Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa vauvahaaveluissa antaa tulla jos on tullakseen

Vierailija
04.09.2022 |

Olimme sopineet miehen kanssa että ryhtyisimme yrittämään vauvaa. Olemme olleet yhdessä lähemmäs 10v ja vauva-asiaa pyöritelleet mielessä viimeiset 5 vuotta. En ole ollut painostava osapuoli tai mitenkään vauvaintoilija. Ihan vain realistisesti ollaan puhuttu ja otettu huomioon iät yms.

No, minä tiedän milloin ovuloin, tunnen sen kivusta, oireista sekä kalenterinpäivistä: se ei tule minulle yllätyksenä.

Sanoin miehelle että nyt olisi hyvä hetki esim joka toinen päivä touhuta tms ja mies oli että Ok, sopii.

Mies ei sitten pystynyt tulemaan. Ekaa kertaa ikinä. Sanoi ettei tykännyt että häntä painostetaan toimimaan tiettynä hetkenä ja että hän haluaa että vauva tulee jos on tullakseen. Eeeehhhh. Mitä hittoa??

Sanoin ettei se vauva tule kuin kerran kuussa tiettyyn aikaan ja annoin nyt liukumaa viikon, eli en sanonut milloin se ovulaatio päivä on tms, mutta enhän voi lähteä sellaiseen että huijaan miestä ja yksinäni katson ovulaatio ajankohdan ja houkuttelen sänkyyn koen että tämä on yhteinen projekti ja molempien pitää olla tietoinen milloin VOI tärpätä

Miten te oikein näette vauvan teossa termin tulee jos on tullakseen? Miten minun olisi pitänyt toimia? En kuitenkaan ole mitään muuta tehnyt kuin kuunnellut kehoani :O

Taitaa tämä olla tässä minun osalta muutenkin ei mies ole valmis tai halua tätä. Itsellä alkaa olla jo ikää enkä kestä tälläistä lapsellista touhua ettei voi edes puhua milloin on ovulaatio. :(

Kommentit (567)

Vierailija
521/567 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella voi olla hyvin voimakas, 3-4 päivää kestävä kiima, silloin kun hän voisi tulla raskaaksi. Parisuhteissa tämä voi laantua, sillä spermaa on muutenkin saatavilla.

Vierailija
522/567 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en yrittäisi raskautumista ilman kiimaa, sillä pitäisin sitä selvänä merkkinä siitä, että kaikki ei ole raskauden kannalta ihanteellista.

Mutta jos kiimoja ei milloinkaan olisi tai ne olisivat hyvin heikkoja, tyytyisin siihen että ylipäänsä raskautuisin. Pitäisin ihmeellisenä, jos raskautuisin heti, vaikka keho ei näyttänyt siihen valmiutta.

Tyytyisin heikkoon kiimaan myös hätätapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/567 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimattomuudesta tulee todennäköisemmin pienikokoisia jälkeläisiä?? (käytettävissä olevan munasolun laatu?)

Vierailija
524/567 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en yrittäisi raskautumista ilman kiimaa, sillä pitäisin sitä selvänä merkkinä siitä, että kaikki ei ole raskauden kannalta ihanteellista.

Mutta jos kiimoja ei milloinkaan olisi tai ne olisivat hyvin heikkoja, tyytyisin siihen että ylipäänsä raskautuisin. Pitäisin ihmeellisenä, jos raskautuisin heti, vaikka keho ei näyttänyt siihen valmiutta.

Tyytyisin heikkoon kiimaan myös hätätapauksessa.

Hei, tekisitkö tälle oman ketjun? Uusi palstahullu kiinnostaa aina :)

Vierailija
525/567 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi miehet eivät voi ilmaista näitä asioita terveellä tavalla, vaan aina mahdollisimman halventavasti ja rumasti. Olen muutaman miehen kanssa puhunut lastenhankinnasta ja joka kerta saanut henkisesti selkääni. Minut on haukuttu maanrakoon kun olen erehtynyt kertomaan, että haluan lapsia tai lapsen. 

Yksikin heitti mukamas vitsikkäänä, että pitäisikö hänen eksälleen soitella samalla et jospa sekin haluaisi lisää lapsia. 

Toinen haukkui minut pystyyn, ja uhriutui mestarillisesti kun jätin baariin yksin istumaan viisauksineen ja sanoin, että eiköhän tämä ole tässä. Hänestä kritiikkinsä oli aiheellista. 

Kolmas arvosteli mahdollista äitiyttäni, kertoi kaikki huonot puoleni ja paukuttamalla paukutti päätään. Hänetkin jätin. 

Lopputuloksena kenelläkään noista miehistä ei ole parisuhteet pysyneet, heillä ei ole elämäntilanne muuttunut mihinkään viimeisen kymmenen vuoden säteellä ja itselläni on lapsi ja aviomies ja elän normaalia, tasaista perhearkea. En ole vieläkään sossu...tti enkä elä yhteiskunnan tuilla, vaikka opiskelenkin ja valmistun pian ammattiin. En ole havainnut äitiydessäni mitään vikaa. Sen sijaan noiden miesten asenteissa huomaan monta vinoumaa; ihan kuin naisen olisi pitänyt elää vain heitä itseään varten vapaasti mollattavissa ja ihan kuin sille kumppanille voisi laukoa mitä tahansa. Sellaisen kardinaaliloukkauksen olin mennyt sanomaan kuin ilmaisemaan, että haluan lapsia. 

Vierailija
526/567 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halua lasta. Tai haluaa, muttei sinun kanssasi.

Niin. Sanoo että haluaa ja erota ei suostu. Ap

Mies siis haluaa lapsen, ap on salaa vältellyt raskautta kuusi kuukautta, ja on nyt loukkaantunut miehen epäonnistuttua kerran seksissä ja haluaa palauttaa ehkäisyn takaisin.

Ilmeisesti ap ei halua lasta, vaan mies?

Vierailija
527/567 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kulta, minä ovuloin nyt! Tehdäänpä vauva!" On ehkä maailman epäseksikkäin lausahdus mitä olen hetkeen kuullut. Mies suoriutuu parhaiten himoissaan.

Vierailija
528/567 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän että seksistä tuli sitten yhtäkkiä sellaista 'pakkopullaa', ainakin miehellesi. Sanot hänelle että nyt pitää saada yhdyntä, halutti tai ei ja jos sattuu haluttamaan väärään aikaan niin sitten ehkä kieltäydyt koska ei ole vauvanteko aika. Yleensä on normaalia että pariskunnat ajattelevat että antaa vauvan tulla jos on tullakseen ja lopettavat vain ehkäisyn käytön mutta te olette kai jättäneet asian niin tipalle että biologisen kellon takia seksuaalisen kanssakäymisen täytyy perustua tiettyihin ajankohtiin. Kyllä hän varmaan sitä lasta myöskin haluaa mutta ehkä myös tuntee olevansa vain sellainen siemenneste kone jonka pitää pystyä toimimaan aina kun sanot että nyt on vauvanteko aika, tule ja tee tehtäväsi.

Vierailija
529/567 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä sivusto kadottaa kysymysmerkit, pilkut sekä muut merkit :o AP

Koska on surkeasti koodattu.

Vierailija
530/567 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se antaa tulla jos on tullakseen -vauva saa alkunsa just siitä, että touhuatte ilman suunnitelmia ja ajoituksia silloin kun mieli tekee. Ja ymmärrän senkin, että mies voi mennä lukkoon kun on ns. pakko päällä. Itse kysyisin, olisko hänellä helpompi, jos ei tiedä milloin sulla on ovis. Mieti omalle kohdalle, että sun pitäisi saada orq just tiettynä päivänä, onnistuisiko?

Kyllä onnistuisi, helposti.

Minullakin, naisena, onnistuisi helposti. Ja lapsen laittaminen alulle lisäsi vain kiihottumistani. Miehissä on kuitenkin useita toooodella herkkiksiä ja vähän sellaisia romantikkoja. Vähänkin ronskinpi puhe tmv. voi saada miehen menemään ihan lukkoon. (Tai sitten ne puhuu itse ronsekeja peittääkseen omaa hempeyttään, mutta eivät kestä naiselta yhtään ronskinpaa puhetta.) Pienikin ohjaaminen seksissä voi olla joillekin täysin latistavaa, vaikka yrittäisi kuinka nätisti neuvoa, mistä ja miten itse tykkäisi jne. Uskomattoman useat miehet ovat uskomattoman herkkiä seksin suhteen, vaikka yrittävät sitä yleensä peitelläkin. En pitäisi sitä ollenkaan mahdottomana, että ap:n miehellä suorituspaineet yllättivät tuossa tilanteessa. 

Vierailija
531/567 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juteltiin siitä eilen, ja mies sanoi ettei pysty kun on suorituspaineet, sanoin että pakkohan minun on kertoa milloin on ovulaatio, kun yhdessä tämä ollaan suunniteltu ja sitten oudosti sanoi ai nytkö se olisi ollut .. en ymmärrä. Ei voi olla noin tyhmä.

Kiitos kaikille viesteistä. Mulle riitti tämä yksi kerta kyllä, en aio enää vaivautua yrittämään. Todella paha mieli jäi ja tuntuu että huijattiin.

Koen että vauvateon pitäisi olla kiva juttu, sellainen asia mitä mielellään tekee.. ei että tulee suorituspaineita tai että se on pakkopullaa.. olisi ihana laittaa kumppanille tekstari nyt on ovis!! Ja toinen tulisi innoissaan kotiin ei niin että minun pitäisi huijata.

Ap

--------------

- no siinä vauvanteossa on myös vähemmän kivoja juttuja, esim joillakin raju raskauspahoinvointi. Tarkoitan että se prosessi ei lopu siihen hedelmöitymiseen. 

