Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi alkoholi kolottaa sääriä, käsiä ja olkapäitä

Vierailija
30.04.2024 |

Tuntuu kuin se menisi ns luihin asti 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika selkeä merkki siitä että sun todellakaan ei pidä juoda, ei ole mikään normaalireaktio.

Vierailija
2/12 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämättömästi raskaana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leukemia oireilee myös tolla tavalla 

Vierailija
4/12 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on hermomyrkky

Vierailija
5/12 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös pienestäkin määrästä alkaa niskaa ja olkapäitä särkemään. Outoa, näin on ollut aina. 

Vierailija
6/12 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iässä tuo on aika normaalia ja 33+ iässä. Ihmisten kroppa reagoi eri tavoin. Se voi johtua muustakin kuin alkoholista pelkästään, toki voi pelkästäänkin alkoholista johtua. Lihasjumit, puutokset, hormonit, autoimmuunisairaudet, tulehdusreaktio, muu, allergiat tai jokin mikä pitää itse miettiä mistä se voisi tulla. Ehkä se on vähän vampyyrinen aine ja "vie veret".

Vierailija
7/12 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihti? Alkoholin aiheuttama neuropatia? Nivelreuma? Alkoholimyrkky pahentaa ainakin noiden sairauksien oireita. 

Vierailija
8/12 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kihti? Alkoholin aiheuttama neuropatia? Nivelreuma? Alkoholimyrkky pahentaa ainakin noiden sairauksien oireita. 

Eikö reumaoireita voi olla lihaksissa. Mutta joillakin elimistö tarvitsee lepoa kylmästä, stressistä, kylmä vetää jumiin äkkiä. Ja jos tarvitsee mineraaleja ja nestettä. Mutta joskus burana tekee tuon saman joillekin, miksi? Keski-iässä varsinkin.

Vierailija
9/12 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se ei tee kipeää, vaan jo hyvin pieni annos vie hetkellisesti voimat ja tunnon jäsenistä. Ei siis ole kyseessä mikään drinksua drinksun perään -kooma, vaan pari siemausta mietoakin alkoholia turruttaa kädet ja jalat. Tuo tapahtui nuorempana kun tuli käytettyä alkoa useammin, ja tapahtuu nykyisin kun käyttö on parin annoksen vuosiluokkaa. Jotenkin olen kuvitellut että nämä tällaiset fyysiset tuntemukset on normaaleja?

Vierailija
10/12 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee alkoholista särky vasempaan pohkeeseen, joten nyt olen raitis. Ensin vähensin ja nyt on mennyt kuukausia viimeisestä alkoholiannoksesta.

Vierailija
11/12 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärää alkoholia jos ei käy päähän.

Vierailija
12/12 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etanoliliuotin läpäisee elimistön lähes kauttaaltaan ja nakertaa sitten kokonaisvaltaisesti.

Älä juo liuotinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän