Jos haltija antaisi sinulle mahdollisuuden saada juuri sellaisen ulkonäön kuin haluat
Kommentit (59)
Pituutta 183 ja painoa 83kg. Leveät hartiat, iso, hiukset päässä, saalistajan silmät. Keksin myöhemmin lisää!
Vierailija kirjoitti:
Minkä haltija?
Ulkoisen olemuksesi haltija.
Tiedäthän ettei sinun habituksesi ole sinun itsesi tuotos.
Pituutta 175 cm ja painoa noin 57 kg. Pitkät raajat. Luonnonkihara tumma tukka ja vihreät isot silmät. Iho voisi olla oliivinruskea.
Jonkun huippumallin näköinen, mutta näyttelijän älykkyys ja persoonallisuus. Urheilijan elinvoima.
Pituutta 175, isot rinnat, kurvikas pylly, ja näkyvät vatsalihakset.
Varmaan muuten sama kuin nyt, mutta ihosairaus pois ja 5-10 kg vähemmäks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä haltija?
Ulkoisen olemuksesi haltija.
Tiedäthän ettei sinun habituksesi ole sinun itsesi tuotos.
Onko sulle ihan selvää, mitä sana "haltija" tarkoittaa?
Miesintiaanilta. Olen nainen. Olisipa ukko omasta takaa :p
Oisin 175 cm pitkä, painolla ei olisi väliä koska kroppa lihaksikas. Mutte ei tienkään mikään korsto, mitat tärkeämmät eli vyötärö voisi olla joku 65 lantio 95-97, rinnanympäryys suunnilleen sama. Sellaiset E kupin rinnat, ne on tuolle kropalle melko isot, muttei liian. Sääret pitkähköt niiku varmaan tuossa pituudessa olisivat. Ei kuitenkaan sellaiset että ihan hassulta näyttäisi.
(Parhaimmillaan mulla on ollu 99-72-103
cm mitat, 172 cm oon pitkä, D kuppi)
Pitkät ja paksut tummanruskeat , melkein mustat hiukset, voimakkaan siniset silmät. Talvityyppiä siis värianalyysi.
Kauniit huulet, no ne mulla on ehkä sellaiset että niitä ei tarviis muuttaa.. suora nenä..
Siinäpä se.
Tombraider aikainen Angelina haluaisin olla:)
Vierailija kirjoitti:
Pituutta 175 cm ja painoa noin 57 kg. Pitkät raajat. Luonnonkihara tumma tukka ja vihreät isot silmät. Iho voisi olla oliivinruskea.
Itse olen taas väriltäni tuollainen joka talvityyppi haluais olla. Entäs sinä? Jännä että haluttais samanmittaisia olla 🙂
Pienempi maha! Olen omenalihava. Pyytäisin että lihoisin tästä eteenpäin vain rinnoista jos on pakko lihoa. Haluaisin myös valkoiset suorat hampaat ja luonnostaan mustat hiukset niin voisi lopettaa värjäämisen.
Vierailija kirjoitti:
Oisin 175 cm pitkä, painolla ei olisi väliä koska kroppa lihaksikas. Mutte ei tienkään mikään korsto, mitat tärkeämmät eli vyötärö voisi olla joku 65 lantio 95-97, rinnanympäryys suunnilleen sama. Sellaiset E kupin rinnat, ne on tuolle kropalle melko isot, muttei liian. Sääret pitkähköt niiku varmaan tuossa pituudessa olisivat. Ei kuitenkaan sellaiset että ihan hassulta näyttäisi.
(Parhaimmillaan mulla on ollu 99-72-103
cm mitat, 172 cm oon pitkä, D kuppi)
Pitkät ja paksut tummanruskeat , melkein mustat hiukset, voimakkaan siniset silmät. Talvityyppiä siis värianalyysi.Kauniit huulet, no ne mulla on ehkä sellaiset että niitä ei tarviis muuttaa.. suora nenä..
Siinäpä se.
🙄..ettei oi hiukan nolo.
Pituutta 180cm, kapea vyötärö, isot rinnat, paksut tummanpunaiset hiukset ja pisamia, vihreät silmät.
Haluaisin siis olla pisamainen amatsooni :D
No kun olet noin tietävä, laita kaikki mikä on "muutettu" entiselleen! Sekä ulkoisesti että sisäisesti, ei muuta.
No kun olet noin tietävä, laita kaikki mikä on "muutettu" entiselleen! Sekä ulkoisesti että sisäisesti, ei muuta.
Ensinäkin, atopia pois!! Seuraavaksi sitten notkoselkä simsala bim suoraksi. Jalat voisivat olla pienemmät, kenkäkoko 41 ei ole kovin naisellinen. Ja hiuksista voisi tehdä blondit niin ei tarvitse jatkuvasti olla väripurkki kourassa. Vaikka en ole naamasta mikään missi, olisi noilla muutoksilla onnellinen nainen.
30 kiloa pois ja kaksoisleuka pois, tissit pienemmät ja pystymmät.
Kulmakarvat ja häpykarvat sais olla myös vähän kesymmät ja ripset luonnostaan mustat.
Miuten näyttäisin ihan samalta kun nyt.
Minkä haltija?