Kenellä säälittävin lauantai?
Naamani edessä on uunissa lämmitetty grandiosa, lasissa tiivistemehuun tehtyä kiljua, jalassa risat farkut ja kaiken kruunaa Aihe vapaa.
Muita?
Kommentit (110)
Sain eilen tietää, että sairastan parantumatonta syöpää. Elämältä putosi pohja pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa joltain kaksikymppiseltä fomo-oirehtijalta, jos lauantai yksin on säälittävää. Itse olen nauttinut yksin rauhallisesta päivästä ja kohta lähden ostamaan jotain hyvää iltapalaa ja kaljaa. Ei paljoa kiinnosta pitääkö joku säälittävänä.
Niin et kiljun juominen ei ole säälittävää?!!
Makunsa kullakin. Itse sain kiljun mausta traumat teininä, mutta ei haittaa jos muille maistuu.
Äidin (90 v) kanssa minä ikäneito vietän iltaani. Äiti lukee ruotsalaista dekkaria ja minä surffaan netissä.
Nuorena tämä varmaan olisi kuulostanut karmealta, mutta nyt on aika jees.
On lapseni syntymäpäivä mutta olemme jälleen olleet riidoissa miehen kanssa koko päivän. Sydän särkyy lasten puolesta kun aikuisilla ei ole hyvä olla. Lähdimme perheenä pyöräilemään milloin mieheni huusi lasten edessä että olisi toivonut etten tule mukaan. Jäin kadulle itkemään kun perheeni pyöräili pois. Sen jälkeen olen haahuillut ympäriinsä autolla, en voi enkä halua mennä kotiin enkä tiedä minne menisin. En ole tärkeä, en ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hep, joudun tekemään rakennushommia muijan pyynnöstä. Ja pyynnöstä kieltäytyminen ei passaa menopaussipsykopaatille.
Nauran kuolinvuoteellani, kun ei tarvitse pomppia enää kenenkään pyyntöjen mukaan :)
Miksi annat pompottaa itseäsi? Jätä se hullu. Ei mies ole mitään naisen omaisuutta eikä koira, jota voi käskyttää mielensä mukaan.
Join semmoset 8 krapulakaljaa päivän aikana ja kohta nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyyttä vain, kuten aina.
Turhaan kadehditte hyvännäköisiä.
M
Oletko komea, mutta yksinäinen? Mistä se johtuu?
No mistä se nyt yleensä johtuu. Puuttuu se yksi tärkeä. Introverttinä yksin olo itsessään ei ole ongelma.
Olen vapaalla. Kaunis ilma ulkona, minä mietin vain työasioita, olen työpaikkakiusattu. Mietin, että miten voisin tehdä töitä vielä enemmän.
Töiden jälkeen en mennytkään salille tai kauppaan, koska exäni oli vihjaillut aiemmin tulevansa luokseni. Pesin hiukset, vaikkeivat ne olleet edes likaiset ja muutenkin puunasin itseäni.
Päivällistä en tehnyt, koska jätin sen kauppakäynnin väliin. Kuten saattaa arvata, exäni ei tullut käymään. Tässä kuitenkin odottelen häneltä edes jotain kivaa viestiä. Oikeastaan jo tiedän, etten sitä tule saamaan.
Kohta onkin jo aika mennä itkemään itseni uneen.
Haluaisitko muutoksen tähän? Eikö naiset muka lähesty jos olet kuuma?
Vierailija kirjoitti:
On lapseni syntymäpäivä mutta olemme jälleen olleet riidoissa miehen kanssa koko päivän. Sydän särkyy lasten puolesta kun aikuisilla ei ole hyvä olla. Lähdimme perheenä pyöräilemään milloin mieheni huusi lasten edessä että olisi toivonut etten tule mukaan. Jäin kadulle itkemään kun perheeni pyöräili pois. Sen jälkeen olen haahuillut ympäriinsä autolla, en voi enkä halua mennä kotiin enkä tiedä minne menisin. En ole tärkeä, en ole mitään.
Olet lapsillesi tärkeä!
Kävin ystävien kanssa syömässä. Oli onnistuneet ruoat ja ilta ylipäätään. Nyt maha turvoksissa lämmitän puusaunaa.
On niin tylsää, että tekis mieli mennä nukkumaan, mutta uniongelmien takia en saa unta.
Ostin kaupasta perunoita ja syön niitä nälkääni, vaikka vatsani ei pidä perunasta yhtään.
Odotan lapaset käsissä sitä päivää, kun vuokrakämpän patterit alkavat lämmetä.
Istahdan ekaa kertaa levähtämään tänään. Käyttänyt itsetuhoista lasta päivystyksessä, kuunnellut koko päivän karjumista, ollut fyysisesti kahden liian eri ikäisen lapsen välissä etteivät satuta toisiaan. Piti tehä pari kouluhommaa kun dedikset paukkuu, mutta ei ole hiirtä ja kone ei toimi. Huomen sit.
Vierailija kirjoitti:
Join semmoset 8 krapulakaljaa päivän aikana ja kohta nukkumaan.
Alkoholismisi ei liene kovinkaan vakavaa sorttia, kun 8 krapulakaljaa riittää korjaussarjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Istahdan ekaa kertaa levähtämään tänään. Käyttänyt itsetuhoista lasta päivystyksessä, kuunnellut koko päivän karjumista, ollut fyysisesti kahden liian eri ikäisen lapsen välissä etteivät satuta toisiaan. Piti tehä pari kouluhommaa kun dedikset paukkuu, mutta ei ole hiirtä ja kone ei toimi. Huomen sit.
Voimaloita, voimaloita 💗
Itsellä ihan tavallinen päivä. Nukuin pitkään. Sitten yritin tarjeta lukea pihassa kirjaa. Luin vähän aikaa. Tein kaksi kävelylenkkiä. Ruuaksi vaan kukkakaalia ja atrian pinaattijuustopitsa. En jaksanut muuta tehdä. Illalla olen katsonut urheilua. Välillä tosin kävin kävelyllä. Yritän olla paljon ulkona. Ilta menee nyt tv:n, puhelimen ja AV:n parissa. Saunassa käyn kohta. Olen melko nuori (alle 30) ja en paljon muista erilaisia lauantai päiviä. Yleensä viikonloput menevät näin ja arki näin. Olen monesti yksinäinen ja kyllästynyt. Voisi moni asia olla toisinkin. Sitten en taas jaksa välittää.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet ollut niin helppo ja mukava ihminen ja mies huutaa sulle tuollaista ihan yht'äkkiä
Vierailija kirjoitti:
Töiden jälkeen en mennytkään salille tai kauppaan, koska exäni oli vihjaillut aiemmin tulevansa luokseni. Pesin hiukset, vaikkeivat ne olleet edes likaiset ja muutenkin puunasin itseäni.
Päivällistä en tehnyt, koska jätin sen kauppakäynnin väliin. Kuten saattaa arvata, exäni ei tullut käymään. Tässä kuitenkin odottelen häneltä edes jotain kivaa viestiä. Oikeastaan jo tiedän, etten sitä tule saamaan.
Kohta onkin jo aika mennä itkemään itseni uneen.
Mitä ihmettä oikein roikut tuollaisessa exässä?
Anna olla ja itkut pois.
Niin, jätä se rauhaan!