Mihin käytätte lomarahat?
Kommentit (28)
Laitan säästöön. Opinnot loppuivat juuri ja kamala velkataakka + 0 säästöt.
Niin joo, nekin on taas tulossa.
En tiedä oikeasti, nytkin on joku 10k€ käyttötileillä aivan turhaan. Itse voisin matkustaa johonkin mukavaan viiden ähden spa-hotelliin pariksi viikoksi, mutta tuo vaimo ei halua koska hän ei pidä auringosta.
Tulisikin sellaiset.
T. Kesäksi lomautettava koulunkäynnin ohjaaja.
Sinnehän ne menee tilillä olevien seuraksi.
Lomaraha on turhake. Ylimääräistä rahaa työnantajalta. Hah.
Visa-laskuun. Olemme lähdössä syyskuussa reissuun ja lentomatkat ja majoitus on maksettu visalla, jonka lasku tulee siis nyt.
Vaihdoin tietysti vapaaksi. Vapaa-aika ja lomailu on paljon arvokkaampaa. Pääsen noilla vapailla tekemään 2-3 matkaa vuoden aikana.
Osan vaihdoin vapaaksi, ja loput pidän tilillä, kohta tulee vakuutuslasku ja autot pitää käyttää huollossa. Kyllä ne kuluu, vaikkei kuluttaisikaan.
Osa säästöön, osa rahastoon. Loma lomaillaan ihan normaalisti kk-palkalla, mitä laskuista jää yli.
Lainojen lyhennyksiin menee kaikki.
Osan vaihdoin lomaksi, loput jemmaan lokakuun kahden viikon Italian matkaa varten. Moes vaihtoi kaikki lomaksi, koska sillä muutenkin lyhyemmät lomat. Kesän lomajaksolla ollaan vaan kotona. Aletaan siivota asuntoa myyntikuntoon.
En mihinkään. Minulla kävi huono tuuri. Olin vuodenvaihteeseen asti määräaikaisessa työsuhteessa. Luultiin että jatkuu ja tosi myöhään selvisi, ettei tullut rahoitusta. Hain kaikkia mahdollisia työpaikkoja vuodenvaihteessa. Helmikuun alussa pääsin aloittamaan sellaisessa työssä, joka ei olisi ollut ensisijainen valinta. Niin ollen lomaa on kertynyt 4 päivää ja eipä siitä kummoisia lomarahoja tule todellakaan.
Sijoituksiin. Näin saan jo tänä vuonna mukavan lisän tuloihini. Normaali palkka riittää mainiosti elämiseen joten tuo on ainoa järkevä kohde rahoille.
Menee pahanpäivänvaraan, koska edelliset on tullut käytettyä, kun tuli kevättalvella ihmeellinen pahojen päivien jatkumo.
Matkustamiseen