Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi leimataan joksikin "not like other girls":iksi

Vierailija
03.09.2022 |

jos puheenaiheet muuttuu seuran mukaan? Tällä palstalla väitetään aina kivenkovaan että olen mies.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä oma linjasi, älä mielistele.

Vierailija
2/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on pick me girl

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän pidänkin. Jutteletko itse eri tavalla erilaisille ihmisille heidän kiinnostuksenkohteidensa mukaan?

Vierailija
4/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kokee vaan suurta uhkaa kun et ajattele kuin he. Siitähän se tulee. Moni nainen haluaa kontrolloida toisia naisia ja kun se ei onnistu, harmitus iskee ja se pitää pullauttaa jotenkin ulos

Vierailija
5/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kokee vaan suurta uhkaa kun et ajattele kuin he. Siitähän se tulee. Moni nainen haluaa kontrolloida toisia naisia ja kun se ei onnistu, harmitus iskee ja se pitää pullauttaa jotenkin ulos

Onko tämä kyökkipsykologiaa vai oletko pätevä?

Vierailija
6/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas tässä oiva esimerkki pick me girlistä. Unohdit kertoa miten et jaksa keskustella meikeistä niinkuin KAIKKI muut naiset, vaan tykkäät keskustella miesten kanssa politiikasta, historiasta ja muusta ylevästä.

Vierailija
7/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sinä olet.

Vierailija
8/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas tässä oiva esimerkki pick me girlistä. Unohdit kertoa miten et jaksa keskustella meikeistä niinkuin KAIKKI muut naiset, vaan tykkäät keskustella miesten kanssa politiikasta, historiasta ja muusta ylevästä.

No voi perse. Minua haukuttiin pick meksi kun sanoin maksavani puolet kuluista O.o

Jos nyt pösilöt koittaisitte ensin keksiä mitä mikäkin typerä terminne tarkoittaa ja sitten pysyä siinä määritelmässä.

-eri

Vierailija
9/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap not like other girl on nainen, joka EI mielistele miestä tai yritä päästä tämän suosioon.

Vierailija
10/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kiinnittänyt sukupuoliin mitään huomiota tai yleistänyt asioita vain jotain sukupuolta koskevaksi, korostanut stereotypioita tms. Kuitenkin närään on riittänyt se että ystäväni sattuvat olemaan eri sukupuolta. Minulla itselläni ei olisi mitään sitä vastaan että joku nainen/muunsukupuolinen/mikä hyvänsä olisi myös ystäväni. Este ei tule siis minun puoleltani.

Vierailija
11/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaah. Olen aina ymmärtänyt, että "not like other girls" on juuri sitä, että "en ole kuin muut tytöt/naiset". Näitä "viihdyn paremmin miesten seurassa" -naisia.

Sillä nyt tuskin on mitään väliä, miten jutut muuttuvat missäkin seurassa, tai että sinua luullaan joskus mieheksi tällä palstalla. Minuakin luullaan. Minua väitetään myös välillä Igoriksi, välillä silakaksi, ja mitä näitä on, joskus väitetään ties miksi Sirpaksi kun kahjot luulevat tunnistavansa täällä ihmisiä kirjoitusten perusteella.

Vierailija
12/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän pidänkin. Jutteletko itse eri tavalla erilaisille ihmisille heidän kiinnostuksenkohteidensa mukaan?

Keskustelen asioista jotka kiinnostaa minua. Muu on joutavaa ajanhukkaa. Enkä nyt tarkoita että ei kiinnostaisi kuulla eriäviä näkökantoja, mutta en todellakaan ala jaaritella jostain jonninjoutavasta toisten mieliksi.

Vierailija
13/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap not like other girl on nainen, joka EI mielistele miestä tai yritä päästä tämän suosioon.

En mielistele. Mitä tarkalleen ottaen tarkoitat? En ole ollut missään seksuaalisessa kanssakäymisessä miesten kanssa puoleen vuosikymmeneen, vaikka alle kolmekymppinen olenkin. Sinkkuna minulla on aina ollut miespuolisia kavereita, joskus naispuolisiakin, mutta naiset eivät ole olleet yhtä kiinnostuneita seurasta.

Ap

Vierailija
14/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelen asioista jotka kiinnostaa minua. Muu on joutavaa ajanhukkaa. Enkä nyt tarkoita että ei kiinnostaisi kuulla eriäviä näkökantoja, mutta en todellakaan ala jaaritella jostain jonninjoutavasta toisten mieliksi.

Ja jos tällaisen periaatteen seurauksena ystävät ovat lopulta kaikki miespuolisia, miksi sitä pitää alkaa nimittelemään?

Ap

Vierailija
15/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin törmännyt tällä palstalla usein siihen, että jos en naisena ole samaa mieltä naisenemmistön kanssa jostain asiasta, niin olenkin pick me girl, vaikka vain rehellisen mielipiteeni asiallisesti ilmaisin miehiä mielistelemättä. Pidetään kai porukan petturina, kun en omaa sellaista "siskot pitää aina yhtä" -mentaliteettia. Mä otan ihmiset ihmisinä, en halua tuijottaa liiaksi sukupuolilasien läpi.

Entä jos hommaisit ihan oman mielipiteen, joka ei ole mies-, eikä naisenemmistön kaltainen?

Mitä sitten jos se oma mielipide on välillä mies- ja välillä naisenemmistön kaltainen?

Vierailija
16/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luullaan tällä palstalla tosi usein mieheksi. Johtunee siitä, että en noudata nykyfeminismiä, vaan pyrin aitoon tasa-arvoon. Pidän miehistä. Töissä olen naisvaltaisella alalla, ja niin kauan kun työkaverit ovat mukavia eivätkä ilkeitä, tulen oikein mainiosti toimeen heidän kanssaan.

En luokittele ihmisiä sukupuolen, ihonvärin enkä minkään muunkaan syntymässä saadun ominaisuuden mukaan, vaan sen mukaan, kuinka he käyttäytyvät.

Vierailija
17/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Se on just sitä kasvamista.

Myöhemmin tulet oppimaan, että niistä "kiinnostuksenkohteista" pitää osata puhua myös muilla kielillä, esim. englannilla.

Mutta, älä nyt sillä vaivaa päätäsi :) Meet vaan sillä, miltä itestä tuntuu hyvältä tai ok.

Vierailija
18/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mielistele. Mitä tarkalleen ottaen tarkoitat? En ole ollut missään seksuaalisessa kanssakäymisessä miesten kanssa puoleen vuosikymmeneen, vaikka alle kolmekymppinen olenkin. Sinkkuna minulla on aina ollut miespuolisia kavereita, joskus naispuolisiakin, mutta naiset eivät ole olleet yhtä kiinnostuneita seurasta.

Ap

Luulenpa että tilanne on aivan päinvastoin, eli se jota kommentoit pyrkii mielistelemään miehiä ja heidän kanssaan seksuaaliseen kanssakäymiseen...

Vierailija
19/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin törmännyt tällä palstalla usein siihen, että jos en naisena ole samaa mieltä naisenemmistön kanssa jostain asiasta, niin olenkin pick me girl, vaikka vain rehellisen mielipiteeni asiallisesti ilmaisin miehiä mielistelemättä. Pidetään kai porukan petturina, kun en omaa sellaista "siskot pitää aina yhtä" -mentaliteettia. Mä otan ihmiset ihmisinä, en halua tuijottaa liiaksi sukupuolilasien läpi.

Entä jos hommaisit ihan oman mielipiteen, joka ei ole mies-, eikä naisenemmistön kaltainen?

Mitenkähän sinä nyt noin tämän onnistuit tulkitsemaan. Minähän nimenomaan kerroin usein ilmaisseeni oman, rehellisen mielipiteeni, joka on sattunut poikkeamaan muiden naisten mielipiteestä. Siitähän minä en sanonut mitään, onko mielipiteeni olleet miesenemmistön mukaisia. Olkoon tai ei, sillä kun ei ole minulle mitään väliä, minkä enemmistön mukaisia mielipiteeni ovat, vai ovatko minkään. Toivottavasti tähän ei jäänyt enää tulkinnanvaraa.

Vierailija
20/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän sinä nyt noin tämän onnistuit tulkitsemaan. Minähän nimenomaan kerroin usein ilmaisseeni oman, rehellisen mielipiteeni, joka on sattunut poikkeamaan muiden naisten mielipiteestä. Siitähän minä en sanonut mitään, onko mielipiteeni olleet miesenemmistön mukaisia. Olkoon tai ei, sillä kun ei ole minulle mitään väliä, minkä enemmistön mukaisia mielipiteeni ovat, vai ovatko minkään. Toivottavasti tähän ei jäänyt enää tulkinnanvaraa.

Joo ei käynyt järkeen mullekaan. Ihme väärinymmärtäjiä taas täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi