Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ampiaispesän hävittäminen?

Vierailija
18.05.2024 |

Mikä on paras ja tehokkain keino/myrkky tähän?

Meillä ulkona terassin katon rakoon menee n. 5-10 ampiaista edes takas. Selkeästi rakentavat pesää. Sen verran korkealla ja laudoituksessa useita rakoja niin kulkureittiä ei saa tukittua. Raidin ampiaismyrkkyä olen saanut tikkaiden kanssa vähän rakoihin suihkittua, mutta ei auta mitään, vähän haistelevat ja silti rakoihin menevät.

Lasta jo eilen pisti ampiainen, ikkunoita ei voi pitää auki ellen ala verkkoja laittamaan. Pakko siis päästä tuosta pesästä eroon!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipautat sen muovipussiin. Pesän voi viedä pussissa pomon työpöydän pöytälaatikkoon. 

Vierailija
2/15 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tipautat sen muovipussiin. Pesän voi viedä pussissa pomon työpöydän pöytälaatikkoon. 

Pesä on jossain katon raossa, ei se sieltä putoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilidioksidi sammutin, sillä vetelet kylmää amppareiden niskaan.

Vierailija
4/15 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murhaaja!

Vierailija
5/15 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastakaa pörriäiset! 

Vierailija
6/15 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelastakaa pörriäiset! 

Kyllä minä haluan pelastaa ampiaisille  allergisen lapseni.

Vierailija
7/15 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedellä oon ite häätäny ampparit mutta meillä pesä oli räystään päässä näkyvillä.

Vierailija
8/15 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luitko aloitusta kunnolla?

Vierailija
9/15 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pätee tähänkin kuin muurahaisiin: piimaa. Voit sekoittaa sitä veteen ja ruiskuttaa raosta ampiaispesälle. Kuivuttuaan se alkaa ahdistaa ampiaisia.

Vierailija
10/15 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tänään taistellut koko päivän ampiaista vastaan, joka aloittaa pesän rakentamista. Se väsää suurella vaivalla pesänalun, minä rikon sen kun se poistuu, ja sitten ampiainen aloittaa uudestaan samaan paikkaan. Huomenna joudun lähtemään pois täältä mökiltä, ja ampiainen taitaa voittaa toistaiseksi. Toivottavasti ei ehdi tehdä kovin isoa, ennen kuin pääsen seuraavan kerran iskemään. 

Vierailija
11/15 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoraa räystäs vanhoilla sukkahousuilla

Vierailija
12/15 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tänään taistellut koko päivän ampiaista vastaan, joka aloittaa pesän rakentamista. Se väsää suurella vaivalla pesänalun, minä rikon sen kun se poistuu, ja sitten ampiainen aloittaa uudestaan samaan paikkaan. Huomenna joudun lähtemään pois täältä mökiltä, ja ampiainen taitaa voittaa toistaiseksi. Toivottavasti ei ehdi tehdä kovin isoa, ennen kuin pääsen seuraavan kerran iskemään. 

Johan nyt, sitkeä kaveri kyllä. Jos minä olen jonkin pesänalun tuhonnut, niin ei ampiainen ole koskaan enää samaan paikkaan yrittänyt rakentaa uudelleen.

Vierailija
13/15 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai naapurille

Vierailija
14/15 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuholaistorjunta firma paikalle, tuollaiseen paikkaan on melkein mahdoton omilla myrkyillä päästä. Elokuussa ovat vielä äkäisempiä ja tunkevat sisään 

Vierailija
15/15 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuda täysillä "TZÄZÄM" niin kauan että lähtevät pois.