Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mammat, opetelkaa käyttäytymään kaupassa!

Vierailija
21.08.2008 |

Kohta menee hermot. Kaikki varmaan tietää ne äidit, jotka antavat lapsilleen ruokaa kaupasta syötäväksi kauppareissun aikana. Roskat kannetaan sitten kassalle (jos kannetaan...). Normaalia näiden mielestä on myös se, että annetaan muksulle joku "kiva lelu" (esim. joku pehmeä ruokapaketti) järsittäväksi ja sitten kassalla ihmetellään, kuinka se onkin mennyt tuollaiseen kuntoon. Ei sitten viitsitä ostaa sitä, kun ei sitä enää voisi käyttää.

Lisäksi me kassat ollaan aika usein kipeinä, koska ihmiset yskii päin, nuolee sormiaan ja sitten näplää seteleitä, ja sitten vielä saadaan pyöritellä käsissämme kakaroiden limaamia juustopaketteja!

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies maistelee viinirypäleitä ym. Sanoo että jos joku tulee huomauttamaan asiasta sanoo että eihän sitä voi ostaa ennenkuin on maistellut, että tietää mitä ostaa ;)

Vierailija
42/127 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi kiva mennä kassalle joka pärskii :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerroppas kuka myöntää sairaslomaa pelkän nuhan takia!!!

Vierailija
44/127 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies maistelee viinirypäleitä ym. Sanoo että jos joku tulee huomauttamaan asiasta sanoo että eihän sitä voi ostaa ennenkuin on maistellut, että tietää mitä ostaa ;)

Ihan järkyttävien tyyppien kanssa jengi menee yhteen.

Vierailija
45/127 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä väärin asiakkaita kohtaan jos palveluammateissa pistetään pärskiviä ihmisiä lähikontaktiin asiakkaiden tai elintarvikkeiden kanssa! Joku aika sitten mäkkärin kassa oli sellaisessa räkätaudissa että pärski päin ruokia, ai että oli ihanaa syödä niitä sen jälkeen...

No kerroppas kuka myöntää sairaslomaa pelkän nuhan takia!!!.

Vierailija
46/127 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan loppuraskaudessa ja huono hemoglobiini ei noussut rautakuurillakaan. Kerran sitten kaupassa tuli niin kammottava huimaus, että oli pakko istua sellaisen lavan reunalle ja avata ½ litran jaffapullo, vaikka ei ollutkaan maksettu. Huono olo meni ohi ja kassalle pahoittelin asiaa, ei kyllä ihmetellyt yhtään.

Meillä 2-vuotiaan kanssa on ollut kamalia väittelyitä silloin kun kärryyn lähtee herkkuja, eli pillimehua tai erityisesti muumikeksejä, mutta on sittemmin oppinut hokemaan: "Se on kaupan ja vasta kassan jälkeen mun".

Vierailija
47/127 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eihän sitä tiedä mitä ostaa ennen kuin on maistanut... Pitäisiköhän itsekin vaikka haukata leipälimpusta palanen ja juoda pikkuisen mehua tölkistä ja vedota sitten tuohon mahtavaan syyhyn, että ei voi tietää...

Vierailija
48/127 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala synti maistaa kaupassa! JESTAS

Tuollaisilla kauhistelijoilla itsellään yleensä luurankoja jotka eivät kestä päivänvaloa

Vierailija
49/127 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuollaisilla kauhistelijoilla itsellään luurankoja jne"

Öh, missä todellisuudessa sinä oikein elät?

Vierailija
50/127 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisenkin pitää saada olla lapsi, eikä mitään rajoja lapselle voi asettaa, eikä häntä voida mistään vieroittaa, kaikki saa tehdä niin kuin huvittaa

Vierailija
51/127 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon, että asiakkaat pärskii kassaneitejä päin ym... ja flunssat tarttuu jne. Olin minäkin apteekin kassalla töissä ja siellä n. 99,9% asiakkaista oli jollain lailla kipeenä kun kassalle tuli, että kyllä sielläkin pärskittiin mutta elämä on. En tosin itse ollut yhtään normaalia enempää kipeenä. Eiköhän se ole jokaisen asiakaspalvelutyön ongelma, että aina voi joku asiakas olla kipeenä.

Vierailija
52/127 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottanut esim esim paketin ruisleipää (valmiita viipeleita) ja antanut siitä yhden palan lapselle syötäväksi siinä kärryssä istuessaan. Ilman muuta maksetaan se kassalla, mutta en ymmärrä mitä kamalaa siinä on jos lapsi syö leipäpussista yhden ruisleipäviipaleen.

Vierailija
53/127 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään ennen kuin se on maksettu ja hyvin on mennyt jakeluun. Yhden kerran olen pillimehun avannut kun lapsella oli oikeasti tosi kova jano ja kassa jonot oli todella pitkät, etten viitsinyt huudattaa lasta siellä jonossa. Yleensä pyrin lähtemään kauppaan ruokailun jälkeen.

Olen itsekin ollut kaupan kassalla, enkä ole ollut kipeänä normaalia enempää, että kyllä se on ihan omassa vastustuskyvyssä miten helposti sairastuu. Mä en ainakaan pahastunut jos nälkäiselle lapselle oli vaikka banaani syötetty, väliäkö sillä kunhan se maksetaan. Mieluummin niin kuin kuunnella huutavaa lasta,se jos mikä on ärsyttävää.

Vierailija
54/127 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon, että asiakkaat pärskii kassaneitejä päin ym... ja flunssat tarttuu jne. Olin minäkin apteekin kassalla töissä ja siellä n. 99,9% asiakkaista oli jollain lailla kipeenä kun kassalle tuli, että kyllä sielläkin pärskittiin mutta elämä on. En tosin itse ollut yhtään normaalia enempää kipeenä. Eiköhän se ole jokaisen asiakaspalvelutyön ongelma, että aina voi joku asiakas olla kipeenä.

Itse infektio-osastolla työssä olleena voin kertoa, että en ole koskaan ollut terveempi kuin siellä työskennellessäni. Ehkä se ympäristö laittoi kiinnittämään extra huomiota käsihygieniaan..

Vierailija
55/127 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan kaupassa lapselle ruisleipäpaketista viipaleen, mutta ostan kyllä sen koko pussin myös...Tai sitten jotain rinkeliä, minkä myös saa otettua pussista. Koskaan en ole antanut hypistellä tai imeskellä jotain ruokapakettia.

Sitä lapsen huutoa kun ei kestäis erkkikään, kun se on niin mahdottoman kova syömään just leipää. Saanpahan itse keskittyä edes sen viisiminuttisen ostosten tekoon kun toinen natustelee tyytyväisenä leipäänsä. Eikä auta vaikka ois just aamupala tai ruoka syöty kotoa lähtiessä, leipä maistuu aina ja jokapaikassa missä vaan sitä näkee =)

Vierailija
56/127 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan aika harvinaista on? Fiksu ihminen ymmärtää että niin ei tehdä.

Itse syyllistyin kerran siihen että avasin tuttelipurkin ja annoin vauvalle kun huusi kuin hyeena enkä saanut rauhoittumaan. Pyysin kyllä anteeksi kassalla ja selitin että oli hätätapaus.

Vierailija
57/127 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa esim. leipää tai maissinaksuja. Mutta en kaupan hyllystä.

Mun mielestä tuo, että raskauden aikana tulee huono olo tai muuten "pakottavasta" syystä kaupassa jotain syö on ihan ymmärrettävää. Sitä ei voi mitenkään verrata siihen kun aikuinen mies kaupassa maistaa vähän viinirypälettä! Aivan huipputörkeää. Ja jos teillä ei ole lapsia niin muilla on!

Vierailija
58/127 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä tekevät nykyään sekä lapset että vanhemmat. Useasti olen nähnyt, eikä vartijatkaan näihin puutu, joten toiminta on sallittua

Vierailija
59/127 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyväisen näköisenä yksi mies kerran Prismassa söi eskimopuikkoa. Olikohan se se viinirypäleenmaistaja?? Mitäs sitten ku jäätelö onkin pahaa, jaahas, toteaa vaan kai sitten kassalle, ettei aio maksaa sitä kun oli pahaa??????

Vierailija
60/127 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan antanut enkä aio antaa.

Ihmettelen vaan miksi kassa olisi sen useammin kipeänä kuin hoitajakaan?

Kyllä se vastustuskyky siitä kasvaa pikkuhiljaa mutta aikansa se ottaa. Ja tosiaan niinkuin joku sanoi; käsienpesu ennen syömistä... Tai yleensäkin heti voisi pestä kätensä kun siitä kassalta poistuu.

(Kyllähän siinä pidellään rahoja ja eipä niistä aina tiedä missä ovat olleet (kuten se villitys miehillä että mahtuuko euron kolikko sieraimeen... tai jotain pahempaa) Joten hygienia on todella tärkeässä asemassa mutta kaikkia tauteja ei vaan millään voi välttää.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi