Jos haltija antaisi sinulle mahdollisuuden saada juuri sellaisen ulkonäön kuin haluat
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Pituutta 180cm, kapea vyötärö, isot rinnat, paksut tummanpunaiset hiukset ja pisamia, vihreät silmät.
Haluaisin siis olla pisamainen amatsooni :D
Kuuma!!
190cm. 100kg. Ai niin, mutta nuo ovatkin mittani!
Painoa pois ja lihaksia tilalle, hiuksista paksummat ja jaloista vähän pidemmät. Pari otsaryppyä voisi myös siloittaa.
Hoikka, pitkä ja kurvikas, niin että voin syödä ihan mitä haluan.
Ak:lla meni nyt haltija ja haltija sekaisin. 😂
Jalkoihin 5 cm pituutta lisää, pömppömaha lähtisi ja rinnat pienenisi. Hiukset tuuhenisi.
voisin olla yhtä komea kuin ken, niin vastakkaisen sukupuolen edustajat alkaisivat piirittämään.
Aloitetaan vaikka siitä, että kun olen 161,5 senttiä "pitkä", niin olen kuin ilmaa naisille. Joten, pituutta haluaisin tältä haltijalta ainakin 20-25 senttiä, jotta kelpaisin naisille. M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituutta 175 cm ja painoa noin 57 kg. Pitkät raajat. Luonnonkihara tumma tukka ja vihreät isot silmät. Iho voisi olla oliivinruskea.
Itse olen taas väriltäni tuollainen joka talvityyppi haluais olla. Entäs sinä? Jännä että haluttais samanmittaisia olla 🙂
168 cm ja painoa 80 kg. Pituus on ihan ok, mutta painoa saisi vähemmän olla.
Iho on vaalea ja pisamainen. Periaatteessa sekin on ihan jees.
Haluaisin näyttää about Henry Cavillilta.
Oon nainen.
Pitäisikö kuitenkin näyttää ikäiseltään vai saisiko ulkonäköä nuorentaa? Jos saisi, niin toki poistaisin rypyt ja valahtaneet piirteet. Mutta muuten ottaisun isommat silmät, tyylikkäämmän muotoisen nenän ja vähemmän ulkonevat poskiluut. Hiuksista poistaisin pyörteen joka aiheuttaa hiusten katkeilua ja lähtemistä ja ottaisin paksut ja kiiltävät hiukset. Vaihtaisin isot roikkuvat rinnat pienempiin ja kiinteisiin. Ja ottaisin sellaisen vartalon, joka on luonnostaan hoikka ja siro, nykyisen rotevan ja kolhon sijaan.
Ramsteinin laulajana rankaisisin gootti-tyttöjä...
Haluaisin näyttää japanilaiselta. He kun eivät vanhene läheskään yhtä nopeasti kuin me suominaiset. Meidän parasta ennen päiväys on kun täytämme 30, mutta japanilaisilla naisilla se on 50. Ovat niin paljon parempia kuin me! N32
Vierailija kirjoitti:
Aloitetaan vaikka siitä, että kun olen 161,5 senttiä "pitkä", niin olen kuin ilmaa naisille. Joten, pituutta haluaisin tältä haltijalta ainakin 20-25 senttiä, jotta kelpaisin naisille. M27
Kuka hallitsee pituuskasvua, sellaiselta haltijalra voit pyytää apua, mutta haltialta voi pyytää mitä vain.😅
kun löytäisin lampun jossa majailisi henki, niin mieluummin toivoisin rahaa kuin sopivaa ulkonäköä. ulkonäöstä kun pitäisi pitää hyvää huolta. kun toivoo että olisi omaisuutta paljon, niin kannattaa olla tarkkana että mitä toivoo. huonolla onnella lampunhenki antaa isot määrät käteistä. pankissa sitten kyseltäisiin että mistä rahat on peräisin ja myös verottajaa kiinnostaisi. joten kannattaisi toivoa että tulisi lottovoitto. veikkaus on valtion firma jonka toimintaa valvotaan. joten kukaan ei alkaisi kyselemään että mistä rahat on lähtöisin.
Olisin muuten samannäköinen kuin nytkin, mutta 35kg kevyempi ja ruumiinrakenteelta rintavan ompun sijaan maltillinen tiimalasi ja suht siro.
Haluaisin näyttää niiltä upeilta saksalaissarjojen klassisilta tummaveriköiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä haltija?
Ulkoisen olemuksesi haltija.
Tiedäthän ettei sinun habituksesi ole sinun itsesi tuotos.
Onko sulle ihan selvää, mitä sana "haltija" tarkoittaa?
Haltijalla tarkoitetaan muuta tahoa kuin omistajaa
Haltia mytologinen taruolento
Nythän tämä selviää sullekin.
Haltija ja haltia
Suomen kielen lautakunta keskusteli haltija-sanan oikeinkirjoituksesta kokouksessaan 23.10.2013.
Haltija-sanalla on kaksi merkitystä, jotka Kielitoimiston sanakirja (2012) esittää seuraavasti:
1. henkilö jonka hallinnassa, hallussa jokin on; omistaja; käyttäjä, hoitaja. Huoneiston haltija. Tilin, velkakirjan haltija. Toimen nykyinen haltija. Nimen haltija se jolla nimi on. Hänet oli pantu paljon haltijaksi vastaamaan paljosta.
2. myt. luonnossa t. kodin piirissä vaikuttava uskomusolento, (suojelus)henki; tonttu, keijukainen tms. Hyvä, paha haltija. Metsän, kodin, tulen haltija myös →←.
Kuv. Hän on ollut meidän hyvä haltijamme hyväntekijämme. Ilmojen haltija ei suosinut meitä oli huono sää.
Sanakirja käyttää – vanhan suosituksen mukaisesti – kirjoitusasua haltija sanan kaikissa merkityksissä.
Haltija-sanan oikeinkirjoituksesta on keskusteltu 1900-luvun alkuvuosista lähtien. Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran kielivaliokunta käsitteli kysymystä vuosina 1937 ja 1938 ja päätyi suosittamaan asua haltija sanan kaikkiin merkityksiin. (Ks. Taru Kolehmaisen artikkeli Kielikellossa 1/2009.)
Kuluneina vuosikymmeninä sanan oikeinkirjoitus ei ole vakiintunut kielivaliokunnan suosituksen mukaiseksi. Yleinen käsitys on, että mytologista olentoa merkitsevä sana kirjoitetaan j:ttömänä, haltia. Mallia ovat pitäneet yllä mm. klassiset sadut ja nykyisin myös laaja fantasiakirjallisuus.
T. Kielikello
Vierailija kirjoitti:
Ak:lla meni nyt haltija ja haltija sekaisin. 😂
August Korhosella meni sekaisin mitkä?
Haltijalla tarkoitetaan muuta tahoa kuin omistajaa
Haltia mytologinen taruolento
Nythän tämä selviää sullekin.