Esimerkki tasoteoriasta maajussille morsian ohjelmasta
Oskari joka on ulkoisesti matalatasoisin mies sai vain yhden kirjeen.
Miten/miksi naiset ensin väittävät, että tasoja ei ole olemassa ja silti kaikki naisten toiminta perustuu tasoteoriaan?
Kommentit (63)
Ap, lähditkö karkuun, kun tuli liian tiukkoja kysymyksiä?
Puolisoni on 60-vuotias. Kerro minulle, olisiko hän sinkkuna yhtä kiinnostava kaksikymppisten kuin kuusikymppisten naisten silmissä eli onko hänen tasonsa molemmille kohderyhmille sama. Vai voisiko olla mahdollista, että kaksikymppisille hänen tasonsa olisi 0-1 mutta kuusikymppisille jopa 9-10?
Minulle hän on kymppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku landepaukku ap luulee että ihmisvalinnat ovat kennel tai karjamarkkinat jossa elopaino jne ratkaisee.
Mitä ap:n luuloilla on merkitystä kun tässä on kyse naisten valinnoista jotka noudattavat tasoteoriaa.
Eikö se ole hyvä niin? Ihan itsehän te olette kehittäneet kyseisen teorian kuvaamaan todellisuutta(nne), joten eikö ole vain hyvä, että se toimii. Koska nythän jokainen mies tietää, mitä tehdä, jos haluaa saada naisia; pitää vain kohottaa tasoaan.
Tämäkin hämmentää minua, että joka ikinen päivä täällä vakuutetaan meille naisille, että tasoteoria on totta. Ja sitten yhtäkkiä todetaan ikään kuin negatiivisena asiana, että jälleen tasoteoria oli totta.
Mitä te tästä tasoteorian jankutuksesta saatte?
Miesten on äärimmäisen vaikea kohottaa tasoaan, koska naiset ovat kiinnostuneita vain geeneistä.
Statusammatti ja raha auttaa kyllä, mutta lääkärijuristilentäjäksi pääseminen on vain harvalle miehelle mahdollista.
Ok. Ja tasoteoria siis kertoo tämän miehille ja se on hyvä asia. Mitä vaihtoehtoja niille miehille nyt siis jää? Jos vain lääkärijuristilentäjät saavat naisia (Suomesta? universaalisti?) ja miehestä ei voi tulla lääkärijuristilentäjä, niin mitä hänen kannattaa tehdä? mitä johtopäätöksiä vetää?
Tämä! Ap eli edellisen kirjoittaja ei ole 190cm pitkä laatikkoleukainen astronautti- kirurgi- malli, eikä halua eikä voi sellaiseksi yrittää päästä= ap ei saa naista, jatkaa sinkkuna , kuten tähänkin asti.
Turha enää jauhaa täällä tätä asiaa. Tyydy kohtaloosi.
Miksi näille on yhä vaan yllätys, että toiset ihmiset on suositumpia kuin toiset? Normaalit huomasi sen jo lastentarhassa.
Rahaa saa kyllä hommattua jos yhtään viitsii panostaa, sen sijaan naisilta vaadittava ikuinen nuoruus on oikeasti mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko siis, miten se tasoteoria kuuluu. Kun on aika mahdotonta kyseenalaistaa jotain, mitä kukaan ei edelleenkään ole avannut. Ainoa tasoteoria, jonka itse tiedän, on edelleen:
"Yksilön asema oman sukupuolen hierarkiassa määräytyy vastakkaisen sukupuolen kysynnän perusteella vaikuttaen samalla myös partneriin kohdistuvien odotusten tasoon. (Sloman & Sloman 1988.)"
Sen tiesin itse jo ala-asteella koulussa, että toiset ovat suositumpia kuin toiset.
Miehen taso koostuu kasvoista, pituudesta, äänestä, statuksesta/rahasta, luonteesta, peniksen koosta jne.
Oskarin tapauksessa ulkoiset seikat ovat vaikuttaneet siihen, että naiset eivät kiinnostuneet vaikka naiset itse väittävät että kaikki ovat vain jostain mystisestä kemiasta kiinni.
Entä jos naisten kiinnostuksen puute johtui suomen kielellä ihan vain siitä, etteivät he tykänneet Oskarin ulkonäöstä, ammatista ja olemuksesta? Miksi se pitää vääntää joksikin tasoteoriaksi?
Minkä kokoinen penis Oskarilla on? Paljonko hänellä on rahaa?
Miksi ei? Miksi naiset yrittävät niin kovasti kieltää tasojen vaikutuksen omiin kumppanivalintoihin?
Kaikilla ihmisillä on jokin taso ja tämäkin ohjelma sen tarkasti osoitti.
Nainen valitsee itseään kiinnostavan miehen puolisokseen.
