Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä säälittävin lauantai?

Vierailija
03.09.2022 |

Naamani edessä on uunissa lämmitetty grandiosa, lasissa tiivistemehuun tehtyä kiljua, jalassa risat farkut ja kaiken kruunaa Aihe vapaa.

Muita?

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joltain kaksikymppiseltä fomo-oirehtijalta, jos lauantai yksin on säälittävää. Itse olen nauttinut yksin rauhallisesta päivästä ja kohta lähden ostamaan jotain hyvää iltapalaa ja kaljaa. Ei paljoa kiinnosta pitääkö joku säälittävänä.

Vierailija
42/110 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa joltain kaksikymppiseltä fomo-oirehtijalta, jos lauantai yksin on säälittävää. Itse olen nauttinut yksin rauhallisesta päivästä ja kohta lähden ostamaan jotain hyvää iltapalaa ja kaljaa. Ei paljoa kiinnosta pitääkö joku säälittävänä.

Niin et kiljun juominen ei ole säälittävää?!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivystykseen pitää lähteä yövuoroon. Revi siit.

Helppoa. Istutte vaan.

Ei kai siellä muuten odoteltaisi tuntikausia.

Vierailija
44/110 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parhaat ystävät lähettivät kuvan illanvietosta, johon mua ei kutsuttu mukaan

Mieheni taas lähetti kuvia siitä kuinka on meidän yhteisen ystävän luona viettämässä kivaa iltaa 

Oon ihan vähän vittuuntu  nut 

Vierailija
45/110 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kaljaa ja runkkaan, vaimo katsoo olkkarissa urheilua, jota en voi sietää.

Vierailija
46/110 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastihan asiat ovat ihan helvetin hyvin kun voi tulla vauvapalstalle valittamaan että on omaa aikaa ja ruokaa. Jos nyt miettii vaikka lapsia ongelmaperheissä, väkivallan uhan alla eläviä ihmisiä, narkkeja, alkoholisteja, sodan uhreja.. Mutta, sellaisia me hemmotellut länsimaalaiset ollaan. Olen yksin kotona, ei oo deittikumppania, kaapissakin pullo valkkaria ja tässä joudun katselemaan suoratoistoa, hohhoijaa..

Vierailija
47/110 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä, yksin vietän viikonloppua kuten aina. Just söin sipsiä ja laitoin villasukat jalkaan. Oottelen masked singeriä ja varmaan kohta lisää sipsiä.

Vierailija
48/110 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastihan asiat ovat ihan helvetin hyvin kun voi tulla vauvapalstalle valittamaan että on omaa aikaa ja ruokaa. Jos nyt miettii vaikka lapsia ongelmaperheissä, väkivallan uhan alla eläviä ihmisiä, narkkeja, alkoholisteja, sodan uhreja.. Mutta, sellaisia me hemmotellut länsimaalaiset ollaan. Olen yksin kotona, ei oo deittikumppania, kaapissakin pullo valkkaria ja tässä joudun katselemaan suoratoistoa, hohhoijaa..

Joo, teen näiden perheidn kanssa töitä, ja mutta ei se poista omaa vitust ta kuitenkaan 

se jonka parhaat kaverit petti ja mieskin jätti

Vierailija
49/110 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin krapulassa, tunteja tässä tissutellu kaljaa.

Mies hoitanut lasten harrastuksissa käynnit, mamma vaa juo.

Tuntuu, että elämäni on ohi. Ei ystäviä. Sukulaiset 400km päässä.

N37

Se alkoholi ei muuten asiaa auta. Mutta taisit sen jo tietää.

Vierailija
50/110 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon kaljaa ja runkkaan, vaimo katsoo olkkarissa urheilua, jota en voi sietää.

Samaistun . Mitä urheilua sieltä saat tulee?

t.toinen

Vierailija
51/110 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun tietokoneen ääressä ja luen vauva -palstaa.

Sama täällä.Odotan TV 1.uutset kello 21, Sit menen luvalla rappumme asukaan sauna vuorolla saunaan kello 21-22-Jaksan olla 30minutti siellä yksin..Ei tää nin orpoa ja kamala ole.Saman laiset illat yksin päivistä riippumatta ja ei muutu miksikään.Kaikkeen tottuu,niin se vain on!

Vierailija
52/110 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni taas on kaikki tosi hyvin, joten ehkä siksi on helppo nähdä toisten paha mieli ?

Vierailija
53/110 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti olla treffit, muuta mies perui ne ja jätti viestillä. Jääkaapissa on valkoviinipullo ja ainekset mustatorvisienipastaan, mutta nyt sitä illallista, jonka olin illaksi suunnitellut, ei huvita itselle laittaa ja yksin syödä.

Tee se pasta, korkkaa pullo ja pistä Tinder laulamaan

Komppaus, unohda se mies, pasta ja Tinder tulille!

Vierailija
54/110 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa päättää,, haluanko lähteä yöelämään vai en,, en uskalla kysyä serkulta lähtiskö mukaan. Menot on alkanut jo puoltuntia sitte,, matkaa olis ainakin 1 h verran paikan päälle....

en vain osaa/uskalla/halua tehdä päätöstä... tuntuu aika säälittävältä. 🙈🙈

Vaikka se lähteminen tulis tarpeeseen,,, tulis hyvä olo siitä ,, mutta ahmin ehkä itseni täyteen herkkuja..

Vierailija
55/110 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronassa kotona ja ainakin 6H täällä palstalla, nyt on kyllä säälittävää. En jaksa edes korjata pikku hoota ekaan lauseeseen.

Vierailija
56/110 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin ihan hyvin ja nousin suht varhain. Alkupäivästä en tehnyt juuri mitään. Aurinko paistoi, mutta oli aika vilpoista silti. Kävelin myöhemmin päivällä puutarhamyymälään katselemaan, mitä kivaa sieltä löytyisi. Sieltä kävelin ruokakauppaan ja ostin jo itsenäisyyspäiväjuoman, Linnan boolia, koska tykkään etukäteissuunnitelmien laatimisesta ja aikaisesta valmistautumisesta ja pikkuhiljaa ostamisesta. Sitten kävelin takaisin kotiin, söin eilen tehtyä ruokaa lämmitettynä. Tykkään torstaina tai viimeistään perjantaina tehdä ruokaa koko viikonlopun ajaksi ja siivota niin, ettei mitään tarvitse tehdä enää viikonloppuna, koska asun yksin. Palvelen siis itseäni niin, että voin vain nauttia vapaalla. Sitten odotin Artemis I:n lähtöä, mutta taas se peruuntui. Tulin sitten keskustelupalstoille.

Vierailija
57/110 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyyttä vain, kuten aina.

Turhaan kadehditte hyvännäköisiä.

M

Vierailija
58/110 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut koko päivän kirjoja (mangaa), rakastan kirjallisuutta. Nyt illasta olen pelannut shakkia. Ja LaLiga on pyörinyt taustalla.

Vierailija
59/110 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla!

Vierailija
60/110 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyyttä vain, kuten 7aina.

Turhaan kadehditte hyvännäköisiä.

M

Oletko komea, mutta yksinäinen? Mistä se johtuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi