Onko suhde työkaverin kanssa ehdoton ei?
Olen kiinnostunut miespuolisesta työkaveristani, jonka kanssa on jotenkin hyvä ja luonteva olla, ja mies miellyttää pienestä ylipainosta huolimatta silmääkin. Olenko hullu, jos teen aloitteen?
N38
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs sille voi, jos se elämän rakkaus sattuu olemaan samassa työpaikassa? Mutta jos suhde jatkuu eikä ole vain hetken huumaa niin ehkä toisen kannattaisi vaihtaa työpaikkaa.
Minkä ihmeen takia pitäisi vaihtaa työpaikkaa??
Se on kiusallista työkavereille.
Mikä? Aikuinen ihminen osaa olla kuhertelematta työpaikalla, jos sitä tarkoitat.
Ei pelkkä kuhertelu vaan kaikki riidat yms seuraa perässä töihin. Kiusallista katsoa kun pari tiuskii koko ajan toisilleen ja tietysti haluavat työkavereiden valitsevan puolensa.
Olin työpaikassa, jossa oli useita pariskuntia eikä kukaan töissä tiuskinut toisilleen. Oli helppoa kulkea samalla kyytillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs sille voi, jos se elämän rakkaus sattuu olemaan samassa työpaikassa? Mutta jos suhde jatkuu eikä ole vain hetken huumaa niin ehkä toisen kannattaisi vaihtaa työpaikkaa.
Minkä ihmeen takia pitäisi vaihtaa työpaikkaa??
Se on kiusallista työkavereille.
Mikä? Aikuinen ihminen osaa olla kuhertelematta työpaikalla, jos sitä tarkoitat.
Ei pelkkä kuhertelu vaan kaikki riidat yms seuraa perässä töihin. Kiusallista katsoa kun pari tiuskii koko ajan toisilleen ja tietysti haluavat työkavereiden valitsevan puolensa.
Tämä nyt ei ole normaalia toimintaa myöskään..
Ei kyse ole pelkästään kuhertelusta tai perheriidoista vaan työntekijöiden yhdenvertaisuudesta. Helpompaa, jos molemmat ovat samassa asemassa, mutta etenkin pomo-alaissuhde on tosi ongelmallinen työntekijöiden tasa-arvoisen kohtelun kannalta.
Ei ole pomo-alais-suhde kyseessä vaan ollaan ihan tasavertaisia eikä edes suoraan kollegoja. Vuorotyössä myös ollaan usein eri vuorossa eikä samassa vuorossa ollessakaan nähdä välttämättä koko työpäivän aikana kertaakaan.
Ap
No ei tuon sitten pitäisi olla mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sit ku oot ollut monen kans työpaikalla pikkusuhteissa, niin miten se työyhteisö ja työnteko siellä sit lopulta kaikkien kesken toimii? Tätä oon paljo miettiny.
Ihan hyvin, ollaan aikuisia kaikki.
Mutta jos jää jotain kaunoja, tai kateellisuutta ym.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sit ku oot ollut monen kans työpaikalla pikkusuhteissa, niin miten se työyhteisö ja työnteko siellä sit lopulta kaikkien kesken toimii? Tätä oon paljo miettiny.
Ihan hyvin, ollaan aikuisia kaikki.
Emmää kyllä jaksas jonku ukon ja sen haaremin kans mitään töitä tehdä tosissaan.
"Pienestä ylipainosta huolimatta" miellyttää silmääkin.
Kuullostaa siltä että pienestä ylipainosta ylöspäin ei voisi ulkonäöllisesti enää olla komea.
Kuullostaa pinnalliselta tai provokatiivisessa mielessä kirjoitetulta.
Jos tämä kirjoitus on totta, älä lähesty miestä.
Tulimme mieheni kanssa uusina työntekijöinä valmistumisen jälkeen firmaamme vuonna 2016. Olen itse hitaasti lämpiävä (demiseksuaali, jos halutaan muodin mukaisesti nimetä asia), joten olimme ensimmäiset puoli vuotta ystäviä. Kesäloman jälkeen aloimme seurustella. Nyt olemme naimisissa. Elämäni mies. Olemme molemmat toistemme ensimmäiset suhteet. Onneksi uskalsimme yrittää. Olemme edelleen myös samassa firmassa töissä.
N31
Ei ole pomo-alais-suhde kyseessä vaan ollaan ihan tasavertaisia eikä edes suoraan kollegoja. Vuorotyössä myös ollaan usein eri vuorossa eikä samassa vuorossa ollessakaan nähdä välttämättä koko työpäivän aikana kertaakaan.
Ap