Suomen kaunein koti 2022 OFFICAL
Ekassa jaksossa kahdessa ensimmäisessä talossa oli ihan liikaa tavaraa. Viimeisen talon tunnelmasta ja sisustuksesta pidin paljonkin.
Kommentit (893)
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämän pitänyt olla Suomen kaunein koti-ketju, eikä ryppyjen arvioimiskeskustelu.
Löysin nämä foorumit vasta muutama vuosi sitten ja täytyy sanoa, että en ole tiennyt miten ihmiset ovat täällä ( vissiin kaikessa) niin ulkonäkökeskeisiä, kuin ovat. Joka ikisessä ketjussa puututaan ihmisten/ osallistujien ulkonäköön vaikka itse aihe/aloitus ei siitä kerro, eikä sitä kysytä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sumarin kurttunaamassa ei ole mitään nuorekasta.
Hate monday- päivä.
Toivotaan ettei sinusta tule koskaan viisikymppistä,Voin vakuuttaa, että minusta ei tule koskaan viisikymppistä. Olen 62-vuotias, mutta naamani ei ole noin ryppyinen vaan sileä.
Älä käy koskaan kaihileikkauksessa, niin saat pitää illuusiosi ;) Äitini kävi kaihileikkauksessa (toki oli lähempänä 80v) Ja sanoi sen jälkeen, kun katsoi peiliin, että eipä olisi kannattanut käydä. Naama olikin ryppyisempi, kuin miltä se oli näyttänyt ennen leikkausta.
Omaan naamaansa tottuu. kun sen koko ajan näkee, eikä itse huomaa vanhenemisen merkkejä, vaikka muut ne kyllä näkee.
Naurattaa aina oma mien, kun se kauhistelee miten se ja se kaveri on vanhentunut ihan hirveästi, kun ei ole pitkään aikaan nähnyt. Toisesta sen vanhenemisen näkee, ei itsestä niinkään. Itestä tuntuu, että aina vaan on nuori :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämän pitänyt olla Suomen kaunein koti-ketju, eikä ryppyjen arvioimiskeskustelu.
Löysin nämä foorumit vasta muutama vuosi sitten ja täytyy sanoa, että en ole tiennyt miten ihmiset ovat täällä ( vissiin kaikessa) niin ulkonäkökeskeisiä, kuin ovat. Joka ikisessä ketjussa puututaan ihmisten/ osallistujien ulkonäköön vaikka itse aihe/aloitus ei siitä kerro, eikä sitä kysytä???
Ja lopuksi, kun ollaan eri mieltä, jäädään sanattomiksi tai jotenkin väittelyssä alakynteen, huudellaan muille kirjoittajille ihan surutta uskomattomia törkeyksiä, ja mitä nyt vinksahtaneessa mielessä pyörii.
Kummallista jaottelua todellakin, vain alle 30-vuotias ja kaunis saa osallistua keskusteluun ilmeisesti.
Jotkut ottaa tämän palstan samanlaisena kuin somejulkkisten muikistelut ja instat jne. Ylläri, kun täällä pyörii varmaan liki satavuotiaitakin, ulkonäköön ja statukseen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hate monday- päivä.
Toivotaan ettei sinusta tule koskaan viisikymppistä,Voin vakuuttaa, että minusta ei tule koskaan viisikymppistä. Olen 62-vuotias, mutta naamani ei ole noin ryppyinen vaan sileä.
Älä käy koskaan kaihileikkauksessa, niin saat pitää illuusiosi ;) Äitini kävi kaihileikkauksessa (toki oli lähempänä 80v) Ja sanoi sen jälkeen, kun katsoi peiliin, että eipä olisi kannattanut käydä. Naama olikin ryppyisempi, kuin miltä se oli näyttänyt ennen leikkausta.
Omaan naamaansa tottuu. kun sen koko ajan näkee, eikä itse huomaa vanhenemisen merkkejä, vaikka muut ne kyllä näkee.
Naurattaa aina oma mien, kun se kauhistelee miten se ja se kaveri on vanhentunut ihan hirveästi, kun ei ole pitkään aikaan nähnyt. Toisesta sen vanhenemisen näkee, ei itsestä niinkään. Itestä tuntuu, että aina vaan on nuori :D
Ei tarvitsekaan käydä kaihileikkauksessa. Silmälääkärini juuri sanoi, että minulle ei tule koskaan kaihia, koska siitä ei ole minkäänlaista jälkeäkään.
Näköni on erinomainen, sekä ulkonäköni.
Vierailija kirjoitti:
Luonne onkin sitten niin huono, että jää kaikkien arvosteluasteikkojen alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hate monday- päivä.
Ei tarvitsekaan käydä kaihileikkauksessa. Silmälääkärini juuri sanoi, että minulle ei tule koskaan kaihia, koska siitä ei ole minkäänlaista jälkeäkään.
Silmälääkäri oli porvoossa 0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hate monday- päivä.
Eikä tarvi käydä kaihileikkauksessa, kun laittaa lukulasit ja katsoo suurentavasta peilistä.
Olin pitänyt itseäni melko sileänaamaisena, mutta ystävä vinkkasi että laita lukulasit ja suurentava peili. Itse asiassa alkoi naurattamaan , kun näin oikeanlaisen naamani. Tehkää perässä te jotka luulette, ettei ole ryppyjä. Pitää osata nauraa itselleen vai itkeäkö pitäisi 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hate monday- päivä.
Olet siis sitä tyyppiä, joka iho ei vanhetessaan sanottavasti rypisty, mutta posket valahtaa alas ja tulee bulldoggiefekti. Näin käy yleensä pyöreäposkisille, mutta toki muillekin.
Miksi arvostelet ihmistä siitä, että hän vanhenee? Me kukaan ei säilytä kauniina ja nuorina. Olkoon ihosi kuinka sileä tahansa, et ole saman näköinen kuin nuorena. Voit väittää muuta, mutta se on itsepetosta.
Hanna Sumari on ikäisekseen ihan nätti. Olisi sen iän pitänyt sinullekin tuoda suvaitsevuutta, ymmärrystä siitä, että me emme ole ulkomuotoamme valinneet eikä siitä pidä ketään arvostella. Jokainen on sen näköinen kuin on.
En ole pyöreäposkinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hate monday- päivä.
Eikä tarvi käydä kaihileikkauksessa, kun laittaa lukulasit ja katsoo suurentavasta peilistä.
Olin pitänyt itseäni melko sileänaamaisena, mutta ystävä vinkkasi että laita lukulasit ja suurentava peili. Itse asiassa alkoi naurattamaan , kun näin oikeanlaisen naamani. Tehkää perässä te jotka luulette, ettei ole ryppyjä. Pitää osata nauraa itselleen vai itkeäkö pitäisi 😂
En tarvitse lukulaseja, joten en omista sellaisia. Minulla on erittäin tarkka näkö ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hate monday- päivä.
Kuinka tämä liittyy Suomen kaunein koti keskusteluun?
Joku pilailee teidän kanssanne ja otatte tosissanne!
On se kumma kun talojen ulkokuvissa ohjelman kuvaaja ei tajua pitää kameraa vaakatasossa, jolloin perspektiivi vääristyy "kallellaan olevaksi" taloksi. Tämä opetettiin alkeissa jo 1900-luvulla ensimmäisten kaupallisten kamerapalveluiden aikana. Sisäkuvissakin eivät älyä ottaa useampaa kuvaa eri valotuksella, jolloin ikkunoista näkee ulos hyvin ja samalla sisätilakin on selkeän valoisa. Videokuvaamisessa tämä toki on vaikeampaa, mutta synteettinen video still-kuvista onnistuu helposti nykyaikana kun esitellään staattista näkymää. Laajakuvalinssiä ei myöskään kannatta käyttää kuin pakon edessä. Se tuottaa vääristynyttä väljyyttä varsinkin ahtaissa tiloissa.
Josko päästäisiin ryppyjankkaamisesta takaisin aiheeseen.... Ennakkojakson puutalot olivat kaikki omalla tavallaan kauniita ja tunnelmallisia. Jatkoon menijä oli tosiaan arkkitehtuurisesti upea!
Ja ennen kuin joku jankkaaja taas eksyy kommentoimaan, niin nämä ennakkojaksot ovat täysin ilmaisia eli aivan jokaisen älylaitteen omistavan katsottavissa. Jos pystyt tänne kirjoittelemaan, pystyt myös halutessasi katsomaan jakson.
Juontajat vaihtoon,enemmän uusia ja moderneja taloja tumma sisustus ja led valaisimet. Ei mitään vanhoja mörskiä
Täällä katsellaan juuri ohjelmaa ja nyt pompsahti tämä toisena ollut talo minun suosikiksi kaikista asti nähdyistä taloista.
Nyt oli tyylikkäät kivitalot.siis kaksi valkoista,tosin pystyrimoitus ei sovi edes navettaan.
Katson Cmorelta modernit puukodit-jaksoa (7.) ja olen niin rakastunut ensimmäiseen kotiin, etten haluaisi edes nähdä seuraavaa, vaan jäädä tähän. Todella kaunis ja harmoninen, seesteinen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä katsellaan juuri ohjelmaa ja nyt pompsahti tämä toisena ollut talo minun suosikiksi kaikista asti nähdyistä taloista.[/quote
Minustakin se oli paras kaikista, olisin kuvitellut äänestäväni sitä, kunnes katsoin seuraavan jakson ja lempparikseni pompsahtikin eka moderni puutalo!
Jotenkin tylsää katsottavaa nämä uusimmat puutalot jälleen kerran. No, oli se musta arkkitehtuurisesti tuomarit valloittanut kolhoosi ihan hieno.
Mutta sitä en oikeasti ymmärrä miten kodit sisustetaan nykyään niin, että kodin harmonia rikkoutuu heti, kun yksikin elämän jälki tulee esiin, ja sitten taas kaikki hiessä siivotaan piiloon integroituihin kaappeihin. Ei pätkääkään käytännöllistä arjessa, kuka jaksaa olla kokoajan siivoamassa elämän jälkiä pois.
Kyllä se on myyntiin tehty meidän perheelle sloganin alla.