40-vuotias, voiko iho pysyä hyvänä ilman anti aging -tuotteita?
Siinäpä se kysymys. Ei vielä ryppyjä eikä edes silmäpusseja. Pitääkö alkaa käyttää tuotteita?
Kommentit (103)
Näköjään. Oon 53 ja saan kehuja ihostani. Hoidan kosteuttavilla tuotteilla pintakuivaa ihoani. Aurinkosuoja on kesät talvet.
Toki uskon ennemmin geeneihin kuin purkin taikaan.
Geeniperimä, vesi ja hyvä ruokavalion on ne tärkeimmät anti-agetuotteet.
Ne tuotteet sitä ihoa vanhentaa, koska ns. täyttävät ryppyjä, eli efekti on hetkellinen ja kun lopetat käytön, tilanne on pahempi kuin aloittaessasi. Vai miksi luulette että niitä tököttejä on myyty vuosikymmenet ja silti naiset näyttävät yhtä vanhoilta kuin aina?
Suvun naiset suhteellisen hyvin säilyneitä vielä 60+, siis ikä näkyy mutta iho silti hyvä ja posketkin pysyneet paikoillaan. Sukulaiset ovat käyttäneet runsaasti alkoholia, itse olen raitis.
Vierailija kirjoitti:
Ne tuotteet sitä ihoa vanhentaa, koska ns. täyttävät ryppyjä, eli efekti on hetkellinen ja kun lopetat käytön, tilanne on pahempi kuin aloittaessasi. Vai miksi luulette että niitä tököttejä on myyty vuosikymmenet ja silti naiset näyttävät yhtä vanhoilta kuin aina?
En ymmärrä miten ne tuotteet vanhentaa ihoa?
Olen 41v ja kasvot olleet vuosia kuin ohutta ruttuista paperia.
Ei auta mikään voide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttää ihon ja sen alla olevan kudoksen välisen tyhjän tilan. Eli iho venyy, kun se onkin täyteläisempi kuin kuivana. Kun lopettaa käyttämästä tuotetta, iho on löystynyt tuon täytteen takia ja roikkuu tyhjän päällä.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään. Oon 53 ja saan kehuja ihostani. Hoidan kosteuttavilla tuotteilla pintakuivaa ihoani. Aurinkosuoja on kesät talvet.
Toki uskon ennemmin geeneihin kuin purkin taikaan.
No se aurinkosuoja onkin parasta antiagea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttää ihon ja sen alla olevan kudoksen välisen tyhjän tilan. Eli iho venyy, kun se onkin täyteläisempi kuin kuivana. Kun lopettaa käyttämästä tuotetta, iho on löystynyt tuon täytteen takia ja roikkuu tyhjän päällä.
No nyt tuli hyvin jännittävä kertomus! :D
En ole koskaan näyttänyt anti aging -tuotteita, yai mitä ne nyt ovat,ja ihoni on nuorekas. Vanheneminen näkyy kasvojen lihasten/poskien roikkumusesta, ei ihosta. Paras anti aging on käyttää aurinkorasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryppy täyttyy ja tyhjenee, täyttyy ja tyhjenee, eli venyy entisestään. Joko tajuat? Vai millä ihmeen mekanismilla te kuvittelitte niitä "näkyviä tuloksia" muuten syntyvän? Rypyt vain maagisesti katoavat? Voi jestas, ei ihmekään että voiteita myydään tähtitieteellisiin hintoihin, jos naiset ovat näin hölmöjä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan näyttänyt anti aging -tuotteita, yai mitä ne nyt ovat,ja ihoni on nuorekas. Vanheneminen näkyy kasvojen lihasten/poskien roikkumusesta, ei ihosta. Paras anti aging on käyttää aurinkorasvaa.
Niinpä, aurinko tuhoaa kasvojen ihoa ja tulee ryppyjä. Siinä mielessä olen etuoikeutetussa asemassa, että ei tarvitse olla ulkona auringon porottaessa. Tietysti syön, juon, liikun ja nukun myös hyvin, peruspositiivinen luonne.
Miten anti-age-tuotteet vaikuttavat?
Ne palauttavat ja ylläpitävät ihon kosteuspitoisuutta, jolloin rypyt ainakin loivenevat. Tämä näkyy ihon kimmoisuuden palautumisena.
Iän myötä ihon mikroverenkierto ja aineenvaihdunta heikkenevät, mikä hidastaa solujen uudistumista. Kun tuotteet elvyttävät verenkiertoa, solujen ravinnonsaanti paranee. Elvyttävillä tuotteilla pyritään myös nopeuttamaan solujen uusiutumista ja ihon paksuuntumista. Tuloksena on tasaisemman näköinen iho.
Tuotteilla voidaan väliaikaisesti turvottaa, täyttää ja kiristää ihon pintaa, jolloin se näyttää sileämmältä ja tuntuu napakammalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, aurinko tuhoaa kasvojen ihoa ja tulee ryppyjä. Siinä mielessä olen etuoikeutetussa asemassa, että ei tarvitse olla ulkona auringon porottaessa. Tietysti syön, juon, liikun ja nukun myös hyvin, peruspositiivinen luonne.
45-vuotias siis olen. Unohtui mainita yllä.
Vierailija kirjoitti:
Miten anti-age-tuotteet vaikuttavat?
Ne palauttavat ja ylläpitävät ihon kosteuspitoisuutta, jolloin rypyt ainakin loivenevat. Tämä näkyy ihon kimmoisuuden palautumisena.
Iän myötä ihon mikroverenkierto ja aineenvaihdunta heikkenevät, mikä hidastaa solujen uudistumista. Kun tuotteet elvyttävät verenkiertoa, solujen ravinnonsaanti paranee. Elvyttävillä tuotteilla pyritään myös nopeuttamaan solujen uusiutumista ja ihon paksuuntumista. Tuloksena on tasaisemman näköinen iho.
Tuotteilla voidaan väliaikaisesti turvottaa, täyttää ja kiristää ihon pintaa, jolloin se näyttää sileämmältä ja tuntuu napakammalta.
VÄLIAIKAISESTI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki uskon ennemmin geeneihin kuin purkin taikaan.No se aurinkosuoja onkin parasta antiagea.
Juurikin noin. Aurinko vanhentaa ihan törkeästi ihoa.
Aika monen nelikymppisen iho on vain rutikuiva ja siksi rypistyy. Näin sanoo ihonhoidon ammattilaiset. Mutta tosiaan anti aging tuotteet aloitetaan silloin kun mitään ei ole, ei ne käännä kelloa taaksepäin kun vahinko on jo sattunut. Ne on nimenomaan anti aging, ei after damage tuotteita.
Myöhäistä.