Miksi leimataan joksikin "not like other girls":iksi
jos puheenaiheet muuttuu seuran mukaan? Tällä palstalla väitetään aina kivenkovaan että olen mies.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikös tämä termi viittaa niihin naisiin , jotka suurinosa hengaiee miesporukassa. feminiinen mutta silti tulee paremmin jätkien kanssa toimeen kuin naisten!!. silti ei kuitenkaan miesporukan jakorasia..
Jota miehet sietävät seurassaan, mutta olisivat mieluiten miesten kesken.
Puhutko siis kokemuksesta?
Puhun.
Älkää tulko miesten reviirille.
Kuinka suurella otannalla?
Oy vey. Hot topic in India in 2018. You are so with it.
Suurin osa naisista on lampaiden kaltaisia lauma eläimiä ja niitä ahdistaa ja häiritsee kun massa pienenee ja on hankalampi sulautua massaa ilman erottumista ja alkaa omat teot olemaan paljon näkyvämpiä ja se herättää huomion
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa naisenenemmistön mielipidettä.
Älä yleistä siis muita naisia massaksi.
No sehän on ihan tilanneriippuvaista, että mikä on enemmistö ja mikä sen mielipide. Itse viittasin luonnollisestikin vain niihin keskustelutilanteisiin, joissa olen ollut eri mieltä kuin valtaosa naisista. Eli mielipiteeni poikennut sen keskustelun naisenemmistön mielipiteestä, ja päätynyt saamaan pick me girl -leiman.
Vierailija kirjoitti:
eikös tämä termi viittaa niihin naisiin , jotka suurinosa hengaiee miesporukassa. feminiinen mutta silti tulee paremmin jätkien kanssa toimeen kuin naisten!!. silti ei kuitenkaan miesporukan jakorasia..
Miksi aina sanotaan että kyseinen nainen tulee huonommin naisten kanssa toimeen, eikä että naiset tulevat huonommin hänen kanssaan toimeen? Kun kuitenkin ap:llekin kelpaisi naispuoliset ystävät, mutta hän ei kelpaa heille.
Nyt kyllä kiinnostaa, että mikä on ollut se mielipide mistä on oltu eri mieltä? Ilman kontekstia ei voi ottaa kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua luullaan tällä palstalla tosi usein mieheksi. Johtunee siitä, että en noudata nykyfeminismiä, vaan pyrin aitoon tasa-arvoon. Pidän miehistä. Töissä olen naisvaltaisella alalla, ja niin kauan kun työkaverit ovat mukavia eivätkä ilkeitä, tulen oikein mainiosti toimeen heidän kanssaan.
En luokittele ihmisiä sukupuolen, ihonvärin enkä minkään muunkaan syntymässä saadun ominaisuuden mukaan, vaan sen mukaan, kuinka he käyttäytyvät.
Sama. Ja kiitos tämän tulen usein nimitellyksi niin persuksi, iigoriksi kuin pickmegirliksikin ja nimenomaan näiden ihmisten toimesta jotka omasta mielestään ei luokittele ihmisiä vaan on avarakatseisia ym toisin kuin kaltaiseni ihminen..
Tämähän on palsta, jossa ei voi tietää kuka kukin on. Ja nämä raivoamiset monesti paisuvat ihmeellisiin mittasuhteisiin. Itse olen moittinut oletettavasti niin miehiä kuin naisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa naisenenemmistön mielipidettä.
Älä yleistä siis muita naisia massaksi.
No sehän on ihan tilanneriippuvaista, että mikä on enemmistö ja mikä sen mielipide. Itse viittasin luonnollisestikin vain niihin keskustelutilanteisiin, joissa olen ollut eri mieltä kuin valtaosa naisista. Eli mielipiteeni poikennut sen keskustelun naisenemmistön mielipiteestä, ja päätynyt saamaan pick me girl -leiman.
Mä olen tullut siihen tulokseen, että nämä nimittelijät on yleensä sitä mieltä "mitä kuuluu olla" ja sitten se joka on rehellisesti sitä mieltä kun on aiheuttaa suuttumusta, koska tämä ei pysy rintamassa.
Lisäksi kun itse menee "naismassan" mukana niin luonnollisesti sitten herkästi kuvittelee, että se erimielinen menee "miesmassan" mukana samalla tavalla ollakseen suosittu/hyväksytty siinä ryhmässä.
Muutenkin kyllä erikoista, että joillakin on tuo outo naiset vs miehet asennemaailma ja että ihan vaan sukupuolen perusteella pitää olla joko samaa tai eri mieltä.
Etenkin kun sukupuolella ei enää pitäisi olla mitään väliä. Tosin ei pitäisi olla ihonvärilläkään vaikka silläkin on tätä nykyä enemmän merkitystä kuin ikinä aiemmin omana elinaikana.
n45
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä kiinnostaa, että mikä on ollut se mielipide mistä on oltu eri mieltä? Ilman kontekstia ei voi ottaa kantaa.
Mielestäsi on olemassa tilanteita, joissa on ok dissata toista naista, jos hän ei noudata naisenemmistön mielipidettä, eli ikään kuin jokaisella ei aina olekaan oikeutta omaan erilliseen mielipiteeseensä? Muistutettakoon nyt kuitenkin varalta, että näissä omissa tilanteissani olen esittänyt ihan asiallisia mielipiteitä, ei mitään radikaalia tai provosoivaa. En jaksa/ehdi jankata tästä nyt tämän enempää. Mukavaa lauantai-iltaa kaikille, sukupuoleen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäsi on olemassa tilanteita, joissa on ok dissata toista naista, jos hän ei noudata naisenemmistön mielipidettä, eli ikään kuin jokaisella ei aina olekaan oikeutta omaan erilliseen mielipiteeseensä? Muistutettakoon nyt kuitenkin varalta, että näissä omissa tilanteissani olen esittänyt ihan asiallisia mielipiteitä, ei mitään radikaalia tai provosoivaa. En jaksa/ehdi jankata tästä nyt tämän enempää. Mukavaa lauantai-iltaa kaikille, sukupuoleen katsomatta.
Ajattelin, että konteksti olisi hyvä olla, koska miten voi arvioida sitä, että mikä on ollut noin jakava aihe. Voi olla muitakin naisia, jotka ovat olleet eri mieltä. Mistä sen ylipäätään tietää kuka täällä kirjoittelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että konteksti olisi hyvä olla, koska miten voi arvioida sitä, että mikä on ollut noin jakava aihe. Voi olla muitakin naisia, jotka ovat olleet eri mieltä. Mistä sen ylipäätään tietää kuka täällä kirjoittelee?
Onks tääl muitakin kuin jakavia aiheita :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta toiset enemmän kuin toiset. Aloittajahan tässä nyt syyllisti naisia, niin haluaisin tietää mikä aihe noin tulenarka on ollut.
Ehkä siinä tulee alemmuudentunnetta kun verrataan siihen toiseen, joka on seuraa, itseä jolla tyydytetään tarpeet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta toiset enemmän kuin toiset. Aloittajahan tässä nyt syyllisti naisia, niin haluaisin tietää mikä aihe noin tulenarka on ollut.
Missä kohtaa aloittaja on syyllistänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa aloittaja on syyllistänyt?
Okei, ei ehkä syyttänyt, mutta ihmetteli "not like other girls":iksi" Nyt vuorostaan ihmettelen minä. Onko tämä joku konservatiivisuus juttu vai mikä? Ärsyttää, kun ihmiset eivät puhu suoraan.
Itse autistinaisena en ole kuten nenttinaiset. Kun aivotoiminta on lähempänä nenttimiehen putkiaivoja, niin tiettyyn pisteeseen asti on helpompi puhua miesporukan kanssa kuin naisporukan. Kahden keskustellessa nenttinaisen kanssa tulee parempi keskustelu, kuin nenttimiehen, miehillä on paha tapa alkaa ajattelemaan jalkovälillään päästyään naisen kanssa kahden.
Nenttinaisten aivotoiminta kiehtoo minua. Se on upean hämmentävä tunne, kun omat putkiaivot putoaa kärryiltä nenttinaisten puhuessa sujuvasti kymmenestä täysin toisiinsa liittymättömistä asioista ilman siirtymiä. Moni ei pidä termistä putkiaivo, mutta omaa tapaani ajatella ja keskittyä se kuvaa täydellisesti.
Itse olen varmasti ollut kaikenlaisten ihmisten kanssa eri mieltä täällä. On minuakin nimettömästi haukuttu, mutta en minä siitä ole hernettä vetänyt nenään.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen varmasti ollut kaikenlaisten ihmisten kanssa eri mieltä täällä. On minuakin nimettömästi haukuttu, mutta en minä siitä ole hernettä vetänyt nenään.
No kyllä täällä on monessakin keskustelussa sellasta henkeä että naisten pitäis vetää yhtä köyttä ja jos et vedä niin haukutaan. Hyvä vaan jos ei oo sulle sattunut kohdalle. Voihan siellä jotkut trollitkin tahallaan provosoida.
Voi.