Kaikki palstan syrjäytyneet, työttömät plösöt : TASOTEORIAAAAA!!!1!
Naiset: "tasoja ei ole olemassa"
Myös naiset: Oli vain sattumaa että, päädyin parisuhteeseen ulkomaalaisen näköisen +190cm miesmallilääkärin kanssa
Mistä ihmeen naisista puhut? Mulla iso suku ja lisäksi paljon naisia kavereina. Kaikki ovat parisuhteissa muttei yksikään kuvailemasi miehen kaltaisen kanssa.
Ap: lle ei tuo asia mene jakeluun koska ap elää jossain omassa kuplassaan, jossa ei ole kuin yksi totuus,jonka avulla hän selittää itselleen, miksi on sinkku.
Tai ja lisäksi hän ei laske " naisiin" kuuluviksi muita kuin max 25 - vuotiaat kauniit hoikat missi-mallit, jollaisen naisen hän haluaisi, ja joka hänen mielestään olisi hänen "tasoaan", mutta jota hän ei saa. SikIsi hän koukuttelee asiasta täällä.
Meilläkin on iso suku ihan tavallisia ihmisiä. Heillä on ihan tavalliset puolisot, jotka ovat samaa tasoa keskenään kaikki. Amiksen käyneillä on amiksen käynyt puoliso, AMK:n käyneillä on AMK:n käynyt puoliso, yliopiston käyneillä on yliopiston käynyt puoliso. Parhaimman näköisellä miehellä on parhaimman näköinen nainen, mutta molemmilla on sama koulutus, juristeja ovat.
Pari ikisinkkuakin mahtuu joukkoon. Kumpikin on niin hiljaisia, että en ole koskaan jutellut heidän kanssaan paria sanaa enempää.
Jaha, se on taas sunnuntai, kun tämä ykI palstaülisijamies on täällä itkemässä tasoteoriaa. Taas on yksi yksinäinen viikonloppu vietetty yksin runkaten ja ryypäten ja pukea tuijottaen, ja taaskaan ei ole minulle tuotu kotiin 20- vuotiasta missifinalistia kodinkoneeksi ja seksinukeksi.
Vierailija kirjoitti:
Jaha, se on taas sunnuntai, kun tämä ykI palstaülisijamies on täällä itkemässä tasoteoriaa. Taas on yksi yksinäinen viikonloppu vietetty yksin runkaten ja ryypäten ja pukea tuijottaen, ja taaskaan ei ole minulle tuotu kotiin 20- vuotiasta missifinalistia kodinkoneeksi ja seksinukeksi.
Eikä tämä ulína ole saanut ketään naista muuttumaan tuon vaatimuksen mukaiseksi.
Ei tule ensi viikollakaan, ei ensi vuonna, ei vuosikymmenelläkään.
Se on taas yhteishaku menossa!
Miehet, teidän tasoanne nostaa kaikkein parhaiten koulutus.
Vaikutti tylsältä ihmiseltä tämä mies. Hänen vapaa ajan vietto oli niin tylsää. Mattihan kävi tansseissakin.
Vierailija kirjoitti:
Lihakarja on ongelma.
Miksi???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko siis, miten se tasoteoria kuuluu. Kun on aika mahdotonta kyseenalaistaa jotain, mitä kukaan ei edelleenkään ole avannut. Ainoa tasoteoria, jonka itse tiedän, on edelleen:
"Yksilön asema oman sukupuolen hierarkiassa määräytyy vastakkaisen sukupuolen kysynnän perusteella vaikuttaen samalla myös partneriin kohdistuvien odotusten tasoon. (Sloman & Sloman 1988.)"
Sen tiesin itse jo ala-asteella koulussa, että toiset ovat suositumpia kuin toiset.
Miehen taso koostuu kasvoista, pituudesta, äänestä, statuksesta/rahasta, luonteesta, peniksen koosta jne.
Oskarin tapauksessa ulkoiset seikat ovat vaikuttaneet siihen, että naiset eivät kiinnostuneet vaikka naiset itse väittävät että kaikki ovat vain jostain mystisestä kemiasta kiinni.
Entä jos naisten kiinnostuksen puute johtui suomen kielellä ihan vain siitä, etteivät he tykänneet Oskarin ulkonäöstä, ammatista ja olemuksesta? Miksi se pitää vääntää joksikin tasoteoriaksi?
Miksi ei? Miksi naiset yrittävät niin kovasti kieltää tasojen vaikutuksen omiin kumppanivalintoihin?