"Pakkohan minun on kertoa milloin on ovulaatio, kun yhdessä tämä ollaan suunniteltu"

No ei kyllä ole pakko. Ymmärrän että haluaisit että kuksitte molemmat tietoisesti vauvankuvat silmissä, mutta normaalimiehellä kyllä siitä lerpahtaa. Ihme juttuja sulla, anteeksi vaan. 

"vauvateon pitäisi olla kiva juttu, sellainen asia mitä mielellään tekee"

Sek sin pitäisi olla kiva juttu mitä mielellään tekee. Ei siinä tarvii sitä vauvaa ajatella. Ja kuten näet, ainakin miehelle siitä voi olla jopa haittaa seksin sujuvuuden kannalta. 

Vierailija
532/567 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaveri kerto ju äsken kun muija rupes haluu vauvaa ja pitäs sit tehdä pikapanot kun on ne päivät, muuten ei oo vuoteen sallinut edes kosketusta.

No selvis sitten et on jo paksuna, mutta jollekin muulle, yritti peittää harha-askeleensa. Jostain syystä kun vaimo rupes laskee otollisinta päivää niin mun halut menee samantien. Kyl mä vauan haluisin, mut tuo laskeminen ei vaan sovi.

Vierailija
533/567 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lasketaan sisälle kyselemättä.

Vierailija
534/567 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli lasketaan sisälle kyselemättä.

No näinhän ap miehensä kanssa oli sopinut, mitta alkoi sitten itse himmailla.

Vierailija
535/567 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kun esikoista tehtiin niin suurin piirtein joka päivä jyystettiin ja kyllä siltä tuntu jyystämiseltä. Huvittaa vieläkin, kun nyt muistelen, kun mies sano että eikö se jo riitä ku vehkeet jo kipeät:D

Voi kun silloin olisin jo tiennyt, että tulen raskaaksi jo suunnilleen, kun näen miehen aluhousut:D No ei enää verenmaku suussa tekemistä.

Vierailija
536/567 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vtt tollaset ylisuorittajat jotka sekkarin kanssa ajastaa koska "pitää tulla" kun "muutoin kaikki on pilalla ikuisesti".

Se raskautuminen nimenomaan vaatii tuota päivän ja jopa kellon tarkkuudella menemistä. JOS siis oikeasti lasta yritetään.

Eikä vaadi. Itse tulin raskaaksi kesken kuukautisten. Se oli maaiilman onnellisin juttu!

Tiedätkö miksi kutsutaan hmisiä, jotka luottavat varmoihin päiviin?

Isiksi ja äidiksi.

Ai niinkö? Eksän kanssa oli käytössä keskeytetty ja varmat päivät. 9-vuotta ja 0 lasta. Nykyisen kanssa tietoinen päätös yrittää lasta ja peuhaamisen ajoittaminen erityisesti tärppipäiville. Tuloksena lapsi.

Tosin en kyllä lähtisi yleisesti suosittelemaan, mutta ei minusta äitiä tullut vahingossa.

Vierailija
537/567 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jo sanonut että lapsi saa tulla. Lopeta se ovulaatiosta hössöttäminen, se aiheuttaa suorituspaineita. On se naisilla helppoa kun tarvitsee vain maata jalat levällään.

Vierailija
538/567 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa taas dramaattista.

Omassa tuttavapiirissäni on vaikka kuinka monta 30+ pariskuntaa jotka eivät ole osanneet päättää haluavatko lapsia vai ei, ja jos niin milloin.

Ovat sitten tehneet juuri noin, että eivät ole ehkäisseet, mutta eivät myöskään yrittämällä yrittäneet raskautua, vaan päättäneet että TULEE JOS ON TULLAKSEEN ja eläneet vaan normaalisti.

Ja sitten jossain vaiheessa (aika pian) on tullut.

Ei kyllä liity mitenkään siihen, ettei haluaisi oikeasti lasta. Jos aikuinen ihminen ei oikeasti halua lasta, niin se ei todellakaan uskalla sekstailla ilman ehkäisyä.

Kymmeniä sivuja saatu tällaisesta aikaiseksi?

Vierailija
539/567 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä mies oli ihan innoissaan mukana vauvan yrittämisessä. Pantiin silloin kun oli ovulaatio ja todellakin molemmat sen tiesivät. Kolmannella kierrolla tärppäsi. Kyllä on herkkiä miehiä taas täällä, mutta eihän se mitään uutta ole.

Vierailija
540/567 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin keskustelut ovulaatiosta. Minulla on kaksi raskautta saanut alkunsa 5 päivää kuukautisten alkamisesta. Nauttikaa toistenne läheisyydestä, niin mekin teimme. Ei olla nuoria. Mies oli yli 40, kun nuorimmainen syntyi. Minä olen muutaman vuoden nuorempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi