Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei vienyt koiraa ulos, vaikka olin kuumeessa

Vierailija
04.09.2022 |

Olen koronassa ja ollut kovassa kuumeessa jo monta päivää, voimat ihan minimissä. Mies on myös koronassa, mutta hänellä ei ole enää kuumetta ja muutenkin hänen vointinsa on parempi. No, tänään koiramme alkoi vinkua ulos ja itse tärisin peiton alla, koska kuume oli taas nousemassa. Kuulin, miten mies sanoi koiralle, että jos minä tulisin ulos, että hän ei jaksa. Sanoin miehelle, että mulla on todella kylmä, kuume nousee taas.

No, nousin sitten hetken päästä ja puin toppatakin päälle, koska oli niin kylmä. Lisäksi jo pelkkä seisominen hengästyttää, tämänkin mies varmasti huomasi, mutta ei lupautunut viemään koiraa. 🙁 Minä sitten vein koiran ulos ja kävelin köpöttelyvauhtia keuhkot sattuen. Jotenkin semmonen olo, et ei menny ihan oikein. Jos asetelma ois ollut toisinpäin, en ikimaailmassa olisi olettanut miehen vievän koiraa ulos.

Onko muilla yhtä auttavaisia miehiä? Kertokaa esimerkkejä samanlaisista tilanteista.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä urpo vaihtoon asap.

Vierailija
82/84 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sä tekisit jos olisit sinkku? Kuka veisi koiran ulos?

Saman kuin nyt eli itse.Tai kyllä vain vanhemmat tai kaverit jeesaisi.Mitä siis tuollaisella miehellä tekee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan sekopimeetä nykyään kun kaikilla on koira!! Joka paikassa ja joka kämpässä on koira! Ja todellakin näkee ettei niistä välitetä; haukkuvat ja räköttävät säntäillen ohikulkijoita kohti ja vinkuvat 8 h yksin kämpässä ym. Mutta kun pitää olla koira niin sitten pitää olla koira, koska kaikilla on nykyään KOIRA!!!

Tämä!! Akat on ihan hulluja ton koirahössötyksen kanssa nykyään!

Vierailija
84/84 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miesflunssa ja näemmä myös mieskorona on vaan niin paljon kovempi tauti kun nais- vastaavat.