Mammat, opetelkaa käyttäytymään kaupassa!
Kohta menee hermot. Kaikki varmaan tietää ne äidit, jotka antavat lapsilleen ruokaa kaupasta syötäväksi kauppareissun aikana. Roskat kannetaan sitten kassalle (jos kannetaan...). Normaalia näiden mielestä on myös se, että annetaan muksulle joku "kiva lelu" (esim. joku pehmeä ruokapaketti) järsittäväksi ja sitten kassalla ihmetellään, kuinka se onkin mennyt tuollaiseen kuntoon. Ei sitten viitsitä ostaa sitä, kun ei sitä enää voisi käyttää.
Lisäksi me kassat ollaan aika usein kipeinä, koska ihmiset yskii päin, nuolee sormiaan ja sitten näplää seteleitä, ja sitten vielä saadaan pyöritellä käsissämme kakaroiden limaamia juustopaketteja!
Kommentit (127)
Mistä lähtien itkevä vauva on ollut HÄTÄTILANNE? Miten te oikein selviätte elämästä, kun kaupassakäyntikin aiheuttaa tällaisia tilanteita...
..itse raskaana ollut ihmettelee tätä: kovin moni valittaa verensokerin äkillistä laskua ja selittää sillä syömisensä. Minua kiinnostaa että MIKSI a.) ette varaa mukaan pieniä välipaloja (itse söin pahimmillaan tunnin välein), b.) miksi se hätäsyöminen on juuri jotain karkkia? Olen käsittänyt että joku leipä tms. olisi paljon parempi vaihtoehto tässäkin...
ja mennä sitten vasta kauppaan, jos haluaisin, ettei niillä olisi nälkä kaupassa. En kuitenkaan viitsi käyttää aikaani niin vaan annan lasten syödä samalla, kun teen ostoksia. Ihan sama, mitä muut ajattelee.
ja mennä sitten vasta kauppaan, jos haluaisin, ettei niillä olisi nälkä kaupassa. En kuitenkaan viitsi käyttää aikaani niin vaan annan lasten syödä samalla, kun teen ostoksia. Ihan sama, mitä muut ajattelee.
tuota en ole ikinä tajunnut, luuletteko että ne lapset kuolee siihen, jos eivät saa heti sitä leivänpalasta?? Ja miksi ihmeessä et varaa vaikka jotain banaania mukaan, jos kerta se nälkä on NIIIIN kamala. Mässäilettekö te itsekin heti kun vähän on nälkä?? Näköjään... Eipä tarvii ihmetellä että moni on niin ylipainoinen, tuosta se lähtee...
Miten nää ihmiset tosiaan selviää elämässään noin muutenkaan?
Uusavutonta touhua.
Sille ei vittuakaa voi mitään jos yskänpuuska iskee juuri kassalla.
Raskaana ollessa verensokerit laskivat niin alas, että olisin pyörtyä kopsahtanut kaupan lattialle, jos en olisi salaa syönyt pussiin punnitsemiani irtokarkkeja. Ja joo, olen antanut VAUVALLE jonkun pienen leivänkulman järsittäväksi, jos on ihan pakko ollut. (Lapsella hermoromahdus, jumalattoman pitkä jono.) Mutta hätätilanteet ovat hätätilanteita, kaupan ruoka on omaisuuttasi vasta kun sen olet kassalla maksanut.