Jos haltija antaisi sinulle mahdollisuuden saada juuri sellaisen ulkonäön kuin haluat
Kommentit (59)
Olisin sen näköinen kun oon 30kg laihempana 😁 eli siro, naisellinen lyhyehkö tiimalasi, todella kauniilla kasvoilla. 😊
Nahka eli iho saisi pysyä laadultaan samanlaisena, mutta muun mekaniikan voisi backgreidata takas sinne 35 vuoden ja 30kilon ja 250 vuotuisen treenikerran aikaiseen kuosiin.
Paino 100 kilosta alas 50 kiloon. Nykyistäkin parempi lihaskunto, vaikka nytkin hyvä. Lyhyen tukan pitäisin, harmaat vaan pois.
Terhakat isommat rinnat voisin ottaa ja rasvan vatsasta. Ehjät valkeat hampaat.
Kaikkeen muuhun olen tyytyväinen. :)
haltija ja haltia eivät ole sama asia
Pituus saisi olla sama kuin nyt eli 168cm. Paino 60kg. Sirompi luusto kuin nyt eli vähän pienempi pää, kapeammat ranteet, pienempi kämmen (sormet saisi olla saman pituiset kuin nyt), jalka 38 (nyt 40). Lantio saisi olla tällainen kuin on nyt eli leveä joten vartalo mallia tiimalasi. Rinnat n. D-kuppi.
Hiukset saisi edelleen olla pitkät, mutta saisi olla paksummat. Oma väri on hyvä, ehkä aavistus punaisuutta lisää. Silmät vähän sinisemmät ja yläluomi ei olisi raskas. Pienempi nenä, mutta ei kuitenkaan liian pieni. Kaunis ja sileä iho, ei tietoakaan atooppisesta ihosta tai raskausarvista. Kauniit ja luonnollisen valkoiset hampaat. Hyvät ja kestävät kynnet. Kasvojen piirteitä en ehkä muuttaisi kuin nuo silmäluomet ja nenän koon.
Aina sileät jalat, kainalot ja bikinirajat eli ei enää karvoja noihin paikkoihin kiitos. Kulmakarvat pysyisi aina muodossa eikä niitä tarvitsisi nyppiä.
Sama kuin nyt mutta pidempi tukka ja täydellisen suora hammasrivi.
Aasialaiselta naiselta (alle 60kg, alle 170 cm), jossa parasta ennen päiväyskin on noin 10 vuotta enemmän kuin länsimaalaisella naisella.
Pitäisin muuten itseni samanlaisena mutta haluaisin luonnostaan litteän vatsan. Kaipa peppu voisi olla nykyihanteen mukaan pyöreämpi. Ja sitten haluaisin kauniin, suoran kaulan. Vaikka kuinka treenaan ja jumppaan, ryhtini pysyy huonona ja pidän helteelläkin hiuksia auki koska en halua kenenkään näkevän kyfoottista niskaani :/.
En keksinyt yhtään kohtaa jota olisi tarvinnut parannella, mielestäni olen täydellinen niin nuorena ja kauniina ja nyt nytkin olen viellä ihan riittävän kaunis, yleensä kaikki pitävät mua 20-30 vuotta nuorempana kuin olen ulkonäön perusteella. No tunnustan että huijaan heitä hymyilemällä ja nauramalla, ehkä joku voi sanoa et skootteri ei sovi yli 80 vuotiaille, mitä siitä. Miniä ei aina tykkää taas siitä kun häntä luullaan vanhemmaksi kuin anoppia.
Pyyhkisin sibeliusrypyt ja pari kiloa vyötäröltä, bmi 23->22. Muuten en kummempaa, olen omiin silmiin ihan ok ja kumppani kehuu täydelliseksi, niin mitäpä sitä isompaa riskiä ottamaan.
Pituus 170-175 cm, painoa noin 60-65 kg. Ei olisi muistoja raskauksista tai laihtumisista vaan näyttäisin siltä, että olen aina ollut saman kokoinen. Kasvoissa olisi voimakas leukalinja, rasva ei kerääntyisi naamaan ja vatsaan vaan rintoihin ja reisiin.
Vaalea hento karvoitus kehossa (ei enää viiksiä tai yhteen kasvavia kulmakarvoja!), hiukset voisivat olla hyvin luonnonkiharat (pieni kesyttömyys ei haittaa) ja luonnollisen punaiset. Ei aknea, atopiaa tai muita iho-ongelmia (ehkä liikaa pyydetty, herkkä iho on synnynnäisillä punapäillä niin yleinen). Pisamia, syntymämerkki tai muutama luomi saa olla, mutta ne eivät ole välttämättömiä. Kauniit kädet, pitkät pianistin sormet eikä taipumusta kynsinauhojen tulehtumiseen.
Lisäksi haluaisin huuliini vahvan amorinkaaren ja voimakkaan väriset silmät (esimerkiksi vihreänruskeat, englanniksi hazel). Hymykuoppa voisi olla kiva lisä.
Vierailija kirjoitti:
En keksinyt yhtään kohtaa jota olisi tarvinnut parannella, mielestäni olen täydellinen niin nuorena ja kauniina ja nyt nytkin olen viellä ihan riittävän kaunis, yleensä kaikki pitävät mua 20-30 vuotta nuorempana kuin olen ulkonäön perusteella. No tunnustan että huijaan heitä hymyilemällä ja nauramalla, ehkä joku voi sanoa et skootteri ei sovi yli 80 vuotiaille, mitä siitä. Miniä ei aina tykkää taas siitä kun häntä luullaan vanhemmaksi kuin anoppia.
Sulta vois poistaa itserakkauden ja ylimielisyyden, en usko hetkeäkään että olet nuoremman näköinen kuin miniäsi vaikka kuvittelet niin. Tämä palsta tuntuu olevan täynnä mummoja, jotka kuvittelevat olevansa nuoremman näköisiä kuin muut. Vitsillä ihmiset sen heitää, jos sanotaan jollekin että näytät niin nuorelta. Tulit nytkin vain kehumaan itseäsi, vaikka kysymys oli mitä muuttaisit itsessäsi? Kukaan ei ole täydellinen, et sinäkään vaikka niin luulet.
Valitsen sellaisen ulkonäön mistä naiset näkee märkiä uniaan. Sitten valtavalla aisallani hoitelisin naisia niin paljon kuin ehtisin.
Samalta kuin nyt. En painota itsessäni ulkonäköä.
Oma ulkonäköni tuunattuna vähän kauniimmaksi: paino 50 kg, lantion muoto hieman naisellesimmaksi, vyötärö 65 cm, suora nenä ja muutenkin symmetriset kasvot, tuuheat punaiset hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Valitsen sellaisen ulkonäön mistä naiset näkee märkiä uniaan. Sitten valtavalla aisallani hoitelisin naisia niin paljon kuin ehtisin.
Millainen se ulkonäkö luulosi mukaan on?
Nimenomaan upea. Ei mikään pikkuhalpa nätti.