Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette käsitteestä ihmisten internet?

Vierailija
03.09.2022 |

Onko se hyvä vai huono?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istutaampa hetki hiljaa. Ei reagoida reagoitavaksi tarkoitettuun.

Ollaan hetki hiljaa ja yritetään ymmärtää.

Meillehän heitetään jatkuvasti kapuloita, joihin meidän odotetaan reagoivan.

Yleensä nuo kapulat liittyy jonkinlaiseen kahtiajakoon tai puolien valitsemiseen. Sama asia kyseessä.

Ei anneta jenkkien konsulttifirmoille liikaa valtaa. Tärkeintä on nähdä ja tajuta meininki.

Ilmiselvintä noiden konsulttifirmojen liikkeissä on mielipidevaikuttamisen saralla olleet samat opit, joita on käytetty jenkeissä. Vähänkin nettiä englanniksi lukeneet näkee asian.

Vierailija
42/54 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen on yritetty tuoda jenkkinäkemys kauhean suuresta Venäjän trolliarmeijasta.

Voi sitäkin jossain määrin olla, mutta tuon ideologian mukaan on vain yksi oikea ajatus ja kaikki muut ovat trolleja. Tuo on selkeästi ihmisten aliarvostamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin kerran työmatkalla hotellin aamupalalla erään nuoren jenkkikonsultin puhuvan partnerille. Olin hiljaa ja kuuntelin. Mulle riitti kulemani.

Vierailija
44/54 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä olen, että historian valossa katsottuna ihminen on tarpeeksi hullu, tehdäkseen joka kerta kaiken sen, mihin on kykeneväinen.

Vierailija
45/54 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki asiat ei ole niin kuin kerrotaan. Joillakin sen tajuaminen vie pidemmän ajan.

Vierailija
46/54 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUPOlla olisi hommaa.

Vierailija
47/54 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimekädessä haluaisin luottaa SUPOOn. Periaatteessa niiden pitäisi pelastaa Suomi ja suomalaiset. Kuitenkin ne antaa pistää meihin edelleen epämääräisiä pistoksia.

Vierailija
48/54 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wefin märkä unelma

Vierailija
49/54 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä SUPO on Suomen viimeinen toivo. Ei mua haittaa, ettei niitä kuulu tai näy, mutten nyt ole nähnyt tuloksia. Jotain on vialla.

Vierailija
50/54 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa sellanen kanava tubesta kuin Peak Prosperity. Viimeisin "jakso" oli hyvä kooste siitä millaisia manipuloinnin keinoja meihin on käytetty ja käytetään.

Vierailija
51/54 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka suojelisi suomalaisia? Ei kukaan. Itse meidän on suojeltava itseämme maailman pahuuksilta. Ne pahuudet pitää tunnistaa ja torjua.

Vierailija
52/54 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän järki sitten oli yrittää pelotella ihmisiä ottamaan rokote, jos sen olisi voinut syöttää tuossa sivussa.

Pelko on vallanpidon väline. 30-luvun historiaa lukemalla selviää, että kaikki muu tapahtuu, kun saadaan ihmiset pelkäämään. Pelkäävä ihminen ei osaa toimia järkevästi vaan ottaa helpommin käskytystä vastaan.

Vierailija
53/54 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän järki sitten oli yrittää pelotella ihmisiä ottamaan rokote, jos sen olisi voinut syöttää tuossa sivussa.

Pelko on vallanpidon väline. 30-luvun historiaa lukemalla selviää, että kaikki muu tapahtuu, kun saadaan ihmiset pelkäämään. Pelkäävä ihminen ei osaa toimia järkevästi vaan ottaa helpommin käskytystä vastaan.

Ensin tuli koronapelko,

sitten ukraknan sota pelko,

nyt on sähkö loppuu pelko,

mikä sauraavaksi?

Vierailija
54/54 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin tuli koronapelko,

sitten ukraknan sota pelko,

nyt on sähkö loppuu pelko,

mikä sauraavaksi?

Tämä on keino, jolla jotkut ihmiset saadaan lopulta suostumaan sellaisiin asioihin, joihin he eivät olisi suostuneet ilman pelonlietsontaa. Lisäksi muita keinoja käytössä, kuten omillaan toimeentulevan keskiluokan köyhdyttäminen. Mikäli valtaosa ei avaa silmiään, tämä johtaa dystopiaan. Toivottavasti järki voittaa. Järkevä etsii ratkaisuja eikä lamaannu pelon sokaisemana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme