James Bond 007 Official
Kesän Bond-putken ja keskustelujen innoittamana oma ketju 007:n tosifaneille. Asiaa aiheesta ja aiheen sivusta, spekulointia seuraavasta leffasta ja tulevien tv-uusintojen seurantaa. Kuka messissä?
Katso lähetysajat : James Bond 007 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4663)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko pomo Mallorylla on täällä enemmän naisfaneja kuin Craigin Bondilla?
Takuulla on 💔
Jumankauta kun se pomppas ketterästi sen pöydän yli, otti luodin M:n puolesta ja rupes tulittamaan sillä aseella. Silloin jopa tälläsen lähes aseksuaalin kun meikäläinen koko iho oli kananlihalla ja sisälmykset kiehui niin etten tiennyt miten päin olla. Vieläkin kädet tärisee kun vaan yritän kirjottaakkin aiheesta.
Multa meinasi pöksyt tipahtaa kun luin että Fiennes tekee itse stunttinsa.
Pystyykö ton Ralphin Kingsmanin katsomaan jos ei ole nähnyt kahta ensimmäistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tämä yksi paltas pahiten hikoilevista naisista kavoi kyllä itselleen sen viimisen kuopa. Painelin vierotusoireissani kirjastoon ja lainasin 10 Ralph Fiennes elokuvaa. Nyt lähinnä pelottaa kos hikeä pukkaa, sydän hakkaa ja kädet tärisee vaikka vasta lueskelen kansitekstejä mistä aloitan tämän kiduttavan leffamaratonini. Olenkoha pehmustetussa huoneessa huomenna vai vasta ylihuomenna.
Muuta en voi pyytä muutakuin että pitäkää mut ajatuksissanne ja 👍pystyssä🖤
Jokohan hikinen nainen istuu kopissa kun ei ole koko päivänä kuulunut mitään. Toivottavasti on kunnon ristiveto ja ilmastointi;D
Hengissä olen ja vielä toistaiseksi vapaalla jalalla. Mulla olisi ollut kyllä näistä filmeistä tässä vuorokauden aikana aika monta kommenttia mutta olen hillinyt itseni ettette rupea rähisemään koska tämä on Bond ketju. Sen verran sanon kuitenkin että siinä vaiheessa kun A bigger splashissä Ralph repäsi Tilda Swintonilta hameen päältä painoi tämän seinää vasten ja rupesi örisemään niin pulssini oli sitä luokkaa että mietin riittääkö pelkkä jääkylpy vai onko soitettava suoraan häkeen. Kyllä kuumuudellakin pitäisi olla rajansa ja Ralphin sietäisi saada siitä sakot!
Ps. The Grand Budapest hotel on yksi parhaista elokuvista mitä ole ikinä nähnyt. Wes Anderson on upea ohjaaja ja kaikki upeat näyttelijät sivurooleissa parhaimmillaan. Ja kerrankin Ralphkin sai tunnustusta kun noi kaikki a-luokan tähdet totesivat ettei elokuva olisi ollut mitään ilman Ralphia mr Gustavena.
T. Hikoileva nainen.
Joo Swinton on kyllä kuuma.
Luonossa varmasti todella kaunis siroine kasvoineen ja pitkine raajoineen mutta onko häntä missään elokuvassa stailattu naismaisesti?
Nuorena pitkillä hiuksilla oli uskomattoman kaunis.
George Lazenbyn tähdittämä Hänen Majesteettinsa salaisessa palvelussa on yksi parhaimmista Bond elokuvista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tämä yksi paltas pahiten hikoilevista naisista kavoi kyllä itselleen sen viimisen kuopa. Painelin vierotusoireissani kirjastoon ja lainasin 10 Ralph Fiennes elokuvaa. Nyt lähinnä pelottaa kos hikeä pukkaa, sydän hakkaa ja kädet tärisee vaikka vasta lueskelen kansitekstejä mistä aloitan tämän kiduttavan leffamaratonini. Olenkoha pehmustetussa huoneessa huomenna vai vasta ylihuomenna.
Muuta en voi pyytä muutakuin että pitäkää mut ajatuksissanne ja 👍pystyssä🖤
Jokohan hikinen nainen istuu kopissa kun ei ole koko päivänä kuulunut mitään. Toivottavasti on kunnon ristiveto ja ilmastointi;D
Hengissä olen ja vielä toistaiseksi vapaalla jalalla. Mulla olisi ollut kyllä näistä filmeistä tässä vuorokauden aikana aika monta kommenttia mutta olen hillinyt itseni ettette rupea rähisemään koska tämä on Bond ketju. Sen verran sanon kuitenkin että siinä vaiheessa kun A bigger splashissä Ralph repäsi Tilda Swintonilta hameen päältä painoi tämän seinää vasten ja rupesi örisemään niin pulssini oli sitä luokkaa että mietin riittääkö pelkkä jääkylpy vai onko soitettava suoraan häkeen. Kyllä kuumuudellakin pitäisi olla rajansa ja Ralphin sietäisi saada siitä sakot!
Ps. The Grand Budapest hotel on yksi parhaista elokuvista mitä ole ikinä nähnyt. Wes Anderson on upea ohjaaja ja kaikki upeat näyttelijät sivurooleissa parhaimmillaan. Ja kerrankin Ralphkin sai tunnustusta kun noi kaikki a-luokan tähdet totesivat ettei elokuva olisi ollut mitään ilman Ralphia mr Gustavena.
T. Hikoileva nainen.
Joo Swinton on kyllä kuuma.
Luonossa varmasti todella kaunis siroine kasvoineen ja pitkine raajoineen mutta onko häntä missään elokuvassa stailattu naismaisesti?
Nuorena pitkillä hiuksilla oli uskomattoman kaunis.
Ihmettelen hänen myöhempää tyyliään. Tietysti nyt on jo yli kuusikymppinen ja siihen nähden todella hyvin säilynyt.
Vierailija kirjoitti:
George Lazenbyn tähdittämä Hänen Majesteettinsa salaisessa palvelussa on yksi parhaimmista Bond elokuvista
Nevahööd ton nimisestä Bondista. Onko tämä joku vitsi?
James Bondit lähettivät terveisiä ja käskivät kysymään, mitä vikaa heissä on, kun Mallory näyttää saavan naisten kaiken huomion.
Olipas jotenkin tympeä ja väsynyt tuo Craigin viimeisin.
Vierailija kirjoitti:
Pyörtyyköhän mammat jos postaan tämän esittelyvideon Malloryn hahmosta:
Olen sanaton..
Mitä juuri katsoin🔥😉
Ei auta kun tunkea pää pakastimeen..
Terveisin: uusi hikoileva nainen:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko pomo Mallorylla on täällä enemmän naisfaneja kuin Craigin Bondilla?
Takuulla on 💔
Jumankauta kun se pomppas ketterästi sen pöydän yli, otti luodin M:n puolesta ja rupes tulittamaan sillä aseella. Silloin jopa tälläsen lähes aseksuaalin kun meikäläinen koko iho oli kananlihalla ja sisälmykset kiehui niin etten tiennyt miten päin olla. Vieläkin kädet tärisee kun vaan yritän kirjottaakkin aiheesta.
Multa meinasi pöksyt tipahtaa kun luin että Fiennes tekee itse stunttinsa.
Mun teki mieli kosketella itseäni kun aikanaan näin ysärin loppupuolelta leffan missä oli extrana noita otoksia kun hän sateenvarjonsa kanssa teki niitä stuntteja. Notkea kaveri, ei voi muuta sanoa. Elokuvan nimeä en muista mutta ainekin siinä oli myös Uma Thurman ja Sean Connery. Varmaan toi löytyis vieläkin vintiltä muitten vanhojen filmien seasta pölyyntymässä.
Minä pistin paremmaksi ja ostin ton elokuvan eilen huutonetistä🙈 Samoin kun monia muita Ralphin leffoja. En ole kovin ylpeä itsestäni..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana tulee Uskollinen puutarhuri telkusta. Suosittelen kaikille Ralph faneille.
Voi ei, ohi meni. Vieläkö elokuvan voisi nähdä jostain?
Tulee nyt ti-ke yöllä vitoselta.
Ja sunnuntaina Friiltä klo 17.45.
Kiitos tuosta viimeisestä vinkistä! Oli helpottavaa, että Fiennesin elokuva näytettiin uudestaan ihmisten aikoihin. En aio valvoa enää yhtään yötä hänen takiaan! Ystävällisin terveisin se Punaisen lohikäärmeen takia puoli yötä kahvia kitannut nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana tulee Uskollinen puutarhuri telkusta. Suosittelen kaikille Ralph faneille.
Kiitos tuosta viimeisestä vinkistä! Oli helpottavaa, että Fiennesin elokuva näytettiin uudestaan ihmisten aikoihin. En aio valvoa enää yhtään yötä hänen takiaan! Ystävällisin terveisin se Punaisen lohikäärmeen takia puoli yötä kahvia kitannut nainen
Ole hyvä vain:) Suosittelen Ralphilta myöe elokuvaa Sunshine jos historia kiinnostaa. Hyvä elokuva ja Fiennes komeampi kuin ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä vain:) Suosittelen Ralphilta myöe elokuvaa Sunshine jos historia kiinnostaa. Hyvä elokuva ja Fiennes komeampi kuin ikinä.
Siinä se oli kieltämättä vielä komeampi kuin Englantilaisessa potilaassa. Muistan että katsottiin tuo filmi joskus historiantunnilla kun opettaja oli saikulla.
Vierailija kirjoitti:
Pyörtyyköhän mammat jos postaan tämän esittelyvideon Malloryn hahmosta:
En ole ikinä ymmärtänyt mitä tarkoittaa seksikäs kun puhutaan jostain ihmisestä. Saati sitten jostain ventovieraasrsta julkisuuden henkilöstä. Tottakai olen tähänkin asti nähnyt jos joku on harvinaisen komea tai kaunis mutta tämän pätkän katseltuani minäkin tiedän mikä on oikeasti seksikästä.
Missä kaikissa Bondeissa Ralph Fiennes on ollut mukana ja onko niin näkyvässä roolissa että hänen takiaan kannattaa niitä katsoa? Onko toi Kingsman joku leffasarja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mallory / Ralph Fiennes kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No prkl, pakko kai se on raahautua paikalle.
Onkohan Mallory taas päivystyksessä? Mies ei ole kommentoinut tänne mitään 4.9. jälkeen.
Sorry, olen hää *kröhöm* matkalla.
Toivottavasti hikoilevat naiset ei huomaa tuota.
Onko kukaan saanut selvitettyä omko se oikeasti naimisissa? Luulis että joku juorulehti olis kirjottanut asiasta.
Erehdyin se olikin joku näytelmä mikä oli kuvattu niin että luulin että se oli oikea haastattelu hänestä itsestään. Ei näytä olevan sormusta irl. Jo mä vähän ihmettelin koska vaikuttaa ikuiselta playboylta. Minun moka, sorke!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No prkl, pakko kai se on raahautua paikalle.
Onkohan Mallory taas päivystyksessä? Mies ei ole kommentoinut tänne mitään 4.9. jälkeen.
Sorry, olen hää *kröhöm* matkalla.
Toivottavasti hikoilevat naiset ei huomaa tuota.
Onko kukaan saanut selvitettyä omko se oikeasti naimisissa? Luulis että joku juorulehti olis kirjottanut asiasta.
Erehdyin se olikin joku näytelmä mikä oli kuvattu niin että luulin että se oli oikea haastattelu hänestä itsestään. Ei näytä olevan sormusta irl. Jo mä vähän ihmettelin koska vaikuttaa ikuiselta playboylta. Minun moka, sorke!
Beat the devil? Itse kanssa ihan randomina klikkasin kun youtube suositteli jaa luulin minäkin hetken että puhuu omasta korona tartunnastaan.
Miksi tota Spectreä haukutaan niin paljon?
Tulipahan katsottua kuoleman katse äsken. En ymmärrä miksi tämä on niin aliarvostettu? Ok. Moore ehkä jo pappa mutta täyttä rautaa silti. Zorin, May day ja nazzipappa pahiksina, Tanya Roberts Bond-tytynä ja John Barryn loistavat musat. Mukana myös laskettelua ja sukellusta. 5/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti seuraavassa Bondissa hai-allas tekee paluun. Viimeksi sellainen on nähty 1989. Lisäksi toivon pahikseksi huumehörhöjä. Sukellus ja laskettelukohtauksia olisi myös mukava nähdä.
Minä toivon pahiksiksi venäläisiä. Alkuperäisissä Ian Flemingin kirjoissa neukut olivat vastuksena, samoin Conneryn varhaisissa elokuvissa. Venäläiset olivat jo silloin länsimaiden vihollisia, ja ovat sitä vaihteeksi taas. Saa olla toki joku eksoottisempikin konna, mutta pahiksen taustalla pitäisi olla venäläisiä.
Jos saisin itse päättää miten uudelleenkäynnistää Bond-sarjan, niin sijoittaisin sen kylmästi täsmälleen Flemingin alkuperäiseen ympäristöön eli 50/60-luvuille. Sen aikainen teknologia (Bondilla toki aikansa kovin), sen aikainen muoti, naisten pukeutuminen, sen aikainen väestödemografia eri maissa ja sen aikainen kulttuuri. Bond-tunnarin ohella sähäkkää jazzia, aikansa varhaisrockia ja Goldfinger-tunnarin tyyppistä vahvaa soul-iskelmää.
Hyvänä puolena aikalais-Bondissa olisi tietysti myös se, että kaikki aika ei menisi kännyköiden, tietokoneiden yms. kanssa räpläämiseen tai woke-ongelmiin, kun Bondinkin työpaikalla olisi liuta valkoisia kravattikaulaisia sotaveteraaneja, vanhoja kirjoituskoneita ja muutama muodokas sihteeri niitä takomassa :-)
Bondia saisi näytellä kuka tahansa sopiva, kunhan hän olisi skottilainen/brittiläinen valkoinen, mustahiuksinen, noin 30+ ikäinen heteromies. Mikään yliraamikas kaappi ei olisi hyvä, kunhan näyttäisi siltä, että olisi ollut palkittu erikoisjoukkojen sotilas 10v aiemmin toisessa maailmansodassa ja pitänyt itsensä siinä kunnossa, että lupa tappaa ei olisi lupa kuolla.
Kuuntelin tiskatessani podcastiä missä oli vieraana Ralph Fiennes ja teillä on kyllä niin samat toiveet seuraavaa Bondia varten että itselleni muistui heti mieleen tämä kommentti:) Selitti tosta kuinka toivoisi että seuraava Bondi sijoituisi 50/60-luville ja että teknologia, autot ja kaikki olisi kuin Flemingin kirjoista. Itseasiassa ei se hullummalta kuulostaisi.
Kyllä tänne palstalle aina yksi hikoileva nainen mahtuu:D