Kenellä säälittävin lauantai?
Naamani edessä on uunissa lämmitetty grandiosa, lasissa tiivistemehuun tehtyä kiljua, jalassa risat farkut ja kaiken kruunaa Aihe vapaa.
Muita?
Kommentit (110)
Olen tällä hetkellä väsynyt, en tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Piti olla treffit, muuta mies perui ne ja jätti viestillä. Jääkaapissa on valkoviinipullo ja ainekset mustatorvisienipastaan, mutta nyt sitä illallista, jonka olin illaksi suunnitellut, ei huvita itselle laittaa ja yksin syödä.
Oliko se perheellinen ukko mies.
Istun kirjoittelemassa vauvapalstalle, vaikka tiedän että mieheni on pettämässä minua juuri nyt. Eikä se edes haittaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Päivystykseen pitää lähteä yövuoroon. Revi siit.
Tsempit!
Toivottavasti ei nähdä! (ite kyllä pysyn kotona, mutta mistäs sitä aina tietää, jos vaikka leipäveitsi karkaa käsistä....)
(Niin, luulin, et olet sth-puolella)
Makaan sikiöasennossa vessan lattialla, luen ab:tai ja toivon että tää noro menee ohi nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Aion mennä nukkumaan vaikka kello on vasta 18.12. Ei ole muutakaan tekemistä.
Hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti olla treffit, muuta mies perui ne ja jätti viestillä. Jääkaapissa on valkoviinipullo ja ainekset mustatorvisienipastaan, mutta nyt sitä illallista, jonka olin illaksi suunnitellut, ei huvita itselle laittaa ja yksin syödä.
Oliko se perheellinen ukko mies.
No ei sikäli kun tiedän
Jee, Masked Singer alkaa.
Oluet kylmänä jääkaapissa odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Makaan sikiöasennossa vessan lattialla, luen ab:tai ja toivon että tää noro menee ohi nopeasti.
Pikaista paranemista!
En jaksa enää jutella puolison kanssa, kun nykyään kaikki mitä sanon on jotenkin väärin. Milloin hyökkäävä, milloin äänensävy on väärä tai en kuuntele oikealla tavalla. Ja mies puhuu taukoamatta ja kyselee tyhjää "laitanko tämän vai tämän, kävisinkö ulkona, veisinkö roskat, voinko lukea tämän lehden" aaargh, onko pakko tyhjiä kysellä kuin pikkulapsi. Puhti pois tästä liitosta juuri tänään ja masentaa.
Luin tuota ketjua, jossa puhuttiin syöpähoidoista kieltäytymisestä. Alkoi pelottaa niin hemmetisti, pelottaa syöpä.
Olen ollut koko päivän av:lla, sohvalla tönöttäen toppatakki päällä kun en raaski napsauttaa vielä sähköpattereita päälle. Maha karjuu nälkäänsä, mutten jaksa laittaa ruokaa. Juuri otin pakastimesta sulamaan leivän, jonka päälle laitan äidin lähettämän paistetun muikun, joka on kyllä luksusta ja todennäköisesti lauantaini kohokohta.
Yksin tv:tä töllöttäessä, ei kukaan edes soittanutkaan. Mutta onneks ei oo kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Ouch. Pikaista paranemista <3
Makaan kuumeessa, menkkakivuissa ja lihassäryssä peiton alla. Onneksi ei ollut mitään suunnitelmia viikonlopulle, niin ei isommin haittaa. Kipuihin ja kuumeeseen auttaa onneksi särkylääke, mutta halusin ensin nähdä, nouseeko kuume vielä tänään. Se vähän harmittaa, että saunaan ei taida olla viisasta mennä, mutta hiukset on tosi likaiset ja kuumeisena suihkussa käyminen on kamalaa. Pitänee pestä lavuaarissa.
Olen viettänyt paljon kurjempiakin päiviä, kuolemaa, sairautta ja surua on mahtunut tähän ja viime vuoteen enemmän, kuin tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Juo se viini edes ja unohda se luuseri.
Kävin päivällä hammaslääkärissä ja tulin kotiin katselemaan IS:n tarjoamaa suomalaista elokuvaa komisario Koskisesta. Ihan jees viihdettä tähän päivään.
Odotan Masked Singerin alkua. Teen kohta popcornia ja yksin aion ne syödä ja ohjelmaa katsoa. Se säälittävin: toivon että muhun ottaisi yhteyttä yksi ihminen kehen ehkä vähän ihastuin, mutta tiedän että hänelle olin vaan satunnainen seikkailu... Toivon vaan että pian unohdan hänet.
Heräsin krapulassa, tunteja tässä tissutellu kaljaa.
Mies hoitanut lasten harrastuksissa käynnit, mamma vaa juo.
Tuntuu, että elämäni on ohi. Ei ystäviä. Sukulaiset 400km päässä.
N37
Mitä valittamista sun pytyssä on?