaan. Esim. jos sinua petetään eikä ero ole syystä tai toisesta realistinen vaihtoehto niin ala myös itse pettämään
Vierailija kirjoitti:
Uudessa white lotus kaudessa oli mielestäni erinomainen neuvo. Älä suostu uhrin asemaan. Esim. jos sinua petetään eikä ero ole syystä tai toisesta realistinen vaihtoehto niin ala myös itse pettämään
:D
Mirkkuhan halusi miehen itselleen kokonaan. Mitäköhän Mirkku tykkää tästä järjestelystä?
Onko ap ja mies ihan tyytyväisiä nyt tähän kuvioon, kun mitään ei saada aikaiseksi?
Kuinka usein mies käy Mirkulla?
Vierailija kirjoitti:
Mirkkuhan halusi miehen itselleen kokonaan. Mitäköhän Mirkku tykkää tästä järjestelystä?
Jos Mirkku on huomattavasti miestä nuorempi (eikös näin ollut?), sillä voi käämit palaa jos joutuu liian pitkään odotella miehen vapautumista. Pahimmassa tapauksessa Mirkusta voi kehittyä kaninkeittäjä, joka alkaa häiriköimään perhettä, jos hänen tahtonsa jahtaamansa miehen saamiseksi ei toteudu.
Niin, tästä juonenkuviosta todellakin puuttuu se, että Mirkku voi seota vielä pahemmin ja alkaa häiriköimään ap:ta, kun huomaa, että mies meinaa pitää Mirkun vain jalkavaimon asemassa. Eipäs unohdeta sitä, että MIrkku on jo tunnustanut rakkautensa ap:n ukolle ja sanonut suoraan, että haluaa miehen yksin itselleen kunnon seurustelusuhteeseen, ilman vaimoa.
Itse erosin pitkästä parisuhteesta ennen joulua, koska mies jäi kiinni pettämisestä. En todellakaan jää katselemaan tuollaista ukkoa, jätän mielelläni hänet muiden naisten iloksi. Satsaan itseeni, uraani, treeniin, nukkumiseen, omaan henkiseen hyvinvointiin. Asiat järjestyvät aina, mielummin yksin kuin paskassa suhteessa.
Veikkaan, että ap ja miehensä ovat tuossa suossa vuosia.
Mikään ei onnistu, jos töissäkäyvillä yli 40-vuotailla ihmisillä ei ole extra 200 euroa edes hieman rukkaamalla menoja. Hei hyvää päivää.
Mies juoksentelee Mirkulla ja kumpikaan ei tee mitään käytännön asioita. Asua möllötetään yhdessä, ap:ta vituttaa ja mies saa rusinat pullasta. Mies pitää salarakkaansa ja asuu kotonansa. Mikäs siinä sitten.
On se kumma, ku toiset häipyy hippulat vinkuen ja jotkut jäävät tuleen makaamaan.