Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 161 cm nainen lyhyt?

Vierailija
03.09.2022 |

Haluaisin olla vähintään 170 cm. Ja tietysti hoikka ja treenattu. Itsellä noin 30 kg ylipainoa.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihooko lyhyt helpommin kuin pitkä?

Siinä mielessä joo että peruskulutus on pienempi. Ja kuitenkin esim. ravintola-annokset on samankokoisia kaikille ja muutenkin helpompi tottua syömään isompia annoksia.

Lyhyt ei liho yhtään sen helpommin kuin pitkä ihminen. Pituudella ei ole mitään tekemistä peruskulutuksen kanssa, painolla on.

Vierailija
22/43 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 164cm ja koen olevani lyhyehkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat on leppoisia

ei ne keksi muille kepposia.

Kun on runsaslihainen

niin ei oo vihainen.

Vierailija
24/43 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

190 cm mies tuli iskemään baarissa, mikä on kaikkein nolointa tässä kääpiönä olossa. Olin hoikka vielä noihin aikoihin kun baareissa tuli käytyä.

Ap

Siroilla petite-naisilla olisi vientiä.

Vierailija
25/43 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
26/43 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi pitää korkkareita.

Vierailija
27/43 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä itseäni lyhyehkönä pidän, vaikka minua lyhempiäkin on. Osasyynä on varmasti se, että tyttäreni on 180 cm ja hänen rinnallaan tuntee itsensä kääpiöksi.

Noh, tapailemani mien on 175 cm, mulle sopivan pituinen.

-161 cm

Vierailija
28/43 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuden puolesta täydellisen pituinen. Mutta paino aiheuttaisi huolta.

Vierailija
29/43 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon pituuteen soma, siro, mielellään vähän alipainoinen tai juuri sopivan painoinen vartalo. Vastustamaton geisha on hän.

Vierailija
30/43 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se totta, että lyhyt nainen ei ole ikinä näyttävä tai upea, oli paino mikä tahansa. Pikemminkin lyhyt nainen on sellainen "söpö", jota kaikki vähättelee ja eivät ota tosissaan koon takia, vähän kuten vauvaa. Mutta pituudelleen ei voi mitään, niin ei kun vaan korkkarit jalkaan ja menoks! 

Nimim. 162 cm hukkapätkä

Vierailija
31/43 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

190 cm mies tuli iskemään baarissa, mikä on kaikkein nolointa tässä kääpiönä olossa. Olin hoikka vielä noihin aikoihin kun baareissa tuli käytyä.

Ap

Ei pituus pitäisi olla mikään este parisuhteen.

Vähän luulen että et halua suhdetta lainkaan kun heti löytyy joku tekosyy miksi ei kiinnosta edes tutustua paremmin....

Vierailija
32/43 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla suomalainen nainen keskipituudeltaan Max 164cm.

Eli et ole lyhyt, vaan normaali.

Vierailija
33/43 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo aika pätkä. Näyttävä nainen on +170cm.

Mies

Sanna on 164

Vierailija
34/43 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenpituisille naisille löytyy kyllä sopiva mies.

Vierailija
35/43 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Wtf? Kääpiönä olossa? 🙄

Olen samanpituinen ja seurustelin nuorena 192 cm pitkän miehen kanssa. Ei ollut ongelma tai nolottanut.

Vierailija
36/43 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 163 ja ihan tavallisen pituinen mielestäni. Ja juuri sopiva, ei liian lyhyt. Etenkin miehet pitää minua kyllä pienenä, koska olen todella siro ja hoikka. Tästä huolimatta kuitenkin hyvät muodot, joten seuraa kyllä löytyisi. Mutta sitä on jo, mies on 197, ei haittaa yhtään pituusero. Päinvastoin.

Vierailija
37/43 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuinka niin noloa? Minulla on pituutta 164 cm. Joo, melko lyhyenä pidän itseäni. Miesystäväni yli 190-senttinen, olisiko 194 cm, en nyt niin tarkkaan muista. Yhdessä on oltu vuosikaudet ja kaikenlaisia ongelmia koettu, mutta yksikään niistä ei ole liittynyt kyllä pituuteen millään tavalla. Joo, varmaan pituusero näyttää hassulta, mutta entä sitten? En minä kumppania valitse sen perusteella, mitä muut ajattelevat.

38/43 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 168 ja oon lyhyt 😅

Vierailija
39/43 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo pituus ole ongelma, tuo paino on.

Vierailija
40/43 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi pituus mitattiin kouluaikoina aivan vääristyneellä tavalla, niin että piti venyttää itseään äärimmilleen (lääkäri oikeen kehotti ja taas kehotti) ja kun mulla on suht pitkä kaula niin oikeasti venyin luonnottomaan asentoon asti. En siis ikinä liiku missään sellaisessa äärimmäisessä kurotus-asennossa. Tälleen mitattuna olen 159 cm. Yleensä ihmiset luulleet siitä alemmas. No tietenkin, luonnollisesti, koska toi virallinen mitta on luonnoton. Oikeasti olenkin varmaan 157 tai jotain.

Olen tyytyväinen pienuuteen. Joskus nuorempana halusin olla pidempi. Nykyään ihan sinut koon kanssa. Siroksi sanotaan. Voisi olla menekkiä miesten kanssa, mutta olen arka enkä halua sekaantua vääriin miehiin, joilla vain fetissit ja kokemukset mielessä. Aina sanotaan että miehet kokevat suojelevuutta etenkin pieniin naisiin. Haaveissa niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän