Miksi alkoholi kolottaa sääriä, käsiä ja olkapäitä
Kommentit (12)
Leukemia oireilee myös tolla tavalla
Mulla myös pienestäkin määrästä alkaa niskaa ja olkapäitä särkemään. Outoa, näin on ollut aina.
Keski-iässä tuo on aika normaalia ja 33+ iässä. Ihmisten kroppa reagoi eri tavoin. Se voi johtua muustakin kuin alkoholista pelkästään, toki voi pelkästäänkin alkoholista johtua. Lihasjumit, puutokset, hormonit, autoimmuunisairaudet, tulehdusreaktio, muu, allergiat tai jokin mikä pitää itse miettiä mistä se voisi tulla. Ehkä se on vähän vampyyrinen aine ja "vie veret".
Kihti? Alkoholin aiheuttama neuropatia? Nivelreuma? Alkoholimyrkky pahentaa ainakin noiden sairauksien oireita.
Vierailija kirjoitti:
Kihti? Alkoholin aiheuttama neuropatia? Nivelreuma? Alkoholimyrkky pahentaa ainakin noiden sairauksien oireita.
Eikö reumaoireita voi olla lihaksissa. Mutta joillakin elimistö tarvitsee lepoa kylmästä, stressistä, kylmä vetää jumiin äkkiä. Ja jos tarvitsee mineraaleja ja nestettä. Mutta joskus burana tekee tuon saman joillekin, miksi? Keski-iässä varsinkin.
Mulla se ei tee kipeää, vaan jo hyvin pieni annos vie hetkellisesti voimat ja tunnon jäsenistä. Ei siis ole kyseessä mikään drinksua drinksun perään -kooma, vaan pari siemausta mietoakin alkoholia turruttaa kädet ja jalat. Tuo tapahtui nuorempana kun tuli käytettyä alkoa useammin, ja tapahtuu nykyisin kun käyttö on parin annoksen vuosiluokkaa. Jotenkin olen kuvitellut että nämä tällaiset fyysiset tuntemukset on normaaleja?
Mulla tulee alkoholista särky vasempaan pohkeeseen, joten nyt olen raitis. Ensin vähensin ja nyt on mennyt kuukausia viimeisestä alkoholiannoksesta.
Väärää alkoholia jos ei käy päähän.
Etanoliliuotin läpäisee elimistön lähes kauttaaltaan ja nakertaa sitten kokonaisvaltaisesti.
Älä juo liuotinta.
No aika selkeä merkki siitä että sun todellakaan ei pidä juoda, ei ole mikään normaalireaktio.