James Bond 007 Official
Kesän Bond-putken ja keskustelujen innoittamana oma ketju 007:n tosifaneille. Asiaa aiheesta ja aiheen sivusta, spekulointia seuraavasta leffasta ja tulevien tv-uusintojen seurantaa. Kuka messissä?
Katso lähetysajat : James Bond 007 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4672)
Vierailija kirjoitti:
Madeleine taas maailman epäuskottavimpana psykoterapeuttina
En mä tiedä onko toi Madeleinen näyttelijä huono. Luultavasti ei koska on Bondeihin päässyt mutta Craigin ja hänen välillä ei vaan ole minkäälaista vetovoimaa keskenään.
- Olet röyhkeä pikku paskiainen.
- Pidän tota kohteliaisuutena.
- Ei kuule kannata.
😆
Nyt alko tappelu. Tappelupukari on jo tulessa.
Täällä nukahdettiin kesken kun jäi kahvetti keittämättä
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun täällä taas seurataan Bondeja. Odottakaas kun päästään kasarille. Muistelen vieläkin hymyssä suin viime kesän Dalton-hypeä. :D
Sama homma. Mahtavat tunnelmat oli viime kesän Dalton-liveissä. Ja kaikki ne läpät :D Madonnan katuojasta poimima huumehörhö, puskassa vaaniva Kreikinpoika, luurimuija & hapottomat skumpat jne.
Vierailija kirjoitti:
Täällä nukahdettiin kesken kun jäi kahvetti keittämättä
Lauantaina tulee uusinta 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Tässä on se hauska kohtaus, kun nörtti-Q tilaa ruoansulatusta edistävän proteiinipirtelön ja se annetaankin Bondille :D
Äh, oli käännetty tänä vuonna eri tavalla. Vitsi toimi heti paljon huonommin.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tämä kellarissa Itävallassa elävä mies Madeleinen isä?
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä nähnyt Daltonia Bondina. Ehkä katson nyt. Minulle Dalton on aina Tuulen Viemää sarjan Rhett. Todella vaikeaa kuvitella häntä James Bondina.
Kannattaa katsoa nyt. Monipuolinen näyttelijä - tulet huomaamaan, että sopii varsin mainiosti sekä Bondin että Rhett Butlerin rooliin.
Molemmat Daltonin Bondit on muuten kuvattu ennen tuota Tuulen viemää -elokuvasarjaa (1994), joka oli yksi syy siihen ettei jatkanut ysärillä enää 007:n roolissa, vaikka elokuvayhtiö niin olisi halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Uliuliuliuliuliiiiiiiiiiiiiiii 🎵
Sam Smith?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi kohtaus naurattaa mua aina kun Moneypeny on saanut lahjan ja Mallory kysyy että eihän nyt vaan ole sinun syntymäpäivä nolona että on unohtanut sen? Ei mulkku, se oli viime viikolla.
Mitähän Mallory olis antanut lahjaksi, JOS olisi muistanut Moneypennyn synttärit?
Ajatus Mallorysta ostamassa synttärilahjoja on huvittava. Todennäköisesti viskipullon hankkisi ja kittaisi sen itse.
Tämän viikon 007-uusinnat Nelosella:
No Time to Die – pe klo 21.40
Spectre – la klo 21.40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi kohtaus naurattaa mua aina kun Moneypeny on saanut lahjan ja Mallory kysyy että eihän nyt vaan ole sinun syntymäpäivä nolona että on unohtanut sen? Ei mulkku, se oli viime viikolla.
Mitähän Mallory olis antanut lahjaksi, JOS olisi muistanut Moneypennyn synttärit?
Ajatus Mallorysta ostamassa synttärilahjoja on huvittava. Todennäköisesti viskipullon hankkisi ja kittaisi sen itse.
Onko se juoppo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se juoppo?
Lientä menee. Bondikin totesi sille tiistain leffassa että "My God, you're thirsty!"
Nauratti kun Q sanoi että sillä on asuntolaina ja kaksi kissaa ruokittavana :D Bond-leffojen huumori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Madeleine taas maailman epäuskottavimpana psykoterapeuttina
En mä tiedä onko toi Madeleinen näyttelijä huono. Luultavasti ei koska on Bondeihin päässyt mutta Craigin ja hänen välillä ei vaan ole minkäälaista vetovoimaa keskenään.
Niiden kemia oli tasan 0. Moneypennyn kanssa kemiaa olisi paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Nauratti kun Q sanoi että sillä on asuntolaina ja kaksi kissaa ruokittavana :D Bond-leffojen huumori.
Katsoitko No Time to Dien? Siinä näytettiin se nörtti-Q:n kämppä ja kissat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Meghan Markle Bond tyttönä?
Ihan niinkuin Felicity Jones Meghan on jo liian vanha. 10-vuotta sitten niin mikä ettei.
Ja Meghan on oikeesti huono näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta mennään
Mikä sieltä nyt tänään tulee? Kuka on pahiksena ja onko Malloryä? On niin v***n tylsää että voisin melkein raahautua alakertaan telkan ääreen.
Spectre. On Mallorya ja Blofeldia.
Eeeiii! Tää on just tämä Bondi missä Mallory viskoi noi lehdet pöydälle ja pistää ton nulikan lihoiksi. Hot! Mun on haettava lasi viiniä tai suljettava telkkari.
- yksi hikoilevanainen ( nykyään vissiin ainoa )
Fiennes aiheuttaa mulle aina ylimäärästä päänvaivaa kun sen kanssa joutuu edes etänä tekemisiin. Mä en tiedä mitä nappeja olen yön pimeydessä kaukosäätimestäni painellut kun Bondista innostuneena katselin Lukijan ja Quiz shown. Tänään en saanut millään yhdistettyä tablettiani televisioon. Ei auttanut kun laittaa siskonpojalle viestiä että polkee koulun jälkeen minun kautta kotiin. Hän ihmetteli että mitä ihmettä olen tehnyt kun joutui virittämään kanavat uudestaan. En kehdanut suoraan sanoa että täti ryysti puoli pulloa viiniä ja kuolasi aamu neljään silmät kierossa Voldemortia🙈
Siihen vielä nätti kortti päälle kauniilla sanoilla niin johan siinä olisi lahjaa kerrakseen.