James Bond 007 Official
Kesän Bond-putken ja keskustelujen innoittamana oma ketju 007:n tosifaneille. Asiaa aiheesta ja aiheen sivusta, spekulointia seuraavasta leffasta ja tulevien tv-uusintojen seurantaa. Kuka messissä?
Katso lähetysajat : James Bond 007 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4672)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta mennään
Mikä sieltä nyt tänään tulee? Kuka on pahiksena ja onko Malloryä? On niin v***n tylsää että voisin melkein raahautua alakertaan telkan ääreen.
Spectre. On Mallorya ja Blofeldia.
Eeeiii! Tää on just tämä Bondi missä Mallory viskoi noi lehdet pöydälle ja pistää ton nulikan lihoiksi. Hot! Mun on haettava lasi viiniä tai suljettava telkkari.
- yksi hikoilevanainen ( nykyään vissiin ainoa )
Et todellakaan ole ainoa mutta en viitsi kommentoida koska meidät Mallory fanit viimekesänä sätittiin nii pahasti. Mutta Ralph/ Mallory💋💔
Mun puolesta saatte fanittaa Mallorya miten paljon vain. Itse keskityn Q:hun ja maisemiin.
No nyt. Yksi parhaimmista Bond-elokuvien kohtauksista. Nuo hautajaiset.
Kohta Bond tuhmailee lesken kanssa
Vierailija kirjoitti:
No nyt. Yksi parhaimmista Bond-elokuvien kohtauksista. Nuo hautajaiset.
Vielä parempi oli elä ja anna toisten kuolla coffin dance hautajaiset.
Toi kohtaus naurattaa mua aina kun Moneypeny on saanut lahjan ja Mallory kysyy että eihän nyt vaan ole sinun syntymäpäivä nolona että on unohtanut sen? Ei mulkku, se oli viime viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun täällä taas seurataan Bondeja. Odottakaas kun päästään kasarille. Muistelen vieläkin hymyssä suin viime kesän Dalton-hypeä. :D
Huumehörhöjä, Kreikinpoikaa, hai-allasta, liskomiestä, luurimuijaa ja kummitustaloa odotellessa :D Brosnanin aila tarjoaa myös kontenttia uutisautistin ja Xenia Onatoppin muodossa.
:D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Entäs Meghan Markle Bond tyttönä?
Ihan niinkuin Felicity Jones Meghan on jo liian vanha. 10-vuotta sitten niin mikä ettei.
Nyt tulee tämä ankea kokous, jossa tarjolla pelkkää vettä (missä kampaviinerit?)
Minun suosikkikohtaus. N.Y.T.
Vierailija kirjoitti:
Toi kohtaus naurattaa mua aina kun Moneypeny on saanut lahjan ja Mallory kysyy että eihän nyt vaan ole sinun syntymäpäivä nolona että on unohtanut sen? Ei mulkku, se oli viime viikolla.
Mitähän Mallory olis antanut lahjaksi, JOS olisi muistanut Moneypennyn synttärit?
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee tämä ankea kokous, jossa tarjolla pelkkää vettä (missä kampaviinerit?)
Löytyy sentään edes vettä. 1965 vuoden pallosalamassa oli vain lattian alle vajoava sähkötuoli petollisille jäsenille.
Nyt on kova. Tämä kokous kohtaus on taidetta. Vähän niin kuin Eyes Wide Shutin naamiokohtaus.
Craig ei ole oikeen hyvä seksikohtauksissa, toisin kun pomonsa. Kukaan muu ei paneksi valkokankaalla niinkuin Fiennes. Toisaalta hän on sitten ollut vähän tuhma poika tosielämässäkin🛩
Yksi Spectre -leffan parhaista kohtauksista:
Miksi nämä parhaimmat kohtaukset on aina Italiassa?
On tää parempi kun se eilinen.
Painoi silti jo ensimmäisen puolen tunnin aikana kolmea naista. Fysiikka oli hyvä ainakin sängyssä vaikka oli jo 60v :D