Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ne naiset kiinnostu.

Vierailija
03.09.2022 |

Tuntuu että jatkuvasti ei naiset kiinnostu tai kiinnostuu vääränlaisista naisista jotka ei ota yhteyttä ja laita viestiä kertovat että ovat kiireellisiä ja eivät kerkee näkemään. Onko tässä mitää järkee. Kannattaisko vaa unohtaa?

Kommentit (206)

Vierailija
21/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna mä arvaan. Kuvittelet että niitä top 10 parikymppisiä muodokkaita misuja kiinnostaisi neli-viisikymppinen setämies, jonka profiilin kuvat ovat epätarkkoja selfieitä kuvattuna alaviistosta, sieraimet pääosassa?

En sano tuohon mitään mietippä vähä miten sairas sä olet.. mua ei edes kiinnosta 20 v kaunottaret missit.

Allu on siitä harvinainen úliūli ettei sitä taida aidostikaan kiinnostaa "täydelliset" instabimbot. Näytti joskus jonkun netti ihastuksensa kuvan täällä ja ihan tavallinen nainen kuvassa oli.

En ole Allu ja mua ei kiinnosta mikää 20 v baby.. miten ihmiset on näin sekasin?

Vierailija
22/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla harrastuksia tai mielenkiinnonkohteita? Mitä kiinnostavaa sussa on?

Ei ole harrastuksia käyn toki salilla.. mitä pitäs olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että kaikki naiset on liian tasokkaita.. paremmas asemas. liian kouluttautuneita tai sitte ihan vääränlaisia ja yritän ihan väärän tasosia.

Vierailija
24/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna mä arvaan. Kuvittelet että niitä top 10 parikymppisiä muodokkaita misuja kiinnostaisi neli-viisikymppinen setämies, jonka profiilin kuvat ovat epätarkkoja selfieitä kuvattuna alaviistosta, sieraimet pääosassa?

En sano tuohon mitään mietippä vähä miten sairas sä olet.. mua ei edes kiinnosta 20 v kaunottaret missit.

Allu on siitä harvinainen úliūli ettei sitä taida aidostikaan kiinnostaa "täydelliset" instabimbot. Näytti joskus jonkun netti ihastuksensa kuvan täällä ja ihan tavallinen nainen kuvassa oli.

En ole Allu ja mua ei kiinnosta mikää 20 v baby.. miten ihmiset on näin sekasin?

Allu sä olet, turha yrittää kieltää. Sun kirjoitustyyli on tullut turhankin tutuksi.

Vierailija
25/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tiedä millanen mun pitäs olla. Alotan kohta terapian ja tarvin apua. EI vain naiset kiinnostu eikä mulla ole mitää kavereita. Pitäs olla vielä harrastus

Vierailija
26/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se pitäs muuttua ja olla erilainen ei vain osaa ja kyllästyny olemaa yksin.

Vierailija
27/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitte ollaan yksin eikä kirjoteta mitään. On mulla vakituinen työ ja kohta alkaa terapia. Vois tänää baariin taas yksin ku ei oo kavereita.

Vierailija
28/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on muka miehessä vika kun ei tarpeeksi kiinnosta. Mistä nykyää sen naisen sitte löytäis, en mä jaksa joka vloppu käydä baareissa tai selata tinderiä epätoivosta ja turhauttavaa.

Kerran kuussa baariin riittää varmaan.

Vierailija
29/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mussa on pahasti vikaa kun ei ole mitää elämässä.. harrastuksia 0.. kavereita 0.

Vierailija
30/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on muka miehessä vika kun ei tarpeeksi kiinnosta. Mistä nykyää sen naisen sitte löytäis, en mä jaksa joka vloppu käydä baareissa tai selata tinderiä epätoivosta ja turhauttavaa.

Kerran kuussa baariin riittää varmaan.

Mitä se auttaa..? Ei sieltä kuitenkaa mitää naista saa.. yksin mä sielä pyörin.

Vierailija
31/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä on jotenki pahasti sekasin kyllä. Maanantaina alkaa terapia ja tarvin apua todellaki.. en saa mistään apua ja oon lopettanu lääkkeen syönnit kun en saa unta ja masentaa.

Vierailija
32/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua haukutaan vammaiseksi ja miks oon ees sitte olemassa. Mietin usein ku elämä on vaa samaa oravanpyörää ja naista ei saa mistään.

Vierailija
33/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en jaksa ees kirjottaa.. pahenee vaa. ihmisiä ei kiinnosta vastata ja jutella. 

Vierailija
34/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy äänes My Summer Car peliin. Radio-ohjelmaan kaivataan ääniä. Allu Show

Vierailija
35/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä taidan olla yksinäinen ikisinkku aina.. en löydä kavereita ihmiset ei halua jutella.. roikun äitissäni koko elämän. taidan ostaa pelikoneen.

Vierailija
36/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu tee jotain hyödyllistä. Meilaa noille ja pyydä päästä nauhottamaan.

Vierailija
37/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumankautsi, mikä mielenterveysongelmaisen valitusketju! Samaa valitusta, ettei jaksa kirjoittaa, mutta kummasti vain samoja höpinöitä tulee toinen toisensa perään. Ei varmasti todellakaan ketään naista kiinnosta tuollainen sekopää! Miksi pitäisikään, hyi kamala?

Vierailija
38/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu susta on ennenkin vinkattu poliisille..

Vierailija
39/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai minä oon nyt sekopää.. kummasti ei olla todettu että olen mielisairas sekopää-.-. ei kiinnosta.

Vierailija
40/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä mä sanon mitää parempi luovuttaa ja ostaa se pelikone, taidan lähtee tänää baariin ja ryypätä vaan.. ei tätä elämää jaksa yksin.. täälä yksinäisenä kotona ku ei oo ees kavereita.