Nyt kyllä loppu minun osalta treffailut sun muut
Kohta 3 vuotta tässä treffaillut, laittanut itseään likoon, kehittänyt itseään, ollut myös yksin aina välissä. Ja vaikka nyt olenkin oppinut mm. itsevarmuutta ja kehittänyt omaa itsereflektointia paljon, niin muutoin käteen on jäänyt vaan tyhjä luu. Paljon surua ja pettymystä, valehtelua ja hylkäämistä. Laskin että viimeisen vuoden aikana minulla on ollut kolme ihmissuhdetta. 2 kk, 2 kk ja 4kk pituiset. Hitto miten paljon mahtuu kuulkaa tunteita tommoseen; ihastumista, jännitystä, viimiseen ehkä jo vähän rakastuinkin. Sit korkeelta putoamista pettymyksiin, eroon, ikävään... ihmekös olen henkisesti ihan uupunut.
Jatkossa keskityn vain itseeni ja lapsiini (joita en yhteenkään suhteeseen ole sotkenut ja siitä kannan ylpeyttä!) Jospa se mielenrauhakin siitä taas laskeutuis.
Kommentit (605)
Olet kehittänyt itsevarmuutta ja itsereflektointia? Oletko nainen vai mies? Miten on ulkonäkösi kehittämisen laita, joka on se ratkaisevin askel?
Kyllä tämä on nykyajan vitsaus, josta kärsivät miehet ja naiset. Ennen oli pariutuminen helpompaa. Itsellä treffit huomenna, ja melkein olen jo perumassa sen, koska en ole varma, jaksanko edes ketäään elämääni. Olen jo ollut niin kauan yksin, että se alkaa tuntua paremmalta vaihtoehdolta. Asiat, jotka ennen yksinolemisessa pelottivat, ovat nykyään kivoja yksin. Esim matkailu.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on sentään siitä lohdullinen tilanne että kelpaat edes tuohon pisteeseen saakka.
Esim itselläni miehenä on tilanne että saan pakit aina ennen seksiä. Kuvittele kun olet vuosia ilman seksiä ja käyt vain ns. kaveritreffeillä.
Joo, kyllä aina uusi ehdokas näyttää jostain ilmestyvän. Kunpa vaan itsellekin sopis pelkät seksisuhteet, mutta kun ei sovi. Mieluummin sit yksin. Miehet ja naiset on tässä usein erilaisia ja se myös aiheuttanee ongelmaa suhteissa.
Varmasti kamalaa niille jotka ei koskaan saa kosketusta toiseen sukupuoleen, vaikka tahtoisi.
Itse olen lapseton eikä samassa ajassa e. viimeisen kolmen vuoden aikana ole ollut viikkoa kestänyttä suhdetta. - Mihinkähän tässä kohtaa pitäisi keskittyä seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on sentään siitä lohdullinen tilanne että kelpaat edes tuohon pisteeseen saakka.
Esim itselläni miehenä on tilanne että saan pakit aina ennen seksiä. Kuvittele kun olet vuosia ilman seksiä ja käyt vain ns. kaveritreffeillä.
Näkyykö se päällepäin jos ei ole saanut seksiä. Kai sentään osaat itse tyydytystä harrastaa ilman että siihen toista ihmistä tarvitaan.
Miksi kukaan panostaisi suhteeseen sinun kanssa kun vaihtelet suhteita vähän väliä niin eibole mitään järkeä panostaa kun sinulle ei kelpaa kuitenkaan ja hetken päästä vaihdat suhdetta. Näin suhteeseen panostavan miehen näkökulmasta ei ole millään tavalla kannattavaa panostaa suhteeseen sarjadeittailijan kanssa kun se etsii kuitenkin koko ajan uusia ja kun ihastuu edellinen suhde kariutuu jokun epämääräisen tekosyyn perusteella
Vierailija kirjoitti:
Olet kehittänyt itsevarmuutta ja itsereflektointia? Oletko nainen vai mies? Miten on ulkonäkösi kehittämisen laita, joka on se ratkaisevin askel?
No ei minusta minun ulkonäössä mitään vikaa ole. Siis sellaista, mitä ilman kirurgin veistä pitäisi vielä kehittää. Olen hoikka, urheilen, pitkät hiukset jotka laitan usein esim kiharoille, meikkaan, pukeudun naisellisesti. Ja ihan näin teen oli miestä tai ei. Olen aina ollut kiinnostunut omasta ulkonäöstä. Ja eiköhän se miesten määräkin joka tossa ympärillä on pörrännyt kerro ettei se suurin ongelma ole nyt ehkä ulkonäössä. Ehkä päinvastoin. Joskus tuntuu että ainoa asia mistä kiinnostutaan on ulkonäkö ja tarkemmin sanottuna vielä hoikkuus. Joitain miehiä ei tunnu muu kiinnostavan, ne kyllä rankkaan ekana pois. En halua pinnallista miestä.
Miten joku voi edes löytää vuoden aikana kolme niin kiinnostavaa ihmistä, että niistä tulee muutamien kuukausien tapailuja jokaisesta? Ei sulla ap taida ainakaan kummoinen taso olla. Jokainen, joka tulee vastaan kelpaa ja aina kun edellinen loppuu, on jo heti uusi kiikarissa? Eipä ihme, ettei mistään tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä aina uusi ehdokas näyttää jostain ilmestyvän. Kunpa vaan itsellekin sopis pelkät seksisuhteet, mutta kun ei sovi. Mieluummin sit yksin. Miehet ja naiset on tässä usein erilaisia ja se myös aiheuttanee ongelmaa suhteissa.
Varmasti kamalaa niille jotka ei koskaan saa kosketusta toiseen sukupuoleen, vaikka tahtoisi.
Ikävää ja tylsää on myös se, että seksinkin suhteen asioita yksinkertaistetaan niin, että miesten halutaan uskoa olevan kiinnostuneempia seksistä kuin naisten. - En minä miehenä ja lähes kroonisesta läheisyyden kaipuustani huolimatta ole valmis ja halukas "vain" seksisuhteeseen. - Jaa miksikö? Koska en halua ihmisuhteistani yhdenkään olevan mikään epämääräine viritelmä tai erinäistä mahd. päivänvaloa kestämätöntä säätämistä.
Kuulostaa hirveältä. Ihmiset shoppailee suhteita. Aina löytyy/voi löytyä parempi. Luojan kiitos en ole sinkku, en kestäisi tuollaista. Olisin varmaan ennemmin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei minusta minun ulkonäössä mitään vikaa ole. Siis sellaista, mitä ilman kirurgin veistä pitäisi vielä kehittää. Olen hoikka, urheilen, pitkät hiukset jotka laitan usein esim kiharoille, meikkaan, pukeudun naisellisesti. Ja ihan näin teen oli miestä tai ei. Olen aina ollut kiinnostunut omasta ulkonäöstä. Ja eiköhän se miesten määräkin joka tossa ympärillä on pörrännyt kerro ettei se suurin ongelma ole nyt ehkä ulkonäössä. Ehkä päinvastoin. Joskus tuntuu että ainoa asia mistä kiinnostutaan on ulkonäkö ja tarkemmin sanottuna vielä hoikkuus. Joitain miehiä ei tunnu muu kiinnostavan, ne kyllä rankkaan ekana pois. En halua pinnallista miestä.
Kolme vuotta treffaillut tuollaisena unelmatapauksena? Joku mättää ja pahasti tuossa selostuksessasi. Ehkä et ole ihan noin kaunis, kuin annat ymmärtää. Monella naisella on täysin harhainen luulo omasta ulkonäöstä johtuen siitä, että naispuoliset ystävät hehkuttavat joka paikassa kauniiksi erityisesti somessa olevia kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan panostaisi suhteeseen sinun kanssa kun vaihtelet suhteita vähän väliä niin eibole mitään järkeä panostaa kun sinulle ei kelpaa kuitenkaan ja hetken päästä vaihdat suhdetta. Näin suhteeseen panostavan miehen näkökulmasta ei ole millään tavalla kannattavaa panostaa suhteeseen sarjadeittailijan kanssa kun se etsii kuitenkin koko ajan uusia ja kun ihastuu edellinen suhde kariutuu jokun epämääräisen tekosyyn perusteella
No enpä minä suhdetaustojani ole kertonut kuin yhdelle. Noista suhteista kahdesta sain pakit, yhden päätin itse miehen selvän seksiaddiktion vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää ja tylsää on myös se, että seksinkin suhteen asioita yksinkertaistetaan niin, että miesten halutaan uskoa olevan kiinnostuneempia seksistä kuin naisten. - En minä miehenä ja lähes kroonisesta läheisyyden kaipuustani huolimatta ole valmis ja halukas "vain" seksisuhteeseen. - Jaa miksikö? Koska en halua ihmisuhteistani yhdenkään olevan mikään epämääräine viritelmä tai erinäistä mahd. päivänvaloa kestämätöntä säätämistä.
Väität olevasi mies ja kieltäydyt, jos 23-vuotias upea nainen haluaisi kanssasi yhden kerran sänkyyn? Oletetaan, että tällainen olisi mahdollista. Ja sinä kieltäytyisit, kuin nainen helposta seksistä, koska et ole valmis ja halukas?
Mä olen kateellinen ja haluaisin tuntea jotain, vaikka surua. Naisia olisi kyllä mutta ne ei ole tarpeeksi ilkeitä tai naisellisia.
t M38.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi edes löytää vuoden aikana kolme niin kiinnostavaa ihmistä, että niistä tulee muutamien kuukausien tapailuja jokaisesta? Ei sulla ap taida ainakaan kummoinen taso olla. Jokainen, joka tulee vastaan kelpaa ja aina kun edellinen loppuu, on jo heti uusi kiikarissa? Eipä ihme, ettei mistään tule mitään.
Saanko utelaiaana sinkkuna tosin miehenä kysyä, että mikä sitten on sopiva tapailu väli? - Ja miksi syyllistää Ap tässä kohtaa kun emme tiedä yhtään millaisia nämä hänen tapaansa miehet ovat olleet.
Luin yhtä artikkelia sinkuista rikkaista. Voi kunpa olisikin satavarma keino seuran saamiseksi. Eipä oo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme vuotta treffaillut tuollaisena unelmatapauksena? Joku mättää ja pahasti tuossa selostuksessasi. Ehkä et ole ihan noin kaunis, kuin annat ymmärtää. Monella naisella on täysin harhainen luulo omasta ulkonäöstä johtuen siitä, että naispuoliset ystävät hehkuttavat joka paikassa kauniiksi erityisesti somessa olevia kuvia.
No en kyllä sanonut olevani "erityisen kaunis". Tiedän etten ole. Mutta en usko että ulkonäössäni on mitään sellaista perustavanlaatuista vikaa, joka yksistään estäisi parisuhteen saamisen. Tarkoitin että olen niin hyvän näköinen, mitä nyt tämännäköisenä; luojan luomana voin olla.