Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä parisuhde: kosketus ja hellyys kateissa, mutta seksiä pitää saada. Onko tämä tavallista?

Vierailija
03.09.2022 |

Olemme yli viiskymppinen pari, takana pitkä avioliitto ja lapset jo lentäneet pesästä. Olen koittanut puhua miehelleni, että kaipaisin enemmän läsnäoloa häneltä, tunnetta että olen hänelle tärkeä ja erityinen, ja että hän oikeasti rakastaa minua.
Mieheni kuvasi eilen hyvin tunteitaan; hän arvelee ettei missään parisuhteissa nyhjätä toisen kanssa kuin alkuihastuksen huumassa, on kuulemma kaikilla miehillä samanlaista, että seksuaaliset tarpeet on erillään siitä rakastumisen huumasta. Eli suomeksi: pitkässä suhteessa kaikki kuulemma toimivat niin, että ollaan tyyliin kavereita ja sitten vaan yhtäkkiä heittäydytään villiin seksiin, kun sellainen tarve iskee.
Meillä tämä käytännössä menee niin, että tarttuu minua kovakouraisesti vaikka rinnoista ja ilmaisee näin että nyt panemaan. Minulla on kuulemma nyt joku parisuhteen ideaalihaave ja unelma vain yhtäkkiä jostain iskeytynyt tajuntaan.

Haluaisin kuulla, onko kaikilla näin?

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Kyllä meillä on hellyyttä muutenkin kuin seksin yhteydessä. Äijäsi kuulostaa kamalalta.

N53

Vierailija
2/89 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuuluuko teoriaan, että teillä tarpeiden ajoittumiset kohtaavat minuutilleen tai edes tunnilleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi parisuhteessa pitäisi saada jotain hellyyttä?

Vierailija
4/89 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko "kavereita" ilman tunnettal läsnäoloa ja kommunikointia? Ei taida poikaystävillekään riittää. Ja tuskin kertovat Jormalle rehellisesti sukupuolielämästään, vars. jos on mölö.

Vierailija
5/89 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi parisuhteessa pitäisi saada jotain hellyyttä?

Ei kai vaan Allun kommentti? Pienen kerjäläispojan, siis.

Vierailija
6/89 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa samalta taktiikalta mitä lapset käyttävät: "Kenenkään muun perheessä ei tarvi tehdä kotitöitä ja silti KAIKKi muut saa viikkorahaa!"

Ei, ei ole normaalia. Parisuhteeseen kuului hellyys ja varsinkin naisilla hellyys ja romantiikka linkittyy suoraan seksuaaliseen halukkuuteen. Miehesi on vain laiska tampio.

Vierailija
7/89 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on läheisyyttä ja hellyyttä päivittäin vaikkei seksiä harrastettaisiinkaan. Halaillaan, pussaillaan, mies pitää minua kainalossa jne

Yhdessä 13 vuotta.

N37

Vierailija
8/89 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näyttää vähän olevan noin. Minulla takana yksi 20 v avioliitto ja nyt 10 vuosi menossa uudessa.

Kyllä olen molempien kanssa nyhjöttänyt vierekkäin telkkaria katsoessa ja nykyinen pitää aina kädestä kiinni. Molempien kanssa olen nukkunut lusikassa. Pusut ohimeneviä. Kyllä tunnen olevani erityinen sen takia, että minun toiveeni tulevat tärkeimpinä, mutta ei minulla ole erityisestä hellyydestä kokemusta.

Vierailija
9/89 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kerron lisää: minä siis nimenomaan kaipaisin juuri tällaista arkista lempeää yhdessäoloa, vaikka sitä sohvalla vierekkäin istumista ja pientä kosketusta. Tunnetta, että hän viihtyy lähelläni ja meillä on mukavaa ja läheistä. Olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta ja mieheni kyllä tietää toiveeni, mutta sanoo ettei ole hänen juttu. Hän ei osaa olla paikoillaan, vaan haluaa mennä jonnekin tai tehdä jotain. Ja meneekin, minun makuuni aivan liikaa. Yksin kyllä voi istua tuolissaan ja olla netissä.

Minun ongelmani on se, etten tykkää kun hän ilmestyy yhtäkkiä kourimaan ja seksiä vaatimaan. Hän oli sitä mieltä, ettei muutkaan miehet välitä olla vaimojensa lähellä muuten vaan, että minä vain haaveilen jotain ylimaallista.

AP

Vierailija
10/89 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

AP jatkaa: meillä on siis tällä hetkellä jonkinlainen aviokriisi menossa muutenkin, kun minä olen viime aikoina huolestunut, onko meillä enää mitään yhteistä ja pyytänyt miestäkin miettimään, mitä hän oikein elämältään haluaa. Koen, että hän haluaa mennä ja tehdä oman päänsä mukaan, mutta samalla mielellään säilyttää tutun ja turvallisen kotipesän ennallaan.

Vierailija
11/89 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi häntä muuttaa. Minäkin haluaisin sanoilla hyvänä pitämistä. Mutta mieheni ei ole sellainen. Hän osoittaa tunteitaan kyllä muilla tavoin. Minun piti tämä itselleni tehdä selväksi etten voi ketään muuttaa. Osoittaako mies tykkäämistään muuten; tekeekö palveluksia, jne?

Vierailija
12/89 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tätä on siis liikkeellä muuallakin.

Itse olen kieltäytynyt ap:n kuvailemasta seksistä, lopettanut haaveilemasta yhteisistä hetkistä, hellyydestä ja tekemisistä.

Minun puolesta saa tulla ero näillä asetuksilla.

Mutta toistaiseksi halvin asumismuoto 50/50 menoilla.

N50.

Vierailija
13/89 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50:lle

Miten teillä sitten yhdessäolo ja elo sujuu, oletteko riidoissa?

Vierailija
14/89 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tavallista tilanteissa, joissa nainen on päässyt ns. hyviin naimisiin. Tällöin mies maksaa naisen tarjoamat seksipalvelut ylläpitona ja mahdollisesti pienenä taskurahana.

Vierailija
15/89 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N50:lle

Miten teillä sitten yhdessäolo ja elo sujuu, oletteko riidoissa?

No ei riidoissa olla ihan tuon 15v lapsenkin takia.

Talousasioista kommunikoidaan, ruokapyödässä ollaan kaikki koolla.

Muuten omat hommat ja elämät. En tiedä onko miehellä haavetta hommata seksi muualta. Toki jos uuden suhteen aloittaa niin eropaperit lähtee heti.

Itse en uuteen suhteeseen ala.

Vierailija
16/89 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha ,ap:n miehelle ap on tarpeiden tyydyttäjä. Seksiinkin pitäisi olla hetivalmis, kuten se kiuas.

Mitäpä saat suhteesta, ap?

Vierailija
17/89 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole enää edes sitä seksiä. En tiedä sitten onko hyvä vai huono juttu, koska itsekin lämpiäisin nimenomaan hellästä kosketuksesta, en kovakouraisesta tisseihin tarttumisesta tai hiuksista repien sänkyyn raahaamisesta.

Vierailija
18/89 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, yök, miten oksettava mies sulla on. Siis tooooooooooooooosi vastenmielinen:(((((((

Vierailija
19/89 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tavallista tilanteissa, joissa nainen on päässyt ns. hyviin naimisiin. Tällöin mies maksaa naisen tarjoamat seksipalvelut ylläpitona ja mahdollisesti pienenä taskurahana.

Se, että sinä et kykene näkemään ihmissuhteita muuna kuin kauppatavarana, ei tarkoita, että ne olisivat sitä normaaleille ihmisille. Siksipä ilmeisesti maksatkin ihmissuhteistasi - tai varojen puutteessa olet ilman, mikä näköjään herättää sinussa suurta katkeruutta ja kateutta normaalisti tuntemaan kykeneviä ihmisiä kohtaan. So sad. Mutta voisitko sairastaa jossain muualla kuin netin keskustelupalstoilla?

Vierailija
20/89 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkuna ollut 7 vuotta, mutta ei tuollainen kuulosta kivalta sun miehesi ei arvosta sua. Kuvittele vaikka jos hän tapaisi tosi upean kauniin, seksikkään naisen johon haluaa tehdä vaikutuksen, niin miten mies kohtelisi sellaista naista? Semmonen oikea missi megabeibe joka kantaa itsensä arvokkaasti ja miehet sekoaa pelkästä ihastuksesta.

Huomaatko ristiriitaa siinä miten kohtelee sinua, vaimoaan?

Miten itse ajattelet itsestäsi? Jos et arvosta itseäsi ja annat toisen kohdella huonosti niin se toinenkaan ei sinua arvosta. Kouriminen on vastenmielistä. Miehen asenne on vastenmielinen. Jos et pidä joutumisesta niin teet selväksi, että se ei ole ok ja loukkaa sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi