Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei vienyt koiraa ulos, vaikka olin kuumeessa

Vierailija
04.09.2022 |

Olen koronassa ja ollut kovassa kuumeessa jo monta päivää, voimat ihan minimissä. Mies on myös koronassa, mutta hänellä ei ole enää kuumetta ja muutenkin hänen vointinsa on parempi. No, tänään koiramme alkoi vinkua ulos ja itse tärisin peiton alla, koska kuume oli taas nousemassa. Kuulin, miten mies sanoi koiralle, että jos minä tulisin ulos, että hän ei jaksa. Sanoin miehelle, että mulla on todella kylmä, kuume nousee taas.

No, nousin sitten hetken päästä ja puin toppatakin päälle, koska oli niin kylmä. Lisäksi jo pelkkä seisominen hengästyttää, tämänkin mies varmasti huomasi, mutta ei lupautunut viemään koiraa. 🙁 Minä sitten vein koiran ulos ja kävelin köpöttelyvauhtia keuhkot sattuen. Jotenkin semmonen olo, et ei menny ihan oikein. Jos asetelma ois ollut toisinpäin, en ikimaailmassa olisi olettanut miehen vievän koiraa ulos.

Onko muilla yhtä auttavaisia miehiä? Kertokaa esimerkkejä samanlaisista tilanteista.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se SIKA!!!!!

Vierailija
2/84 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sä tekisit jos olisit sinkku? Kuka veisi koiran ulos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on sinun, ei teidän! Mikset ole järjestänyt koirasi hoitoa asiallisesti jo ajoissa? Kuulostat eläinrääkkääjältä, et voi jättää eläintä toisten vsstuulle.

Vierailija
4/84 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee elsu.

Vierailija
5/84 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sä tekisit jos olisit sinkku? Kuka veisi koiran ulos?

Kysyisin perheeltäni apua.

Vierailija
6/84 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira on sinun, ei teidän! Mikset ole järjestänyt koirasi hoitoa asiallisesti jo ajoissa? Kuulostat eläinrääkkääjältä, et voi jättää eläintä toisten vsstuulle.

No se onkin helppo järjestää, kun korona pamahti päälle ihan yhtäkkiä. 😁 Lisäksi vakkarihoitajat ei halua koiraa hoitoon, koska pelkäävät koiran turkissa olevan koronavirusta.

Vierailija
7/84 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollasella miehellä tee yhtään mitään. Pistä vaihtoon.

Vierailija
8/84 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ajatellut lisääntyä tuon helmen kanssa.

Vierailija
9/84 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et ajatellut lisääntyä tuon helmen kanssa.

Kävi kyllä mielessä tämäkin seikka... Toisaalta mies on nyt muuten ollut huomioiva ja tuonut teetä ja mehua ym. Ja ymmärrän, että häntäkin väsyttää, mutta silti jäin kaipaamaan jonkinlaista empatiakykyä tilanteessa.

Vierailija
10/84 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vaikuta aviomies-materiaalilta. Jos aiot hankkia ap jossain vaiheessa lapsia, muistuttaisin kuitenkin, että pikkulapsivaiheessa et kertaakaan saa sairastaa rauhassa leväten (ja niitä sairastumiskwrtoja on tosi paljon, kun sairaat lapset lähmii räkäisillä käsillään ja yskii päälle), vaan lapset tulee hoitaa vaikka pää kainalossa. Silti siitä selviää lähes aina hengissä kuten myös yksittäisestä koiran ulkoilutuksesta kipeänä.

Vierailija
11/84 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksäni oli samanlainen, mä en saanut sairastaa. Hän väitti minun feikkaavan että olen kipeä. Ei suostunut myöskään viemään mut pikaisesti kauppaan kun tarvitsin ns. helppoa evästä sairastellessa( ennen koronaa). Päätin sitten tilata itse kauppakassipalvelusta kotiinkuljetuksella, suuttui sitten siitäkin. Sulla on siellä piilevä pieni narsisti kotona, lähde hyvän sään aikana. Tästä on hyvä sanonta: jos ihmiset näyttää sulle todellisen luonteensa, usko ekasta kerrasta.

Vierailija
12/84 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se on sitten tuon miehen kanssa, jos lapsia teet, yksin saat hoitaa kovassakin kuumeessa. Tiedät nyt sitten etukäteen.

Vierailija
13/84 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on se syy miksi moni jää epäterveeseen suhteeseen, kun ne yksittäiset tapaukset näyttää ulkopuolisten silmiin kovin pieneltä/vähäpätöisiltä. Mutta tilanne tulee pikkuhiljaa pahenemaan, kunnes et enää itsekään kunnolla erota mikä on totta vai kuka on vainoharhainen. Siinä kohtaa ulkopuoliset sitten ihmettelee miksei se lähtenyt aiemmin? Eli kannattaa uskoa sitä omaa intuitiota, jos alkaa tulemaan outoja viboja.

Vierailija
14/84 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten saanut suutasi auki ja sanonut miehelle että et kertakaikkiaan pysty? Sanoit että sulla on kylmä ja pistit paljon vaatetta päälle ja menit ulos koiran kanssa sen sijaan.

Vierailija
15/84 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koira on sinun sä hoidat sen missä kunnossa tahansa.

Vierailija
16/84 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se koira

Vierailija
17/84 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa ei tarvitse kävellä kun on kipeänä. Pihaan vaan tarpeilleen.

Vierailija
18/84 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hoitaa kenen koira. Jos ei ole miehen koira niin siinä on tarpeeksi että sietää koiraa samassa taloudessa.

Vierailija
19/84 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se hoitaa kenen koira. Jos ei ole miehen koira niin siinä on tarpeeksi että sietää koiraa samassa taloudessa.

Lähtis mulla kyllä mies vaihtoon ihan saman tien, jos tuolla tavalla asennoituisi, että ei edes silloin voi auttaa, kun itse olen kipeänä. Henkistä väkivaltaa, alistamista ja mitätöintiä en katso enää kenenkään tekemänä.

Vierailija
20/84 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtis mulla kyllä mies vaihtoon ihan saman tien, jos tuolla tavalla asennoituisi, että ei edes silloin voi auttaa, kun itse olen kipeänä. Henkistä väkivaltaa, alistamista ja mitätöintiä en katso enää kenenkään tekemänä.

Sitten lähtisi. Itse tekisin alusta asti selväksi etten halua osallistua koiran hoitoon millään tavalla. Sille voi palkata vaikka jonkun naapurin ulkoiluttamaan kun ei itse jaksa.