Oletko valehdellut seksiin liittyvästä asiasta kumppanillesi
Minä olen valehdellut, ehkä sen naisten yleisimmän valheen. Sen että sain orgasmin.
Kommentit (12)
Kyllä mies saa olla aika tampio, jos ei tajua milloin nainen oikeasti saa.
Iltiksessä just asiasta hyvä juttu.
Miehet luulevat, että naiset saavat, ja sitten vaan jatkavat samaa jyystämistä, josta nainen ei useimmiten saa mitään.
Paha oravanpyörä.
Nämä miehet luulevat olevansa oikeinkin hyviä sänkypuuhissa, mutta lulo ei ole tiedon väärti!
Vierailija kirjoitti:
Miehet luulevat, että naiset saavat, ja sitten vaan jatkavat samaa jyystämistä, josta nainen ei useimmiten saa mitään.
Paha oravanpyörä.
Nämä miehet luulevat olevansa oikeinkin hyviä sänkypuuhissa, mutta lulo ei ole tiedon väärti!
Itiksessä kyllä sanottiin, että miehet yleensä huomaavat feikit, mutteivat sano siitä naiselle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Paha oravanpyörä.
Nainen saa syyttää kierteestä täysin itseään.
En kumppanille, mutta täällä joka asian
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies saa olla aika tampio, jos ei tajua milloin nainen oikeasti saa.
Ja nainen joka esittää. Sopivat hyvin toisilleen.
Olen feikannut orgasmin huonolle, tylsälle kumppanille. Lisäksi sanonut ihan pientä kalua riittäväksi. Totuus on, että keskikokoinen riittää muile, mutta ei mikropenis.
Melkein joka kerta sanon vaimolleni, että on seksikäs pylly ja ihan täydellinen pillu tai että osaa antaa suuta todella taitavasti.... sen vuoksi, että hän kiihottuu sellaisesta ja haluan että hänestä tuntuu hyvälle. Todellisuudessa, melkoinen sänkylahna, sihinotto ei ole mitään auvoista nautintoa ja eikä ole kovin kummoinen vartalokaan.
Yhdessä kumminkin oltu jo 15+ vuotta....
Valehtelen joka kuukausi kun tapaan rakastajani. Valehtelen menoistani. Joskus muka koulutus, käyn ystävän luona... rasittavaa aina yrittää keksiä jotain menoa. Mutta se kannattaa koska saan hyvää seksiä, pilluani nuollaan, saan nuolla...sisääni...
En ole nuollut koskaan pimppiä enkä nuole nytkään. Vaikka olen aiemmassa ollut hulluna nuolemiseen koska sain myös suihinoton. Nykyinen kun ei tajua sitä tehdä.
En. Eikä hänkään (ex). Miksi pitäisi? Tuokin asia pystyttiin keskustelemaan.
No kannattaako tuo sitten?