Myös naiset: Oli vain sattumaa että, päädyin parisuhteeseen ulkomaalaisen näköisen +190cm miesmallilääkärin kanssa
Rasti tästä listasta kaikki, joiden kohdalla tuo pitää paikkansa:
_ äitisi
_ siskosi
_ veljiesi tyttöystävät/vaimot
_ naispuoliset serkkusi
_ miespuolisten serkkujesi tyttöystävät/vaimot
_ naispuoliset parisuhteessa olevat kaverisi
_ miespuolisten parisuhteessa olevien kavereittesi tyttöystävät/vaimot
_ naapurisi naiset
_ naapurisi miesten puolisot
_ muut tuntemasi ihmisetEli käsi sydämelle nyt: kuinka monella tuntemallasi naisella on tuollainen mies? Ovatko kaikki ne tuntemasi miehet, jotka ovat parisuhteessa, tuollaisia?
Jos ei, niin haistapa pska ja mene trollaamaan jonnekin lasten palstalle.
Mutta kun hän näkee Instagramista, että ne megabeibit kulkee vain laatikkoleukajuristibodareiden kanssa. Ei näitä tasojankkaajia ikinä kiinnosta kertoa, miten tasoteoriaan sopii ne tuhannet Prismassa ostoksia tekevät pariskunnat missä naisen käsikynkässä ei ole mikään saalistajankatseinen laatikkoleukalentäjä vaan ihan tavallinen pälvikaljuinen leuaton pulska mustapäänaamainen olmi varastotyöntekijä. Prismapariskuntia ei lasketa, vain instagramissa pyllistävät tunnistamattomaksi meikatut beibet yhtä tyhjäpäisine laatikkopää personaltrainer-miehineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasti tästä listasta kaikki, joiden kohdalla tuo pitää paikkansa:
_ äitisi
_ siskosi
_ veljiesi tyttöystävät/vaimot
_ naispuoliset serkkusi
_ miespuolisten serkkujesi tyttöystävät/vaimot
_ naispuoliset parisuhteessa olevat kaverisi
_ miespuolisten parisuhteessa olevien kavereittesi tyttöystävät/vaimot
_ naapurisi naiset
_ naapurisi miesten puolisot
_ muut tuntemasi ihmisetEli käsi sydämelle nyt: kuinka monella tuntemallasi naisella on tuollainen mies? Ovatko kaikki ne tuntemasi miehet, jotka ovat parisuhteessa, tuollaisia?
Jos ei, niin haistapa pska ja mene trollaamaan jonnekin lasten palstalle.
Virheesi on olettaa, että tasojankkaaja laskee nuo mainitsemasi oliot naisiksi. Ehei.
ap ei tule ikinä käsittämään etteivät kaikki naiset ollenkaan ole kuin hän. Hän projisoi kaiken arvostelukykynsä puutteen koskemaan muka kaikkia naisia. Tyhmä on.
Oskari olisi saanut muutaman kirjeen enemmän, jos hänellä ei olisi sanonut toivovansa tyttöystävän olevan kiinnostunut maatilan hommista. Harvaa nuorta naista kiinnostaa maatilan työt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kävelet tuolla ulkona, niin kuinka monella naisella on vierellään 190cm+, ulkomaalainen miesmallilääkäri?
Palstaulit ovat syrjäytyneitä, eivät he käy ulkona. Parin tunnin reissu prismaan karkottaisi nämä tasoharhat, mutta nämä mieluummin uhriutuvat vauviksella, kun elävät todellisessa maailmassa.
Christiiina kirjoitti:
Oskari olisi saanut muutaman kirjeen enemmän, jos hänellä ei olisi sanonut toivovansa tyttöystävän olevan kiinnostunut maatilan hommista. Harvaa nuorta naista kiinnostaa maatilan työt.
Monelta maatilalta käsin käydään nykyään muualla töissä. Ei automatisoidut maatilat enää työllistä kahta ihmistä, eikä välttämättä tuottoakaan jää kahden elämiseen - se automatisointihan on tosi kallista.
Voi raukkaa! Minä tunnen itseni suorastaan onnekkaaksi Oskariin verrattuna, kun olen käynyt ensitreffeillä 25 eri miehen kanssa, vaikka olenkin saanut 19 kertaa pakit. Olen mä sentään kahdeksaa miestä tavannut vielä uudelleen ensitreffien jälkeen, joten en mä ehkä ihan toivoton tapaus ole
Onneksi on tasot, ilman niitä olisi jäänyt saamatta nuorena seksiä yli 50 naiselta.
Ja miesten on turha ulista, omaa tasoa voi nostaa jos on tahtoa.
En ole kyseistä ohjelmaa katsonut aikoihin mutta huomasin aikoinaan että aina se maajussi valitsi naisista kauneimman.
Onko Ap:lla selitystä tähän?
Mistä ihmeen naisista puhut? Mulla iso suku ja lisäksi paljon naisia kavereina. Kaikki ovat parisuhteissa muttei yksikään kuvailemasi miehen kaltaisen kanssa.