Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi leimataan joksikin "not like other girls":iksi

Vierailija
03.09.2022 |

jos puheenaiheet muuttuu seuran mukaan? Tällä palstalla väitetään aina kivenkovaan että olen mies.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen varmasti ollut kaikenlaisten ihmisten kanssa eri mieltä täällä. On minuakin nimettömästi haukuttu, mutta en minä siitä ole hernettä vetänyt nenään.

No kyllä täällä on monessakin keskustelussa sellasta henkeä että naisten pitäis vetää yhtä köyttä ja jos et vedä niin haukutaan. Hyvä vaan jos ei oo sulle sattunut kohdalle. Voihan siellä jotkut trollitkin tahallaan provosoida.

On sattunut kohdalle, mutta en osaa loukkaantua jonkun nimettömästä kommentista. Ja koskaan ei tiedä, kuka siellä provoilee.

Vierailija
62/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelee miesten ja naisten kanssa vaikkakin useammin ehkä miesten, puheenaiheet ja kiinnostukset monipuolisia eikä mitenkään sukupuolityypillisiä = ihan normaali nainen.

Keskustelee "mieluummin miesten kanssa" koska "niillä on paremmat jutut" = pick me girl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen varmasti ollut kaikenlaisten ihmisten kanssa eri mieltä täällä. On minuakin nimettömästi haukuttu, mutta en minä siitä ole hernettä vetänyt nenään.

No kyllä täällä on monessakin keskustelussa sellasta henkeä että naisten pitäis vetää yhtä köyttä ja jos et vedä niin haukutaan. Hyvä vaan jos ei oo sulle sattunut kohdalle. Voihan siellä jotkut trollitkin tahallaan provosoida.

On sattunut kohdalle, mutta en osaa loukkaantua jonkun nimettömästä kommentista. Ja koskaan ei tiedä, kuka siellä provoilee.

Mistäs sä kenenkään loukkaantumisia tiedät? Vähän värittynyttä toi sunkin kommentointi. Vihjailet herneen vetämisestä ja korostat omaa paremmuuttas kun et oo näin tehnyt. Et kai vaan oo.... pick me girl! :D No mut ihan vakavissaan niin en mä oo huomannu täällä mitään erityistä loukkaantumista vaan ihan keskusteltu tästä ilmiöstä.

Vierailija
64/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse autistinaisena en ole kuten nenttinaiset. Kun aivotoiminta on lähempänä nenttimiehen putkiaivoja, niin tiettyyn pisteeseen asti on helpompi puhua miesporukan kanssa kuin naisporukan. Kahden keskustellessa nenttinaisen kanssa tulee parempi keskustelu, kuin nenttimiehen, miehillä on paha tapa alkaa ajattelemaan jalkovälillään päästyään naisen kanssa kahden.

Nenttinaisten aivotoiminta kiehtoo minua. Se on upean hämmentävä tunne, kun omat putkiaivot putoaa kärryiltä nenttinaisten puhuessa sujuvasti kymmenestä täysin toisiinsa liittymättömistä asioista ilman siirtymiä. Moni ei pidä termistä putkiaivo, mutta omaa tapaani ajatella ja keskittyä se kuvaa täydellisesti.

Entä miten suhtaudut muihin autistinaisiin? Onko hekin "nettinaisia"?

Vierailija
65/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelee miesten ja naisten kanssa vaikkakin useammin ehkä miesten, puheenaiheet ja kiinnostukset monipuolisia eikä mitenkään sukupuolityypillisiä = ihan normaali nainen.

Keskustelee "mieluummin miesten kanssa" koska "niillä on paremmat jutut" = pick me girl.

Nimittelyä tuolla termillä kuitenkin tapahtuu, vaikka kaikki ystävät olisivat tahattomasti eri sukupuolta.

Vierailija
66/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimittelyä tuolla termillä kuitenkin tapahtuu, vaikka kaikki ystävät olisivat tahattomasti eri sukupuolta.

Voi olla, harmi jos niin. Itse liitän ainoastaan omaa sukupuolta vähättelevään tai paheksuvaan asenteeseen. Ja itsekin olen joissakin asioissa (mm seksuaalisuuteen liittyen) naisvähemmistöä, ainakin palstalta oppimani mukaan. Silti en usko olevani tämän vuoksi ainutlaatuinen enkä pidä toisin ajattelevia naisia huonompina.

Vierailija
67/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sä kenenkään loukkaantumisia tiedät? Vähän värittynyttä toi sunkin kommentointi. Vihjailet herneen vetämisestä ja korostat omaa paremmuuttas kun et oo näin tehnyt. Et kai vaan oo.... pick me girl! :D No mut ihan vakavissaan niin en mä oo huomannu täällä mitään erityistä loukkaantumista vaan ihan keskusteltu tästä ilmiöstä.

Kyllähän tuosta aloituksesta paistaa loukkaantuminen läpi.

Vierailija
68/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, harmi jos niin. Itse liitän ainoastaan omaa sukupuolta vähättelevään tai paheksuvaan asenteeseen. Ja itsekin olen joissakin asioissa (mm seksuaalisuuteen liittyen) naisvähemmistöä, ainakin palstalta oppimani mukaan. Silti en usko olevani tämän vuoksi ainutlaatuinen enkä pidä toisin ajattelevia naisia huonompina.

"Omaa sukupuolta vähättelevä tai paheksuva asenne"

"Uskoo olevansa ainutlaatuinen ja pitää toisin ajattelevia naisia huonompina"

Nuo ovat niin raskaita syytöksiä että on oltava tarkkana kenestä noin ajattelee ja onko siihen oikeita todisteita ja perusteita, eikä vain jotain omaa analyysiä, joka ei välttämättä perustu mihinkään. Millaiseksi oma käytös tätä naista kohtaan muuttuu omien virheellisten analyysien vuoksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän