Miten weetabixia syödään?
En ole koskaan syönyt mutta ajattelin kokeilla, koska aika terveellistä, kai. Kuvissa ne on sellaisia korpun näkösiä maidon seassa, mureneeko ne helposti, kun lusikalla ottaa? Naurettavaa varmaan kysyä tällaista, mutta kysynpä silti.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Pöyristyttävä suolapommi!
Keski-ikäisten setien on tosiaan hyvä tarkkailla etteivät saa liikaa suolaa, nuorilla naisilla sen sijaan on usein suolanpuutetta. Tästä ei vaan puhuta, koska tässä maailmassa nuorten naisten hyvinvointi ei kiinnosta, toisin kuin keski-ikäisten setien hyvinvointi ja heidän takiaan koko kansa on suoladietillä.
Mun lapsi laittaa mansikkahilloa ja maitoa.
Minä en tykkää, koska en tykkää mössöstä ruoasta.
Mansikkahilloa lusikallinen tai kaksi päälle.
Weetabix <3
Itse syön ihan vaan maidon kanssa. Sitä menee aika lailla, nuo imee paljon nestettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maitoa lautaselle ja pala sinne lillumaan. Itse tykkään lisätä palan kerrallaan ja syödä aika nopeasti ennen kun se muhjuuntuu. Pienenä tykkäsin jättää ne hetkeksi likoamaan löllöiksi. Hyvää on.
Mä teen paksun muhjun jossa on maitoa ja marjoja.
Mä muserran ne kädelläni pieniksi paloiksi, ne hajoaa tosi kivasti. Sitten syön jugurtin kanssa nopsaan ennen kuin ne ehtii vettyä.
Vierailija kirjoitti:
Kokkareeksi puristettua sahanpurua. Ei maistu miltään paitsi kuivalle purulle.
Ei maistukaan, ne on hyväksi vatsalle ja ruuansulatukselle, siksi niitä syödään
Valion maitoon lillumaan ja päälle hilloa. Lötkönä suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maitoa lautaselle ja pala sinne lillumaan. Itse tykkään lisätä palan kerrallaan ja syödä aika nopeasti ennen kun se muhjuuntuu. Pienenä tykkäsin jättää ne hetkeksi likoamaan löllöiksi. Hyvää on.
Mä teen paksun muhjun jossa on maitoa ja marjoja.
Mä muserran ne kädelläni pieniksi paloiksi, ne hajoaa tosi kivasti. Sitten syön jugurtin kanssa nopsaan ennen kuin ne ehtii vettyä.
Minäkin muserran ne pieneksi puruksi, mutta kaadan päälle maitoa ja annan pehmetä. Sekaan jotain hilloa tai marmeladia. Tai viipaloin banaanin.
Minä käytin Oatibixia, mutta se poistui kaupoista. Nyt olen tehnyt kaurapuuroa mikrossa.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytin Oatibixia, mutta se poistui kaupoista. Nyt olen tehnyt kaurapuuroa mikrossa.
Poistuiko? Mäkin söin sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistuiko? Mäkin söin sitä.
Ei ole viime aikoina näkynyt ainakaan Prismoissa eikä Cittareissa.
Järkyttävän pahoja pökäleitä ovat, ei niitä kannata syödä missään muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävän pahoja pökäleitä ovat, ei niitä kannata syödä missään muodossa.
Eihän ne ole pahoja, ne ei maistu miltään.
Kahdessa kappaleessa 0,10 grammaa.