Onko 161 cm nainen lyhyt?
Haluaisin olla vähintään 170 cm. Ja tietysti hoikka ja treenattu. Itsellä noin 30 kg ylipainoa.
Kommentit (43)
Minäkin olen tämän pituinen. Onko kovin lyhyt?
jalkoja on myös mahdollista kirurgisesti pidentää, esim reisiin ja sääriin 5cm, niin olet jo ihan missinmitoissa.
On niitä lyhyempiäkin. Suomalaisen naisen keskipituus on noin 165 cm.
Noista muutoksista treenaaminen onnistuu helpoimmin ja tuo parhaan olon.
Nimim. Hölkkäilevä pullukka
Lihooko lyhyt helpommin kuin pitkä?
Mä olen sen mittainen ja en pidä itseäni erityisen lyhyenä. Keskimittaa vähän lyhyempi, mutta en nyt niin merkittävästi että ihan huomattavan pätkä olisin.
Mutta joo valitettavasti ylipaino näkyy lyhyemmissä ihmisissä rumemmin kuin pidemmissä. Olen itsekin ollut 30 kg ylipainoinen raskauksien ja kotiäiteilyn jälkeen ja varsinainen leveä punkero olin. Kun leveyden ja korkeuden suhde muuttuu niin että leveyttä on enemmän, näyttää lyhyemmältä. Lisäksi lyhyisiin ihmisiin useammin paino kertyy mahaan erityisesti eikä tasaisesti koko kroppaan, mikä ei varsinaisesti kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Lihooko lyhyt helpommin kuin pitkä?
Siinä mielessä joo että peruskulutus on pienempi. Ja kuitenkin esim. ravintola-annokset on samankokoisia kaikille ja muutenkin helpompi tottua syömään isompia annoksia.
190 cm mies tuli iskemään baarissa, mikä on kaikkein nolointa tässä kääpiönä olossa. Olin hoikka vielä noihin aikoihin kun baareissa tuli käytyä.
Ap
Pätkä mikä pätkä, mutta haittaaks se?
Normaali pituus. Lyhyeksi voisi sanoa noin 150 cm naista.
Olen pitkä mutta minusta sillä ei ole väliä, koska sullekin ap löytyy mies, jonka kanssa sovitte yhteen. Esim joku 170 senttinen mies voi kokea että olette juuri ihanan sopiva pari.
Laihduttaa kannattaa kuitenkin!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sen mittainen ja en pidä itseäni erityisen lyhyenä. Keskimittaa vähän lyhyempi, mutta en nyt niin merkittävästi että ihan huomattavan pätkä olisin.
Mutta joo valitettavasti ylipaino näkyy lyhyemmissä ihmisissä rumemmin kuin pidemmissä. Olen itsekin ollut 30 kg ylipainoinen raskauksien ja kotiäiteilyn jälkeen ja varsinainen leveä punkero olin. Kun leveyden ja korkeuden suhde muuttuu niin että leveyttä on enemmän, näyttää lyhyemmältä. Lisäksi lyhyisiin ihmisiin useammin paino kertyy mahaan erityisesti eikä tasaisesti koko kroppaan, mikä ei varsinaisesti kaunista.
Olen 160 cm ja ylipaino on aina jakautunut hyvin tasaisesti eri puolille kroppaa, olen muodoltani tiimalasi.
En ole muutenkaan huomannut, että lyhyille naisille erityisesti kertyisi ylimääräistä vatsaan. Ennemminkin päin vastoin, usein tulee kookkaita omenavartaloisia naisia vastaan.
Kiva olla pieni ja pippurinen. En liho helposti ja olen suoranainen ikiliikkuja.
157 cm nainen
Onhan tuo aika pätkä. Näyttävä nainen on +170cm.
Mies
Miten olis laihdutus?